شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی//

نکاتی ساده و موثر برای غلبه بر افکار منفی و کسب موفقیت

داشتن افکار منفی اگر چه تاحدودی و در برخی شرایط کاملاً طبیعی جلوه می‌کند، اما تدوام آن در انسان سبب می‌شود که فعالیت‌های روزمره مختل و فرد با مشکلات روحی و روانی درگیر شود.

نکاتی ساده و موثر برای غلبه بر افکار منفی و کسب موفقیت

بازی فکری

خرید و استفاده از این نوع بازی فکری می تواند باعث نتایج مثبتی در خلق و خو و روحیات کودکان داشته باشد به همین دلیل در اجتماعی شدن آنها بسیار تاثیر مثبتی خواهد گذاشت و از طرفی به دلیل نقش هر یک از افراد در انجام این بازی ها، می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس شود و روحیه انجام کار تیمی و گروهی را بالا می برد.

 

جاکلیدی چرم

فرایند دباغی و تولید جاکلیدی چرم با هزینه های مختلفی همراه می باشد و این کار بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد در نتیجه انواع چرمهای دستی دارایی قیمت بیشتری نسبت به دیگر چرم ها هستند چرم به عنوان کالای اصیل شناخته می شود و با قدمت و ماندگاری زیادی که دارند نزد مصرف کننده ها بسیار حائز اهمیت می باشند که چرم ها به عنوان کالاها و متریال همیشگی شناخته می شود و فرآیند تولید و برش روی آنها با مواد مستحکم صورت می گیرد.

 

1

 

انجیر خشک نخی

انجیر خشک نخی میوه ای بسیار شیرین و خوشمزه فصل تابستان می باشد که به دلیل بافت نرم و شیرینی که دارد می توان به راحتی آن را به صورت قیصی و کشته در آورد و طرز تهیه انجیر خشک نخی بسیار ساده است که از انجیر خشک در دیگر فصل های سال که میوه انجیر به صورت تازه یافت نمی شود می توان استفاده نمود.

 

 

2

 

*مطلب فوق رپورتاژاگهی بوده و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی بابت نشر آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied