شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

فروشگاه اینترنتی جایا کالا

جایا کالا بعنوان فروشگاه اینترنتی شمال غرب کشور یکی از فروشگاههای چند منظوره از جمله نهال , لوازم آریشی , کارت خوان , کالای دیجیتال ( لپ تاپ – گوشی – کامپیوتر ولوازم جانبی ) محصولات غذایی از جمله تجارت برنج وغیره یک فروشگاه بزرگ درکشورمی باشد...

فروشگاه اینترنتی جایا کالا

جایا کالا بعنوان فروشگاه اینترنتی شمال غرب کشور یکی از فروشگاههای چند منظوره از جمله نهال , لوازم آریشی , کارت خوان , کالای دیجیتال ( لپ تاپ – گوشی – کامپیوتر ولوازم جانبی ) محصولات غذایی از جمله تجارت برنج وغیره یک فروشگاه بزرگ درکشورمی باشد که دارای مجوزهای لازم از جهاد کشاورزی وکلینیک گیاه پزشکی  و همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیکی از سازمان صنعت و معدن می باشد . در فروشگاه جایا کالا نهال ها بصورت گلدانی در تمام فصول و بصورت ریشه لخت در فصل زمستان با قیمت های بسیار مناسب به سراسر کشور عرضه می شود .

خرید نهال ضمانتی

کشاورزان عزیز سالهاست که نهال های خود را از فروشندگان کانال های مجازی خریداری میکنند که در این روش هیچگونه ضمانت برای سالم بودن یا با کیفیت بودن نهال وجود ندارد حتی اگر تصاویری از مجوزهایشان را مشاهده کنید باز نمیشه با اطمینان خرید کرد ولی در جایا کالا با یک سایت معتبر که با پشتیبانی چند ساله و کیفیت ضمانتی را به خریداران عزیز ارائه میکند همراه هستید و اگر نهال ها ایرادی داشته باشند جایا کالا موظف هست بجای نهال های ایراد دار نهال های جایگزین را تقدیم کند در غیر این صورت مشتری می تواند از سازمان صنعت و معدن پیگیری کند . درکنار همه مزایایی که از طریق خرید نهال شناسنامه دار به یک نهال مرغوب دست پیدا میکنید قیمت ها هم بسیار مرقون به صرفه هستند چرا که یک کشاورز خوب میداند نهال اصلاح شده چه نوع نهالی هست و قیمت بسیار بالایی می تواند داشته باشد یا نهال پیوندی قیمت دو برابری نسبت به بذری دارد که در جایا کالا هم نهال اصلاح شده و هم نهال گردو پیوندی به قیمت نهال معمولی تمام می شود.

جوایز خرید نهال از جایا کالا

جایا کالا در نظر دارد به کسانی که نهال عمده و یا تعداد بالای 100 اصله را از سایت خرید میکنند علاوه بر تخفیف 10 الی 20 درصدی 10 نهال مثمر و یا غیر مثمر به انتخاب مشتری به مشتری ارائه می کند. علاوه براین ها در زمستان یک سری جوایز دیگر به قید قرعه به مشتریان وفادار ارائه می شود که در این سال هم طبق سال های گذشته اهدای جوایز انجام خواهد شد که یک سری از جوائز شامل سکه تمام بهار آزادی , لباسشویی , ظرف شویی , یخچال , اتوی برقی , مبلغ 100 میلیون تومان پول نقد می باشد که در زمستان لیست کامل جوایز در سایت جایا کالا منتشر خواهد شد.

لوازم آرایشی و بهداشتی جایا کالا

جایا کالا

جایا کالا لوازم آرایشی و بهداشتی با برندمعتبر و معروف  را از شرکت های معتبر تهیه و در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد . امروزه انتخاب جنس محصولات آرایشی و بهداشتی یکی ازمهمترین فاکتورهاست چرا که اگر جنس نا مرغوبی داشته باشند ممکن هست فرد مورد نظر را به بیماریهای پوستی مبتلا کند مخصوصا ماسک های صورت  یا کرم ضد آفتاب وغیره که تاثیرات به سزایی در پوست و لطافت آن دارند . بخاطر همین خرید لوازم آرایشی از جاهای معتبر برای مشتریان یک امر ضروری هست مخصوصا خانوم ها که بیشترین استفاده را از لوازم آرایشی انجام می دهند. جایا کالا سالها تجربه فروش لوازم آرایشی را دارد و رسیدن به محصولات با کیفیت واقعا زحمت هاو خرج بسیار بالایی برداشته که امروز با اطمینان کامل همه محصولات آرایشی و بهداشتی را با ضمانت سلامت و کیفیت بالا تقدیم مشتری میکند . لوازم آرایشی در جایا کالا با ضمانت برگشت به فروش میزسد بطوریکه اگر مشتری از محصول آرایشی رضایت نداشته باشد محصول را با پرداخت کلیه هزینه ها پس گرفته و حتی هزینه پستی را هم به مشتری پرداخت می کند. در جایا کالا متخصصان لوازم آرایشی با جدیت کامل تمامی محصولات را بررسی می کنند در صورت تایید متخصصین  و کارشناسان لوازم آرایشی و بهداشتی محصولات آرایشی به مرحله فروش می رسند در غیر این صورت اگر متخصصین جایا کالا سلامت و کیفیت محصول را تایید نکنند محصولات تایید نشده دسته بندی شده و به شرکت سازنده پس فرستاده می شوند در واقع برای جایا کالا فروش کالای تایید نشده نه تنها هیچ سودی ندارد بلکه باعث از بین رفتن اعتبار و اعتماد چندین ساله مشتریان عزیز در سرتاسر کشور می شود.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد ....

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied