شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

ایده های کاربردی برای فروش محصول

ایجاد تبلیغات فروش محصول، به شکلی متقاعدکننده، خلاقانه و جذاب، می تواند برای هر کسب وکاری تفاوت ایجاد کند. این یکی از استراتژی‌هایی است که در کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک موفق، دیده می شود...

ایده های کاربردی برای فروش محصول

ایجاد تبلیغات فروش محصول، به شکلی متقاعدکننده، خلاقانه و جذاب، می­تواند برای هر کسب­وکاری تفاوت ایجاد کند. این یکی از استراتژی‌هایی است که در کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک موفق، دیده می­شود. پیشبرد فروش، یک تکنیک بازاریابی است که باعث افزایش ارزش محصول یا خدمات شده و برای دستیابی به اهداف بازاریابی طراحی گردیده است.

 

استراتژی های موثر در فروش

انواع خاصی از تبلیغات فروش، برای کمک به معرفی بهتر خدمات و کالا وجود دارد. می­توانید با استفاده از این روش­های موثر، به فروش بالاتر کمک کنید:

 

ارائه هدیه رایگان با خرید

تبلیغات، با استفاده از هدیه رایگان، یک روش ساده و کاربردی است. مشتری، مبلغ لازم را خرج می کند و یک هدیه به عنوان تشکر دریافت می­کند. این پیشنهاد تبلیغاتی در فروش محصول، می­تواند به عنوان یک ایده خوب، جهت متقاعدکردن مشتریان برای خرید بیشتر باشد.

اما چه چیزی چنین انگیزه­ای را ایجاد می­کند؟ چه گزینه ای وجود دارد که برای مشتری جذاب بوده و در عین حال، برای کسب­وکار مقرون به صرفه باشد؟ به عنوان مثال، می­توان با چاپ ساک تبلیغاتی هنگام خرید، مشتریان را جذب نمود. با تعیین یک محدودیت هزینه معقول، این کار قابل انجام است. اگر میانگین سفارش مشتری به میزان تعیین شده رسید، هدیه تبلیغاتی ارائه شود.

ضمن آنکه می‌توانید با استفاده از پنجره‌های بازشوی وب‌سایت، تبلیغات مشابه هدیه رایگان با خرید را ایجاد کرد. این بدان معنی است که شما زمانی را تعیین می­کنید تا بازدیدکنندگان، آنها را در صفحه دلخواه شما ببینند. می توانید این هدایای تبلیغاتی را همراه با نایلون و نایلکس فروشگاهی همراه کنید تا شکل ماندگارتری از بازاریابی را همراه داشته باشد.

 

کمپین تبلیغاتی قبل از راه­اندازی

قبل از در دسترس قرار گرفتن کالا و فروش محصول و خدمات، آگاهی از آن را افزایش دهید. این هدف اصلی کمپین­های تبلیغاتی، از این نوع است. کسب‌وکارهای آنلاین از این کمپین‌ها برای ایجاد هیجان در مورد محصولات جدید و ایمن­کردن برخی از پیش‌سفارش‌ها استفاده می‌کنند.

یک کسب‌وکار آنلاین می‌تواند پیام‌های بازاریابی، هشدارهای محتوای وبلاگ، تغییرات خط‌مشی و سایر اطلاعات را از این طریق به اشتراک بگذارد. مشاهده پیام‌های موجود در سایت، باید تجربه‌ای آشنا برای خریداران باشد، زیرا مانند اعلان‌های رسانه‌های اجتماعی شخصی‌شده به نظر می‌رسند.

 

اشتراک‌گذاری پیام‌های قبل از راه‌اندازی محصول یا فروش، با استفاده از اعلان‌های موجود در سایت، آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید، برنامه­ای است که به شما امکان می­دهد اعلان­ها را از این طریق، به اشتراک بگذارید. هیچ تجربه کدنویسی یا طراحی مورد نیاز نیست، بنابراین، می­توانید یک شروع سریع، همزمان با فروش محصول داشته باشید.

بازدیدکنندگانی که روی اعلان‌های سایت کلیک می‌کنند، 3.5 برابر بیشتر احتمال دارد، به مشتریان جدیدی تبدیل شوند و ممکن است 2.5 برابر بیشتر، صفحات دیگر را مرور کنند. این همان چیزی است که هر کسب­وکار موفقی، برای افزایش و توسعه تجارت خود به آن نیاز دارد.

 

کوپن تخفیف برای مشتریان بار اول

تحقیقات نشان می­دهد که تخفیف، باعث خرید 41 درصد از خریداران به ویژه در سایت­های خرده­فروشی آنلاین می­شود. بسیاری از آنها مشتریان بار اول هستند. این نشان می­دهد تخفیف به عنوان تبلیغات فروش می­تواند به شما در ایجاد پایگاه مشتری کمک کند.

می­توانید به سادگی، یک پاپ آپ تخفیف ایجاد کنید و آن را فقط به بازدیدکنندگان جدید نشان دهید. پس از فعال شدن، پنجره بازشو به همه مشتریان بالقوه­ای که برای اولین بار از فروشگاه شما بازدید می­کنند، تخفیف ارائه می­دهد.

 

فروش آخر فصل

فروش پایان فصل، راهی برای ایجاد فضای فروش محصول جدید است. از آنجایی که فروش پایان فصل معمولاً در بزرگترین روزهای فروش سال برگزار می­شود، حداقل یک هفته قبل از آن شروع به تبلیغ کنید. به این ترتیب، آگاهی را افزایش می‌دهید و مقداری پیش‌بینی ایجاد می‌کنید.

همچنین، از همه کانال‌های موجود برای انتشار این خبر استفاده کنید. ایمیل‌ها، پنجره‌های بازشو وب‌سایت، تبلیغات، پیام‌های متنی می­توانند ابزارهای موفقی باشند. محتوانویسی قوی و متقاعدکننده نیز می‌تواند در به حداکثر رساندن تعامل با تبلیغات فروش کمک باشد.

 

فروش در مدت زمان محدود

این، مدل دیگری از روش­های تبلیغاتی است که بر حس فوریت تمرکز دارد. این یک ایده ارتقاء فروش عالی، برای خرده­فروشانی است که صدها کالا را می­فروشند. به عنوان مثال، تا 50٪ تخفیف را فقط برای 24 ساعت ارائه دهید. این یک تبلیغ عالی، برای جذب مشتریان جدید و فعلی است.

این نوع از فروش محصول، اگر بر اساس یک برنامه زمان­بندی مشخص انجام شود، می­تواند به خوبی کار کند. به عنوان مثال، فروشگاه اینترنتی، بسته به ترجیحات شما می­تواند هر یک یا دو ماه یک بار، فروش به این سبک را داشته باشد.

با وجود این ، اثربخشی این ایده­های کمپین فروش به بازاریابی بستگی دارد. لازم است که از کانال­های مختلف بازاریابی موجود برای انتشار این خبر استفاده کنید، زیرا حتی مشتریان عادی هر چند وقت یک‌بار، نیاز به یادآوری دارند.

 

تبلیغات فروش

شعار یکی بخر، یک عدد رایگان دریافت کن را در نظر بگیرید. اگر مشتری یک کالا را بخرد، در این معامله تبلیغاتی یک محصول رایگان دریافت می­کند. برندها از این کمپین­ها برای ایجاد حس فوریت، فروش محصول یا ارائه موجودی استفاده می­کنند. توجه داشته باشید که در اینجا نیز می­توان از یک تایمر شمارش معکوس، برای افزایش تعامل مشتری استفاده کرد.

 

مدت زمان محدود ارسال رایگان

ارسال رایگان یک راه عالی برای افزایش فروش در خریدهای آنلاین است.  53٪ از خریداران آنلاین می­گویند که تحویل رایگان، دلیل اصلی تصمیم آنها برای خرید است. به همین دلیل است که بسیاری از کسب­وکارها این روزها، از تبلیغات فروش همراه با ارسال رایگان استفاده می­کنند. ضمن آنکه استفاده از بسته بندی های مناسب در ارسال، مانند به کارگیری سلفون بسته بندی، می‌تواند بر اعتبار محصولات شما بیافزاید.

 

ارتقاء پاداش عضویت

تحقیقات نشان می­دهد که این موضوع برای 66 درصد از مشتریان صادق است. مشتریان بهترین خرید و مزایای ممکن را می­خواهند، که کسب­وکارها باید به آن توجه داشته باشند.

 

تبلیغات فروش محصول

تبلیغات فروش محصول، می­تواند سلاح­های تاکتیکی کوتاه مدت قدرتمندی، برای کسب­وکارهای مختلف باشد. استفاده از تبلیغات مناسب، برای دستیابی به اهداف بازاریابی، از اهمیت بالایی برخوردار است. نمونه‌هایی از تبلیغات فروش موفق، به شما ایده بهتری درباره نحوه استفاده مؤثر از آنها برای کسب‌وکارتان خواهد داد.

 

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی بهترین روش‌ها برای فروش محصول پرداختیم. در صورتی که قصد دارید مشتریان بیشتری را به کسب و کار خود جذب کنید می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی تورنگ چاپ برای چاپ انواع محصولات بسته‌بندی تبلیغاتی ثبت سفارش کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied