شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

کیک بستنی وانیلی موزی نعنایی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید انواع بسیار مختلف و گوناگونی از کیک بستنی تولید و عرضه می شوند که در طعمهای توت فرنگی و یا شکلاتی و وانیلی نیز به راحتی می توان خریداری نمود و شما نیز می توانید بسته به نوع سلیقه خود انواع مختلف این نوع از کیکها را تهیه و مصرف نمایید.

کیک بستنی وانیلی موزی نعنایی

 همینطور می توانید به راحتی با آموزشهای مورد نظر در خانه نیز این کیک بسیار خوشمزه را درست کنید ما نیز در این مقاله طرز تهیه این دسر بسیار خوشمزه را به شما آموزش می دهیم، ابتدا سفیده تخم مرغ را از زرده جدا نمایید و با مقداری شکر مخلوط کرده و به میزان معینی هم بزنید تا سفت شود و در ادامه با اضافه نمودن آرد سفید شکر و بکینگ پودر را الک نموده و اضافه نماید.

 

همچنین در ادامه درست کردن کیک بستنی وانیلی نیاز هست تا را از وسط نصف نموده و در وسط کیک مقداری بستنی و با تکه های از آناناس بپوشانید و به مدت زمان معین حدودا یکساعت کیک تهیه شده خود را در فریزر قرار دهید و می بایست این فرایند به سرعت انجام شود تا بستنی مورد نظر آب و شل نشود و این نکته را نیز مد نظر خود قرار دهید که شما می توانید بر حسب نوع سلیقه خود میوه مختلف را بر روی کیک خود قرار دهید. از این رو توصیه می شود کسانی دارای مشکل زخم معده می باشند می بایست از مصرف آناناس خودداری کنند چراکه آناناس به دلیل دارا بودن اسید بسیار بابا می تواند این نوع از بیماری را تشدید نماید.

کیک بستنی موزی

همه مردم در سراسر دنیا با طعم کیک بستنی موزی آشنا هستند و می دانند که از خوراکیهای مورد علاقه همه قشرهای جامعه و در هر سنی به شمار می رود. تمام اختراعات بشر به دلیل احتیاجات او بوده‌ است و دلیل اختراع بستنی نیز چیزی جز گرما نمی ‌تواند باشد. نرون که یکی از امپراتوران روم باستان بود علاقه بسیار زیادی به میوه‌ هایی داشت که برای خنک کردنشان از یخهای کوه‌ آلپ استفاده می شد. بعد از قرن 17 میلادی در میان اشراف و طبقات مرفه جامعه در انگلستان یک نوشیدنی خنک رواج پیدا کرد که در واقع چیزی جز چای سیاه و قهوه با یخ نبود. در قرن هجدهم میلادی ژاکوب فوزل که یک تاجر آمریکایی بود نوعی خوراک خوشمزه و خنک به‌ وسیله‌ شیر و میوه درست کرد و مدت زمان کوتاهی بعد از آن ارنست هاموی ترکیبات جدیدی به بستنی اضافه نمود: شکر و ماده ‌ای برای کشسانی بستنی. ساختار بستنی از سال 1930 میلادی به کمک ماده ای مثل یخ خشک بهتر شد که در واقع همان قطعات جامد دی ‌اکسید کربن می ‌باشد.

a7c050c7-f5ca-4c58-a3ac-53a4c1e5c9e1

در زمان ساخت بستنی به خنک شدن آن کمک زیادی می ‌کند. می‌ توان گفت که کیک بستنی موزی شکل تکامل ‌یافته دسرها و نوشیدنیهای یخ‌ زده است و بستنیهای چوبی با رویه شکلاتی به سال ۱۹۲۰ بر می‌گردند. اولین مغازه‌ بستنی ‌فروشی در کشور در نیویورک در سال 1776 افتتاح شد و تاریخ ورود دستگاه بستنی ساز به کشور ایران تقریباً به دهه‌ 40 مربوط می ‌شود.

کیک بستنی نعنایی

ترکیبات مختلف باعث می شوند تا کیک کلوچه بستنی نعنایی برای شما مفید باشد به این خاطر که خود نعنا بر طرف کننده ی نفخ معده است و کسانی که می خواهند پس از خوردن کیک معده درد نشوند این نمونه کاملا برای آنها مناسب می باشد. اشکال مختلفی برای درست کردن کیک بستنی پیشنهاد می شوند ولی بیشتر آنها به صورت لایه ای هستند که هم روش درست کردن آن راحت تر است و هم برای خوردن آن مساوات بین کیک و بستنی رعایت می شود بدین صورت که وقتی شما کیک را به صورت تخته ای آماده می کنید و برش می زنید زمان آن فرا می رسد که بستنی را بین لایه های آن قرار بدهید و هر موقع که خواستید میل کنید ترکیب به اندازه ی از کیک و بستنی برای شما آماده می شود.

097b3745-1ec4-4812-8368-fd0980dcdb18

آشپزی پر است از دستور مختلف که هر کدام از آنها به گونه ای آماده می شود که شما می خواهید. نعنا به عنوان یک گیاه دارویی این خاصیت را دارد که به صورت خوراکی مصرف شود و در غذاهای مختلف به شیوه های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. کیک بستنی نعنایی غذایی است که به دلیل مواد پر انرژی که در آن وجود دارد کالری زیادی را در خود دارد و برای اینکه خطری در حین خوردت ان برای شما ایجاد نشود بهتر است تا به ترکیبات آن مقداری نعنا اضافه کنید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی