شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

از خواص انجیر خشک در طب سنتی باخبر هستید؟

از دیر باز تا کنون در طب سنتی، از خواص انجیر خشک برای بهبود قدرت اسپرم و درمان دیابت استفاده می کردند. این محصول خواص بسیار زیادی دارد که یکی از آن ها، درمان نازایی است...

از خواص انجیر خشک در طب سنتی باخبر هستید؟

از دیر باز تا کنون در طب سنتی، از خواص انجیر خشک برای بهبود قدرت اسپرم و درمان دیابت استفاده می کردند. این محصول خواص بسیار زیادی دارد که یکی از آن ها، درمان نازایی است. انجیر خشک با دارا بودن منابعی همچون کلسیم، آمینواسید و منیزیم قادر است تعداد اسپرم ها را افزایش دهد از این رو قدرت باروری هم بیشتر خواهد شد. شاید برایتان جالب باشد میوه انجیر که هیچ، حتی برگ هایش می تواند به درمان دیابت و قند خون کمک کند. تحقیقات و آزمایش های بسیاری در این امر صورت گرفته که این محصول در درمان حساسیت به انسولین می تواند کمک کند. از این رو توصیه می شود افرادی که به قند و دیابت دچار هستند انجیر خشک را روزانه در رژیم غذایی خود قرار دهند.

در سایت آراد برندینگ تمام تلاش ما بر این بوده تا محصولی با کیفیت و همچنین مقرون بصرفه را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. رضایت شما سروران هدف اصلی تیم ما می باشد.برای خرید و یا اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در ارتباط باشید.

این خشکبار، فواید بسیاری را شامل می باشد و در عین حال باید از کیفیت بالایی هم برخوردار باشد که مرکز ما انواع انجیر خشک را با قیمت تضمینی و اعلاء به صورت عمده بدون هیچگونه اتلاف وقت و محدودیت مکانی در سراسر کشور و جهان عرضه می کند که می توانید با ما در تماس باشید.

انجیر خشک صادراتی

درواقع نحوه خشک کردن و نگهداری میوه های خشک شده امر بسیار مهمی است که تولیدکنندگان انجیرهای خشک صادراتی را به صورت ریز و درشت و بارنگ های قهوه، سفید، زرد و کرم در سراسر جهان توزیع می کنند. انجیرهایی که به رنگ سبز تا زرد روشن هستند و به انجیر خشک آدریاتیک معروف هستند و به دلیل رنگ روشن آن در جلوی نور خورشید به انجیر سفید معروف است که زمانی که خشک می شوند به شدت شیرین بوده و همراه با دسر صرف می شود.

انجیر خشک

مهم ترین تولیدات کشاورزی که نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارد انجیر خشک ایوب سفید می باشد که 95 درصد صادراتی این محصول توسط 4 شهر استان فارس صورت می گیرد. قیمت انجیر خشک صادراتی بسیار مناسب می باشد و انجیر از خواص و فواید درمانی بیشماری برخوردار است از جمله می توان به   زنان باردار؛ به دلیل وجود مواد مغذی همچون کلسیم، آهن، فیبر نه تنها باعث بهتر شدن وضعیت مادر در دوران بعد و قبل بارداری می شود بلکه به رشد و سلامت جنین هم کمک بسزایی می کند. خونساز؛ وجود آهن و ویتامین cدر انجیرهای خشک به خونسازی افراد کمخون کمک بسیاری می کند. تقویت سیستم گوارشی بدن؛ امروزه یکی از مشکلات عدیدی که در بین مردم به وجود آمده و منجر به افزایش بیماری های دیگر شده است یبوست می باشد و به دلیل ضدباکتری بودن این خشکبار به پاکسازی روده کمک فراوانی می کند و یا کسانی که مبتلا به این بیماری شده در حین دفع آن درد کمتری را به بیمار محول می کند. تقویت استخوان و ستون فقرات و رفع درمان آرتروز؛ انجیر های خشک سرشار از کلسیم می باشد که در تقویت استخوان و جلوگیری از پوکی آن نقش بسزایی دارد و کسانی که از شکستگی رنج می برند به دلیل داشتن فسفر منجر به جوشیدن سریع استخوان ها می شود.

انجیر خشک و دیابت

نه تنها انجیرخشک چاق بلکه برگ های درخت انجیر هم به درمان دیابت کمک می کند. افرادی که به دیابت دچار هستند ۴ عدد برگ درخت انجیر را خشک کرده و مانند چای دم  کنید بعد از مدتی دمنوش شما آماده است نوش جان، همچنین می توانید برگ درخت اجیر را بعد از خشک کردن پودر کرده و به عنوان چاشنی در غذا ها استفاده کنید.این میوه قدیمی و مشهور که در قران هم از آن نام برده شده است خواص معجزه آسایی برای کنترل قند خون دارد. انجیر خشک به دلیل دارا بودن مقادیر بالایی از فیبر به تنظیم گلوکز خون کمک می کند.

از دیر باز تا کنون از خواص خوردن انجیر خشک، این میوه مشهور و قدیمی، برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده از جمله فشار خون استفاده می شود. انجیر خشک به دلیل دارا بودن مقادیر بالای فیبر قادر است فشار خون را تا حد قابل تحملی پایین بیاورد. این میوه غنی از پتاسیم است که مانع از بالا رفتن فشار خون می شود.

انجیر خشک

یکی از قدیمی و لذیذ ترین میوه های دنیا انجیر خشک آردی است. که در طب سنتی بسیاری از خواص آن نام برده شده است. برای استفاده چهار فصل انجیر را خشک کنید تا در کل سال از فواید این میوه بتوان بهره برد.در کتاب های آسمانی قرآن و تورات از انجیر خشک طب سنتی  به دفعات یاد شده است. جالب است بدانید انجیر خشک خواص بیشتری نسبت به انجیر تازه دارد.در طب سنتی از انجیر خشک برای درمان سرفه های متعدد و صرع استفاده می کنند که ابوعلی سینا هم در کتاب خود به آن اشاره نموده است. همچنین برای افزایش حافظه و تقویت مغز کاربرد دارد.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد ....

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied