شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی:

محبوب ترین لوگوهای خاص سال 2022

طراحی لوگو یک جنبه ضروری در برند سازی است. لوگوی شما اغلب اولین عنصر قابل تشخیص برند یا کسب و کار شما است که مردم می بینند، و یک لوگوی عالی برای ایجاد تاثیر خوب و ماندگار بر مشتریان قدیمی یا مشتریان جدید و احتمالی است.

محبوب ترین لوگوهای خاص سال 2022

طراحی لوگو یک جنبه ضروری در برند سازی است. لوگوی شما اغلب اولین عنصر قابل تشخیص برند یا کسب و کار شما است که مردم می بینند، و یک لوگوی عالی برای ایجاد تاثیر خوب و ماندگار بر مشتریان قدیمی یا مشتریان جدید و احتمالی است.

همانطور که در سال 2022 هستیم، همه ما باید آینده را با چشم اندازی تازه و چشم اندازی جدید ببینیم.

بنابراین، یک سری روند های برتر طراحی لوگو در سال 2022 را با هم برسی می کنیم:

 

1. لوگوهای بلند

لوگو های باریک و عمودی و بلند دوباره به سبک بازگشته اند تا شکل افقی ایده آلی را که همه ما به آن عادت کرده ایم بشکنند. همانند کارت‌ های ویزیت، عمودی بودن یک راه عالی برای متمایز شدن با طراحی قوی و غیر متعارف است. با این حال، این تغییر همانند یک شمشیر دو لبه است زیرا متفاوت بودن مزایا و معایبی دارد. به همین دلیل، برخی از مشتریان و مخاطبان از این حقیقت که شما متفاوت هستید خوشان می آید و برخی قدردان آن نیستند. همه چیز به استراتژی برند بستگی دارد.

یکی دیگر از مزایای بزرگ روند لوگوی بلند این است که بیشتر با اکثر تبلیغات آنلاین مطابقت دارد و نیاز به ایجاد تعداد انگشت شماری از آرم های یک سبک در اشکال مختلف بر اساس هر رسانه را کاهش می دهد.

 

2. آرم سریف

برای مدتی پیش‌ بینی می‌ شد که بحث لوگوی serif و sans-serif بحثی نیست که هرگز پایان یابد. با کمی استثنا، فونت‌ های سریف به ‌طور گسترده به‌ عنوان سنتی، محافظه ‌کار و رسمی پذیرفته شده‌ اند، که منجر به ترک آن ‌ها از برند های بزرگ برای فونت‌ های مدرن sans-serif در چند سال گذشته شد. دلیل دیگر این است که فونت ‌های sans-serif در رزولوشن‌ های مختلف دسکتاپ، تبلت یا تلفن همراه قابل خواندن هستند.

با این حال، سریف ها توانسته اند در وب نیز خوانا تر شوند. اکنون هیچ چیز نمی تواند طراحان را از پیاده سازی آن ها بر روی لوگو های زیبا باز دارد تا با هویت برند طنین انداز شود.

لوگوهای سریف علاوه بر ظرافت می توانند مدرن و مینیمال نیز باشند. با فونت مناسب، می توانید کمی استعداد هیجان انگیز به لوگو های جدید خود اضافه کنید.

 

3. آرت دکو

یکی دیگر از بزرگترین گرایش های طراحی گرافیک در سال 2022 این است که گرایش های لوگو با قدرت کامل ظاهر می شود. ما در دهه 20 جدید هستیم با یک انفجار از یک قرن پیش با هنر دکو، که هم کلاس و هم عصر ماشینی را با هندسه شیک ساده می کند. فقط به دنبال تقارن، هندسه و زیبایی شناسی بزرگ باشید. وقتی به درستی انجام شود، آرم های آرت دکو ظریف و با کلاس به نظر می رسند و در عین حال مدرن و انعطاف پذیر هستند و با هر طرحی سازگار هستند.

12

 

4. نئون ویژن و لوگوهای هولوگرافیک

آرم‌ های نئون و هولوگرافیک به ‌ویژه با پس ‌زمینه‌ های تیره و طرح ‌های آینده ‌نگر، مد روز هستند که با شیب‌ های رنگی زرق و برق دار برخورد می ‌کنند تا تأثیری ماندگار تر بر جای بگذارند. در حالی که آرت دکو با هندسه تمیز و ظریف باز می گردد، نئون همه چیز در مورد بازگرداندن موج مصنوعی به طراحی و درخشش آن در تاریکی است.

طراحی آرم‌ های نئون و هولوگرافیک شیب های پر جنب و جوش حس حرکت ثابت را ایجاد می کند و پویایی قوی را به طراحی لوگو می بخشد. این، به روشی ارجح برای لوگو های مرتبط با فناوری تبدیل شده است.

 

5. لوگو های کارتونی

به جرعت می توان گفت که کارتون ها نه تنها هنوز در بازار لوگو هستند، بلکه محبوب تر از همیشه هستند. همراه با انیمیشن های دوست داشتنی، لوگو های کارتونی به عنوان لوگو های پویا و جذاب برای تمام زمینه های مختلف مانند تجاری، و نه فقط برای برند هایی که جوان ترین مخاطبان را هدف قرار می دهند، زنده می شوند. 

 

6. لوگو های طبیعت

از آنجایی که مشتریان به طور فزاینده ای به دنبال شرکت هایی با اعتبار پایدار هستند، برای لوگو های برند مهم است که پیامی سازگار با محیط زیست ( در جایی که وجود دارد ) منتقل کنند. افزودن عناصر طبیعی به طراحی لوگوی شما می تواند راهی ساده برای بیان این موضوع باشد که برند شما نسبت به محیط زیست آگاه است و متعهد به انجام کار های خوب است.

طرح‌ های لوگوی طبیعی معمولاً دارای تصاویر و نقوشی هستند که حس عالی را در فضای باز منتقل می ‌کنند.

پالت‌ های رنگ طبیعی اهمیت ویژه ای در طراحی دارند و خود را کاملاً به لوگو ها می ‌رسانند. با این حال، شما می ‌خواهید که مردم فوراً برند شما را انتخاب کنند. بنابراین مطمئن شوید که ترکیب منحصربه‌ فردی از رنگ‌ ها را برای نشان دادن انتخاب کرده اید.

 

7. لوگو های برگشتی

در چند سال گذشته، ما شاهد بازگشت برند ها به ریشه‌ های خود با نسخه‌ های راه ‌اندازی مجدد از طرح ‌های لوگوی کلاسیک خود بوده ‌ایم.

به عنوان مثال، یک شرکت شیرینی ‌سازی اخیراً یک تغییر مدرن به بسته ‌بندی قدیمی خود اضافه کرده است. لوگوی جدید آن ها که حس نوستالژی دوران کودکی را برمی انگیزد، دارای لیوان نمادین شیر و امضای بنیان گذار آن است که نشان دهنده تعهد شرکت به دستور قدیمی آن ها است.

 

8. فونت های واضح تر

وقتی صحبت از کاهش در هم ریختگی به میان می آید، یک لوگوی واضح و نا مرتب از بین مردم متمایز می شود و به شناخت مشتری کمک می کند.

با توجه به روند سادگی در طراحی امسال، جای تعجب نیست که برند ها جزئیات پیچ خورده و اضافی را که به نفع تایپوگرافی واضح و خوانا، که در طیف وسیعی از دستگاه ها و اندازه های صفحه نمایش قابل خواندن است، کنار می گذارند.

13

9. لوگو های تار

شما قرار است بتوانید متن لوگو را بخوانید، درست است؟

در سال 2022، این اولویت بسیار پایین ‌تری خواهد داشت زیرا طراحان به جای تمرکز بر خوانایی، جلوه‌ های تاری را برای تأکید بر روان بودن و حرکت آزمایش می‌ کنند.

شما می توانید فقط لبه های حروف را محو کنید، بنابراین بدنه اصلی کلمه آشکار است. در غیر این صورت، می توانید لوگوی تاری را با یک نسخه چاپ شده واضح از نام تجاری همراه کنید تا خواننده بتواند درک کامل تری از هویت برند شما داشته باشد.

ایجاد یک جلوه تاری برای لوگوی شما بسیار فریبنده و به یاد ماندنی است. به علاوه از امکان اضافه کردن انیمیشن استقبال می کند.

ایجاد یک جلوه تاری موفق برای لوگوی شما به معنای ایجاد نوعی فضای خاص در طراحی است.

 

10. لوگو های خط خطی

در حالی که برخی از طراحان با استفاده از زیبایی ‌شناسی دهه‌ های گذشته به زمان ‌های ساده‌ تری در طراحی لوگوی خود می ‌پردازند، برخی دیگر برای نوستالژی خود به سمت دیگری می‌ روند.

در سال 2022، انتظار داشته باشید که خط خطی های بیشتری ببینید. انتظار داشته باشید که لوگوهای بیشتری را ببینید که ظاهر خشن و نا تمام دارند، برخلاف آرم های تمیزتر و « تولید شده » که در چند سال گذشته دیده اید. این سبک خام و در عین حال پیچیده و ساده است. و برای جهانی که آماده ساده ‌سازی و کنار گذاشتن همه بارهای گذشته است و به آینده‌ ای خوش ‌بینانه ‌تر نگاه می ‌کند، سادگی دقیقاً همان چیزی است که انتظار می رود.

رسانه هنر برتر مجری طراحی لوگو و برندسازی است جهت مشاوره و استعلام قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید و نمونه کارها را در آدرس وب سایت رسانه هنر برتر می توانید ببینید.

 

09133055156

09124184600

www.saynadesign.com

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied