شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی//

نکاتی که باید در مورد پول و شادی به فرزندان خود بیاموزید

کودکان در مورد درست و غلط درس می‌گیرند و آنان می‌توانند اخلاق سخت کوشی را در سنین پایین بیاموزند و در خود نهادینه سازند تا بتوانند در مورد مسائل مالی تصمیم های درستی بگیرند.

نکاتی که باید در مورد پول و شادی به فرزندان خود بیاموزید

پسته لب ماتیکی

استفاده از آجیل باعث تامین نیازهای بدن می شود و پسته لب ماتیکی درجه یک رفسنجان خام خندان با بهترین قیمت یکی از محصولات مرغوب ایرانی است و شناسایی ارقام مختلف آن نیاز به تجربه دارد و یکی از مشخصات آن رنگ متفاوت آن می باشد که تولید پسته لب ماتیکی در کشور از قدمت بالایی نیز برخوردار می باشد.

 

انجیر خشک نخی

انجیر خشک نخی میوه ای بسیار شیرین و خوشمزه فصل تابستان می باشد که به دلیل بافت نرم و شیرینی که دارد می توان به راحتی آن را به صورت قیصی و کشته در آورد و طرز تهیه انجیر خشک نخی بسیار ساده است که از انجیر خشک در دیگر فصل های سال که میوه انجیر به صورت تازه یافت نمی شود می توان استفاده نمود.

 

 

2

 

کریر نوزاد

معمولا مادران وسایل مورد نیاز نوزادان را با خود حمل می نمایند به منظور سهولت حمل این وسایل و دسترسی آسان به آنها می توانند یک کریر نوزاد بزرگ خریداری نمایند تا تمامی چیزهایی که یک نوزاد به آن احتیاج  دارد نظیر پوشک دکمه دار، شیرخشک، پستونک و در برخی موارد لباسهای نوزاد را در داخل کریر قرار دهند تا همیشه وسایل ضروری نوزاد به همراه نوزاد و در کریر آن باشد.

 

1

 

 

*مطلب فوق رپورتاژآگهی بوده و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی بابت نشر آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی