شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

لوله های پلی اتیلنی انقلابی در صنعت لوله و اتصالات

به نقل از شرکت پارس اتیلن، لوله های پلی اتیلنی با توجه به کارایی و دوام کاری بالا و همچنین قیمت مقرون به صرفه جای لوله ها و اتصالات فلزی را به خوبی پر کرده اند و از محبوبیت بالایی در جامعه مهندسین برخوردارند.

لوله های پلی اتیلنی انقلابی در صنعت لوله و اتصالات

به نقل از پارس اتیلن : لوله های پلی اتیلن (polyethylene pipe) بیش از هر موقع در دنیای اتصالات و لوله محبوبیت پیدا کرده است. لوله های پلی اتیلنی به انتخاب اول مهندسان چه در سیستم های فاضلابی و چه در لوله کشی های داخلی ساختمان ها تبدیل شده است. علت محبوبیت این فراورده شیمیایی چیست که تا این حد مورد توجه مهندسان قرار گرفته است؟ کارایی این نوع لوله ها تا چه سطحی قابل ارتقاء است؟ آیا استفاده از لوله های پلی اتیلنی در پروژه های عمرانی توجیه اقتصادی دارد؟ لوله های پلی اتیلنی در چه حوزه هایی کاربرد دارند؟ پاسخ تمامی این سوالات و بیشتر را در ادامه مقاله لوله های پلی اتیلنی خواهید یافت.

لوله پلی اتیلن چیست؟

لوله پلی اتیلن از کاربردی ترین لوله های مورد استفاده در صنایع می باشد که به شکل استوانه تو خالی و با توجه به نیاز پروژه، طبق فشار و با رعایت استاندارد های لازم تولید می شوند.

لوله های پلی اتیلن با توجه به کارایی گسترده ای که در صنعت دارند خیلی زود در میان مهندسین و کارگذاران محبوب شد و در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار گرفت.

انواع لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن آبرسانی: این مدل لوله پلی اتیلن برای انتقال آب کشاورزی و آب شرب استفاده می شود. بیشترین کاربرد این مدل لوله در صنعت کشاورزی است. این نوع لوله ها اکثرا در فشار های ۶ تا ۱۶ بار و در مورد های حساس، در فشار ۲۰ بار در سایز های مختلف تولید می شوند.

لوله پلی اتیلن نوع گازی: همه این نوع لوله های پلی اتیلن با توجه به کاربرد حساس آنها باید تاییدیه شرکت گاز را داشته باشند. در تولید این نوع لوله پلی اتیلن استاندارد های زیادی باید رعایت شود. لوله های گازی در فشار های ۱۲.۵ و ۱۶ بار و در ۸ سایز مختلف و در گرید های PE100 و PE 80 تولید و در بازار عرضه می شوند.

لوله پلی اتیلن نوع فشار قوی: فشار های لازم برای تولید لوله پلی اتیلن، بین ۱۰ تا ۳۰ بار و در سایز ۲۰ میلی متر تا ۶۳۰ میلی متر می باشد. ضخامت این لوله ها بسیار بیشتر از بقیه لوله ها است. همچنین این لوله ها به لوله های پلی اتیلن تحت فشار معروف شده اند.

لوله پلی اتیلن نوع فاضلابی: از این لوله پلی اتیلن دو جداره برای انتقال آب و فاضلاب استفاده می شود. لوله های پلی اتیلن فاضلابی در چند فشار ۳،۲ و ۵ بار و در چند سایز بین ۵۰ تا ۱۶۰ میلی متر تولید و وارد بازار می شوند. تولید این لوله ها در گرید PE 80 انجام می شود.

لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای: این لوله ها از نوع پلی اتیلن های نرم هستند و در سایز ۱۶ میلی متر، تولید می شوند. از لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای برای مصارف کشاورزی استفاده می شود.

لوله پلی اتیلن نوع غلافی: لوله پلی اتیلن پوشش دهنده و لایه محافظ و همچنین غلاف برای کابل و سیم برق است. این لوله ها در فشار ۶ و ۱۰ بار و در چند سایز ۲۰ تا ۴۰۰ میلیمتر تولید می شوند.

مزایای لوله پلی اتیلن

 

یکی از مهم ترین مزایای لوله پلی اتیلن سبک بودن آن است. به خاطر سبک بودن به آسانی قابل بارگیری و حمل و نقل می باشد و به همین خاطر، استفاده از آن باعث صرفه جویی در هزینه و زمان خواهد شد. لوله پلی اتیلن در مقابل فرسودگی، مواد شیمیایی و همچنین ضربه مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. این لوله انعطاف پذیر است و به آسانی به دیگر لوله ها وصل می شود.

قیمت لوله پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن وابسته به قطر، فشار لوله و مواد اولیه آن متغیر است. انواع لوله های پلی اتیلن قطر های مختلفی دارند که تقریبا از ۲۰ میلیمتر شروع می شوند و به بالاترین قطر آن ها که ۲۴۰۰ میلیمتر است، ختم می‌شوند. قیمت لوله پلی اتیلن از ضرب کردن وزن یک متر از آن سایز لوله در قیمت هر کیلو از مواد اولیه، به دست می آید. البته این قیمت حاصل شده قیمت خام است و باید ضرایب تولید و دیگر هزینه‌ نیز به آن اضافه شوند، تا قیمت واقعی حاصل شود.

جهت اطلاع از قیمت لوله های پلی اتیلن تولید شده در شرکت پارس اتیلن کیش، می توانید با شماره های درج شده در سایت پارس اتیلن کیش به نشانی parsethylene.com با ما در تماس باشد.

بهترین تولید کننده لوله پلی اتیلن در ایران

شرکت پارس اتیلن کیش تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن می باشد که در این زمینه دارای سال ها تجربه است.. این شرکت مجموعه کاملی از لوله های پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن ، منهول پلی اتیلن ، لوله دوجداره و دستگاه جوش پلی اتیلن را با به روز ترین دستگاه های اروپایی تولید و در بازار عرضه می‌ نماید. شرکت پارس اتیلن کیش از معتبر ترین تولید کنندگان مواد پلی اتیلن است. لوله های تک ‌جداره و دوجداره اصلی‌ترین محصول تولیدی شرکت است که با بالاترین استاندارد ها تولید می‌شوند. تمام مراحل تولید از ورود مواد اولیه تا خروج محصول، زیر نظر پرسنل کنترل کیفیت و همچنین آزمایشگاه شرکت انجام می شود. کیفیت بالا، با اطمینان بودن، بارگیری آسان و حمل و نقل راحت لوله و اتصالات پلی اتیلن، نصب راحت و سریع، این محصولات مرغوب را به بهترین گزینه برای استفاده در پروژه های مختلف تبدیل نموده است.

آدرس دفتر مرکزی شرکت پارس اتیلن کیش : ایران ـ تهران ـ خیابان آفریقا ـ بلوار مینا ـ پلاک ۱۸

شماره تماس: ۸۸۲۰۲۰۶۰ – ۰۲۱

منبع : parsethylene.com

*این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما نیوز مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied