شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی//

رازهای مخفی که فقط ثروتمندان می دانند

یک سری نقاط مشترک بین تمام افراد ثروتمند در دنیا وجود دارد. با به کارگیری این نقاط مشترک در خودتان می توانید شما هم به یک فرد ثروتمند و خودساخته تبدیل شوید. البته همه چیز به خودتان بستگی دارد!

رازهای مخفی که فقط ثروتمندان می دانند

سنگ فیروزه اصل

در وهله اول می دانید که سنگ فیروزه اصل که قصد تهیه کردن آن را دارید حتما باید سنگ فیروزه نیشابور باشد چون هم کیفیت و رنگ خوبی دارد و هم در اندازه های مختلفی تراش می شود و می توانید از آن به عنوان انواع زیورآلات از آن استفاده کنید.

 

کابینت ام دی اف سفید طلایی        

امروزه کابینت ام دی اف سفید طلایی در خانه های ایرانی محبوب شده است. اما جالب است بدانید تاریخچه ساخت اولین کابینت با صفحه کابینت ام دی اف ضدآب به سالهای خیلی دور بر می گردد مخترع این کشف که به نام میسون بود برای استفاده بهینه از نرمه چوب و خورده چوب توانست ورقه های چوبی با دوام و باکیفیت در دما و فشار بالا تولید کند که بعدها از اکتشاف او به طور گسترده استفاده شد و امروزه در تمام دنیا شاهد صنعت پیشرفته در عرصه ام دی اف هستیم.

 

 

1

 

تخمه آفتابگردان

تخمه آفتاب گردان سفید از خواص بسیار زیادی برخوردار است.

به عنوان مثال: مصرف این تخمه آفتابگردان به علت مغذی بودنش برای خانم های شیرده توصیه می شود.

این تخمه در انواع خام و شور موجود است که مصرف تخمه شور برای افرادی که دچار فشار خون بالا هستند توصیه نمی شود.

تخمه آفتابگردان زعفرانی در بالا بردن سیستم ایمنی بدن بسیار مفید می باشد و برای افرادی که دچار بیماری های قلبی و عروقی می باشند بسیار مفید و پر ارزش است.

 

2

 

*مطلب فوق رپورتاژآگهی بوده و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی بابت نشر آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied