شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

ساندویچ پانل آماده را چطور تهیه کنیم؟

ساندویچ پانل‌ها برخلاف مصالح سنتی، به هنگام اجرا نیازی به ترکیب با موادی دیگر ندارند. از اینرو ساندویچ پانل آماده نیز گفته می‌شوند. شما میتوانید پانل‌های ساندویچی آماده را از تمامی مراکز معتبر فروش ساندویچ پانل تهیه کنید. در این مقاله ما با معرفی شرکت ماموت، سعی داریم شما را در خرید ساندویچ پانل آماده یاری رسانیم. با ما همراه باشید.

ساندویچ پانل آماده را چطور تهیه کنیم؟

 

همانگونه که می‌دانید صنعت ساختمان تاکنون با پیشرفت های مختلفی همراه بوده است. به نحوی که برای ساخت سازه های مختلف از مصالح و تکنولوژی‌های مختلفی استفاده شده است که هر کدام از این مصالح، مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. ساندویچ پانل یا ساندویچ پنل یکی از جدیدترین مصالح ساختمانی است که در روش نوین پیش ساخته سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل یکی از جدیدترین مصالح ساختمانی است که براساس آخرین فناوری‌های روز دنیا طراحی شده است. ساندویچ پانل‌ها به طورکلی از سه لایه تشکیل شده‌اند و ساختاری لایه‌ای دارند. این سه لایه شامل دو لایه ورق فلزی مانند آلوزینک، گالوانیزه و آلومینیوم و یک بخش میانی به عنوان فوم و یا هسته ساندویچ پنل هستند.

فوم و یا هسته میانی پانل‌ها شامل موادی مانند فوم پلی یورتان، پلی استایرن، پشم سنگ، پشم شیشه و فوم XPS است. ساندویچ پنل‌ها در دو نوع سقفی و دیواری تولید می‌شوند و به منظور پوشش دهی سقف یا دیوار سازه ها به جای مصالح سنتی همچون آجر و سیمان استفاده می‌شوند.

علت استفاده از ساندویچ پانل چیست؟

در گذشته عمدتا برای ساخت سازه ها از مصالح سنتی مانند آجر، بتن، سنگ و ... استفاده می‌شد. عدم دوام و فرسایش در طولانی مدت، وزن بالا و وارد کردن آسیب جدی در اثر ریزش از جمله مشکلاتی است که استفاده از مصالح سنتی به همراه داشت. 

همانطور که می‌دانید آماده سازی مصالح سنتی پروسه‌ای زمان بر است و این مصالح نیاز به ترکیب به مواد دیگری دارند تا بتوان آن‌ها را در ساختمان استفاده کرد. درحالی که با تولید مصالح جدید ساندویچ پانل، مسئله آماده سازی و ترکیب آن‌ها با مواد دیگر به طورکلی کنار رفت.

 انواع پانل های ساندویچی در کارخانه تولید می‌شوند و به صورت آماده به فروش می‌رسند. پانل‌ها پس از تولید به محل ساخت منتقل می‌‌شوند و به سرعت توسط نصابان متخصص و ماهر نصب می‌شوند؛ از اینرو این مصالح نوین، با نام ساندویچ پانل آماده یا مصالح پیش ساخته شناخته شدند.

ساندویچ پانل آماده تحول شگرفی را در صنعت ساخت و ساز ایجاد کرد و استفاده از آن‌ها موجب کاهش زمان و هزینه‌های ساخت شد. این امر را می‌توان یکی از اصلی‌ترین دلایل کاربرد گسترده ساندویچ پنل در صنعت ساختمان دانست.

شاید بسیاری از افراد در مورد ساندویچ پانل و کاربرد این مصالح آماده اطلاعات کافی نداشته باشند. بنابراین در صورتی که قصد خرید ساندویچ پانل‌ سقفی و دیواری دارید، به شما پیشنهاد می کنیم ابتدا با ما در این مقاله همراه باشید؛ تا اطلاعات جامع و کاملی در مورد اینکه ساندویچ پانل چیست، قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل و اینکه چطور و از کجا می‌توان ساندویچ پنل را تهیه کرد در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 انواع ساندویچ پانل اماده

انواع ساندویچ پانل

  • ساندویچ پانل دیواری

پانل‌ دیواری یکی از انواع ساندویچ پانل‌های آماده و نوعی پوشاننده دیوار است که به صورت نر و مادگی طراحی شده‌است. این نوع پانل‌ها به خوبی در یکدیگر چفت شده و باعث می‌شود تا رطوبت به هیچ عنوان به داخل ساختمان نفوذ نکند. 

در نتیجه سازه‌های ساخته شده با این مصالح در مقایسه با مصالح سنتی عمر طولانی‌تری خواهند داشت و حتی اگر به مدت طولانی از آنها استفاده شود، دچار پوسیدگی و خوردگی نخواهند شد. 

از کاربردهای ساندویچ پانل دیواری می‌توان ساخت دیوار سوله، ساختمان‌های مسکونی و اداری، انبار و کارگاه و سردخانه اشاره کرد. این دسته از مصالح ساختمانی در مقایسه با مصالح سنتی دارای مزایای بیشتری هستند. یکی از ویژگی‌های بارز ساندویچ پنل دیواری، قابلیت تولید در ابعاد مختلف و براساس نیاز مشتری است. 

 به عنوان مثال برای پوشش دهی دیوار سردخانه‌ها از پانل‌هایی با ضخامت 10 سانتی‌متر و برای پارتیشن بندی و کارگاه‌ها، ضخامت 2 یا 4 سانتی‌متر استفاده می‌شود.

  •  ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی یکی دیگر از انواع ساندویچ پانل‌های آماده است و همانطور که از نامش مشخص است به منظور پوشش دهی سقف سازه‌ها به کار می‌رود. این دسته از پانل‌ها به منظور افزایش مقاومت در برابر برف و باران و سایر عوامل خارجی به صورت گام دار طراحی شده‌اند و در انواع سه گام  و پنچ گام دسته‌بندی می‌شوند. 

این دسته از پانل‌ها بهترین گزینه برای پوشاندن سقف سوله  و... هستند که اغلب در ضخامت های 4 الی 10 سانتی‌متر تولید می‌شوند.

 در پانل‌های سقفی به دلیل وجود گام‌های ذوزنقه ای از ورود آب به داخل سازه جلوگیری می‌شود و افزایش ماندگاری برای پانل‌ها را به همراه دارد. همچنین به دلیل شیب هایی که بر روی پانل‌های سقفی وجود دارد احتمال پوسیدگی و خوردگی سازه های ساخته شده با این پانل‌ها غیرممکن خواهد بود.

ساندویچ پانل آماده از کجا بخریم؟

چگونه و از کجا ساندویچ پانل تهیه کنیم؟

 ساندویچ پنل‌ها به دلیل داشتن ویژگی هایی مانند وزن سبک، قیمت مناسب، استحکام و مقاومت فوق العاده‌ای که دارند به یکی از مصالح ساختمانی مدرن در صنعت ساختمان تبدیل شده اند. بدین ترتیب بسیاری از معماران و افراد فعال در صنعت ساخت و ساز برای کاهش هزینه‌های خود و ساخت سازه‌ای با کیفیت، از ساندویچ پانل آماده استفاده می‌کنند.

مجموعه‌های بسیاری در زمینه تولید و فروش ساندویچ پانل در کشور فعالیت می‌کنند و هریک از این شرکت‌ها با توجه به خط تولید خود، پانل‌هایی با قیمت و کیفیت متفاوت عرضه می‌کنند.

شرکت ماموت یکی از بزرگترین و تخصصی‌ترین مجموعه‌هایی است که در زمینه فروش و تولید ساندویچ پانل فعالیت دارد و با عرضه محصولاتی با کیفیت، به شرکتی معتبر در زمینه تولید پانل‌های سقفی و دیواری تبدیل شده است.

یکی از شروط اصلی برای خرید ساندویچ پانل، کیفیت محصول و اعتبار شرکت تولید کننده ساندویچ پانل است. شرکت ماموت با توجه به فعالیت طولانی در زمینه تولید ساندویچ پانل به اعتبار و اعتماد ویژه ای از سوی مشتریان دست پیدا کرده است؛ به نحوی که بسیاری از افراد برای پوشش دیوار یا سقف سازه های خود از پانل‌های ساندویچی استفاده می‌کنند. 

ساندویچ پانل ماموت به دو روش حضوری و آنلاین به فروش می‌رسد. در فروش آنلاین مشتریان می توانند از طریق وب سایت یا شماره تماس‌های موجود در سایت، محصول مورد نظر خود را ثبت کنند و در فروش حضوری می توانند از طریق نمایندگی‌های فعال یا کارخانه به صورت حضوری نسبت به خرید ساندویچ پنل سقفی یا دیواری اقدام نمایند.

نکته ای که بایستی به خاطر داشته باشید این است که در هر دو روش قیمت ساندویچ پانل با قیمت کارخانه یکسان می‌باشد و هیچ گونه واسطه‌ای در این میان وجود نخواهد داشت. به همین دلیل شرکت ماموت به برندی قابل اطمینان در میان تولید کنندگان ساندویچ پانل تبدیل شده است.

نصب ساندویچ پانل ماموت

 خرید ساندویچ پانل شرکت ماموت

مسلما خرید در هر زمینه ای مستلزم دقت و توجه است. به عبارتی دیگر می توان گفت بعد از اینکه ساندویچ پانل دلخواه خود را انتخاب کردید بایستی تمام دقت خود را برای خرید محصولی با کیفیت بالا به کار گیرید چرا که در برخی از مواقع ممکن است به خاطر ناآگاهی در مورد محصولاتی مانند ساندویچ پانل، محصولی بی کیفیت را با قیمتی بالا خریداری کنید. 

از اینرو داشتن اطلاعات کافی در مورد پانل های سقفی و دیواری به شما کمک خواهد کرد تا شما دچار خسارات مالی نشوید.

در حال حاضر شرکت های زیادی در زمینه تولید ساندویچ پانل‌های سقفی و دیواری فعال هستند که از نظر کیفی و قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. ازاینرو بهتر است قبل از خرید این محصول به چند سوال اساسی پاسخ دهید و برطبق جواب این سوال‌ها می‌توانید معتبرترین و بهترین تولید کنندگان ساندویچ پانل را شناسایی کنید و پس از انتخاب، پانل‌های مورد نیاز خود را خریداری کنید.

این سوالات عبارتند از:

  • چند سال سابقه فروش ساندویچ پانل دارند؟
  •  آیا شرکت مورد نظر مجوز فعالیت دارد؟
  • آیا برای تولید ساندویچ پنل‌ها از متریال با کیفیت استفاده می‌شود؟
  • محصولات و خدماتی که در شرکت ارائه می‌شوند دارای ضمانت نامه هستند؟
  • ساندویچ پنل‌ها با چه قیمتی به فروش می‌رسند؟
  • آیا در صورتی که ساندویچ پانل‌ها با تعداد بالا خریداری شوند، شرکت تخفیفی در نظر می‌گیرد؟

علاوه بر این سوالات باید به این نکته توجه داشته باشید که شرکت ماموت خرید اینترنتی ساندویچ پنل را برای مشتریان فراهم کرده است و به این ترتیب تمامی مشتریان بدون اینکه مراجعه حضوری داشته باشند و بدون هیچ گونه اتلاف زمانی می‌توانند پانل های سقفی یا دیواری خود را به صورت آنلاین خریداری نمایند.

در صورت داشتن هر گونه سوال هم در مورد خرید اینترنتی ساندویچ پانل می‌توانید از طریق شماره تماس‌های ذکر شده در سایت با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را در مورد خرید این محصولات پیش ساخته راهنمایی کنند.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل

تعیین قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل مانند محصولات سنتی امکان پذیر نیست زیرا قیمت این مصالح پیش ساخته با توجه به جنس لایه های درونی و بیرونی محاسبه می‌شود و نمی‌توان قیمت مشخصی برای آنها در نظر گرفت. البته موارد دیگری مانند نوع پانل، رنگ و طرح، متراژ و .... در تعیین قیمت این نوع سازه‌های پیش ساخته تاثیرگذار هستند.

 اما در صورتی که می‌خواهید از قیمت ساندویچ پانل‌ و همینطور قیمت نصب ساندویچ پانل آگاهی بیشتری کسب نمایید، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در سایت بانک اطلاعاتی ساندویچ‌پانل، با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و اطلاعات لازم در این خصوص را از آنها دریافت نمایید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied