شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

هر چه بیشتر یاد بگیرید درآمدتان بیشتر می شود

وقتی که واقعا برایتان اهمیتی نداشته باشد که دیگران درموردتان چطور فکر می کنند به یک درجه ای از آزادی می رسید که بعد از آن می توانید به هر موفقیتی دست پیدا می کنید.

هر چه بیشتر یاد بگیرید درآمدتان بیشتر می شود

 

پنجره پی وی سی ارزان

پنجره پی وی سی ارزان از جداره هایی تشکیل شده که کاملاً عایق بوده و می تواند مانع از ورود صداهای نابهنجار و حتی به میزان اندکی به منازل شما شود که در واقع موجب آسایش شما به هنگام استراحت خواهد شد و کافیست یکبار آن را نصب نمایید تا ببینید چگونه این عمل را انجام می دهد.

 

ورق فولاد الکتریکی

تولید کنندگان ورق فولاد الکتریکی، این ورقها را در ضخامتهای مختلف تولید می نمایند که معمولا ورقهای بسیار نازک اغلب با نام فویل یا برگ شناخته می شود. هنگامی که یک ورق آهن نازک و ورق فولادی به صورت ضخیم تولید شود، به آن صفحه می گویند در حالی که هیچ استاندارد صنعتی برای جدا کردن ورقها از صفحه وجود ندارد، معمولا یک ورق می تواند با استفاده از ترمز فلزی خم شود ولی یک صفحه چنین قابلیتی را ندارد.

 

آراد برندینگ

 

کالای خواب ترک

یکی از مهم ترین و پر مصرف ترین محصولاتی که تمامی افراد از انواع آنها استفاده می کنند، کالای خواب  ترک است که نمونه های زیادی از آنها در جنس و کیفیتهای مختلف تولید می شوند که در اصفهان، کالای خواب ترک در جدیدترین مدل ها با ضمانت مرجوعی و دیگر انواع آنها عرضه و به فروش می رسند و خریداران زیادی دارد.

 

آراد برندینگ

 

*این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما نیوز مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied