شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

4 تا از بهترین سایت های آموزش زبان انگلیسی

امروزه آموزش زبان انگلیسی به یکی از ضرورت‌ها و واجبات زندگی اجتماعی در جوامع مختلف تبدیل شده و افراد برای مهاجرت کاری یا تحصیلی حتما باید مهارت‌های شنیداری، خواندن، گفتاری و نوشتاری، زبان انگلیسی رو به خوبی تقویت کنن.

4 تا از بهترین سایت های آموزش زبان انگلیسی

امروزه آموزش زبان انگلیسی به یکی از ضرورت‌ها و واجبات زندگی اجتماعی در جوامع مختلف تبدیل شده و افراد برای مهاجرت کاری یا تحصیلی حتما باید مهارت‌های شنیداری، خواندن، گفتاری و نوشتاری، زبان انگلیسی رو به خوبی تقویت کنن. دانشجویان برای ورود به همه دانشگاه‌های دنیا باید یک مدرک زبان معتبر ارائه بدن. به طور کلی برای آموزش علوم مدرن و انجام تجارت جهانی، از زبان انگلیسی استفاده می‌شه. به همین خاطر همه افراد در سراسر جهان برای موفقیت در زندگی مدرن، ادامه تحصیل و تجارت خارجی، حتما باید به زبان انگلیسی تسلط داشته‌باشن. برای یادگیری زبان انگلیسی روش‌های مختلفی وجود داره. بسیاری از افراد زمان کافی برای شرکت در کلاس‌های حضوری زبان انگلیسی در آموزشگاه‌های زبان رو ندارن و برای اونا شرکت در کلاس آنلاین زبان انگلیسی، بهترین روش یادگیری و تقویت مهارت‌های زبانی به شمار می‌ره. برای یادگیری آنلاین زبان باید بهترین سایت‌ آموزش زبان انگلیسی رو پیدا کنین. توی این مقاله قصد داریم چهار تا از بهترین سایت‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی رو بهتون معرفی کنیم.

 

 چرا استفاده از سایت‌ها برای آموزش زبان انگلیسی خیلی مفیده؟

بعضی از زبان آموزها برای یادگیری زبان انگلیسی، از روش‌هایی مثل شرکت در کلاس‌های آموزشی در آموزشگاه‌های زبان و خرید کتاب‌های آموزشی بهره‌مند می‌شن. اونا باید ساعت‌های زیادی رو صرف رفت و آمد و حضور در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی بکنن. علاوه بر تلف شدن وقت، شرکت در کلاس‌های حضوری هزینه‌های نسبتا بالایی به همراه داره. استفاده از سایت‌های آموزش زبان انگلیسی، تموم چالش‌ها و مشکلات مربوط به دوره‌های حضوری زبان رو حل می‌کنه. سایت‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی همواره در تمام ساعات شبانه‌روز در دسترس زبان آموزان قرار دارن و می‌شه به محتوای این سایت‌ها به راحتی دسترسی پیدا کرد. فرقی نمی‌کنه که در کدوم منطقه از جهان ساکنید، به راحتی با در اختیار داشتن اینترنت پرسرعت می‌تونین وارد سایت بشین. سایت‌ها بخش عمده‌ای از محتواهای آموزشی خودشون رو به صورت رایگان در اختیار زبان آموزان قرار می‌دن و برای تعدادی از آموزش‌هاشون هم هزینه ناچیز و کمی از افراد زبان آموز دریافت می‌کنن. این ویژگی باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها میشه. مهم نیست زبان آموز چند سالشه یا سطح مهارت‌های اون چقدره، چون در سایت‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی، متنوع‌ترین گزینه‌ها برای همه سطوح مهارتی ارائه شده و زبان آموزان به راحتی می‌توانند مسیر مربوط به یادگیری، رشد و پیشرفت خودشون‌ رو در سایت ببینند. سایت‌ها برای ایجاد رقابت با همدیگه از روش‌های جدید آموزشی استفاده می‌کنن تا از رقبای خودشون پیشی بگیرن. 

در زمان انتخاب سایت‌های آموزش زبان انگلیسی به چه نکاتی باید توجه کرد؟‌ 

مهمترین معیارهای انتخاب سایت‌های آموزشی زبان انگلیسی عبارتند از: 

  • داشتن گواهینامه امنیتی SSL
  • ریسپانسیو بودن سایت
  • داشتن هویت و تخصص کافی برای آموزش آنلاین
  • ارائه آموزش‌های اصولی و باکیفیت
  • وجود بستری مناسب برای برگزاری کلاس‌ آنلاین زبان انگلیسی
  • داشتن یک سیستم آموزشی یکدست برای برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی
  • اجرای حرفه‌ای و درست سیستم آموزشی زبان
  • اخلاق‌مندی تیم مرکز آموزشی

images_1667115974.png

 آشنایی با مزایای سایت‌های آموزش زبان انگلیسی

 مزایای سایت‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی شامل موارد زیره: 

  • دسترسی راحت به کلاس آموزش آنلاین زبان انگلیسی
  • پایین بودن هزینه‌ها
  • باکیفیت بودن آموزش‌ها
  • عدم وجود محدودیت‌های زمانی و مکانی
  • امکان تنظیم ساعت و زمان کلاس‌ها
  • عقب نماندن از برنامه‌های آموزشی با وجود غیبت
  • رایگان بودن آموزش‌ها
  • مناسب بودن برای تمام سنین
  • یافتن مناسب‌ترین سبک یادگیری زبان انگلیسی

معرفی چهار مورد از بهترین سایت‌های آموزش زبان انگلیسی 

توی این بخش از مقاله با بهترین سایت‌های آموزش زبان انگلیسی آشنا می‌شین.

1. سایت Feralan

یکی از بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی در ایران سایت فرالن است که فعالیت های مختلفی داره. در فرالن شما می توانید صد ها ویدئو آموزشی رایگان چه در سایت و چه در یوتوب ببینید، هزاران مقاله آموزشی را به صورت رایگان در 8 زبان بخوانید، در کلاس های آنلاین آموزش زبان انگلیسی که به صورت تماس صوتی و تصویری برگزار می شود شرکت کنید و مدرک بگیرید، کلاس خصوصی برای زبان انگلیسی و 7 زبان دیگر بردارید، هزاران کتاب آموزش زبان را رایگان دانلود کنید و ... .

یکی از مزیت های فرالن این هست که جدا از ویدئو های آموزشی رایگان در موضوعات مختلف زبان، دوره ترمیک ویدئویی رایگان نیز در یوتیوب دارند. البته کلاس آنلاین نیز دیگر خدمات سایت feralan.com است.

مزایا:

  • صد ها ویدئو رایگان در سایت و یوتیوب
  • بیش از هزاران مقاله و کتاب رایگان
  • برگزاری کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی
  • ارائه مدرک برای دوره های آنلاین زبان
  • برگزاری کلاس زیر نظر آموزش و پرورش
  • برگزاری کلاس های خصوصی آنلاین زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ترکی استانبولی، ایتالیایی، اسپانیایی و روسی
  • دارای شعب حضوری جهت برگزاری کلاس های زبان

2. سایت Duolingo

 یکی از بهترین سایت‌های آموزش زبان، سایت مشهور دولینگو نام داره. دروس ارائه شده توی این سایت خیلی کاربردی و مفیدن و از نظر موضوعی به صورت جداگانه ارائه شدن. زبان آموزان با یادگیری یک کلمه جدید، اون رو چندین بار برای کسب امتیاز تکرار می‌کنن تا با تمرین مداوم، تلفظ و لهجه اونا به میزان زیادی تقویت بشه. این سایت اپلکیشن اختصاصی داره و قیمت حضور در کلاس‌های آموزش آنلاین زبانش رایگانه. برای ورود به سایت دولینگو به آدرس اینترنتی duolingo.com مراجعه کنین. 

3. سایت British Council

یکی دیگه از بهترین سایت‌های آموزش آنلاین زبان، سایت British Council نام داره‌. توی این سایت آموزشی جامع، گروه‌های سنی زبان آموزان به سه گروه کودکان، نوجوونا و بزرگسالان تقسیم میشه. توی این سایت زبان انگلیسی از طریق پادکست، ویدئو، بازی و سرگرمی به علاقه‌مندها ارائه میشه. بعد از تموم کردن هر Task یه بخشی به نام بخش Exercise یا تمرین وجود داره که با استفاده از اون میشه هر چی که یاد گرفتین رو براتون تکرار کنه. قیمت رایگان و داشتن اپلیکیشن اختصاصی از ویژگی‌های دیگه سایت British Council به شمار میره. برای ورود به این سایت روی آدرس اینترنتی learnenglish.britishcouncil.org/en کلیک کنین.

4. سایت Englishcentral

 سایت Englishcentral به عنوان یکی دیگه از سایت‌های برتر آموزش زبان معرفی میشه. توی سایت سنترال کلمات انگلیسی جدید رو با کلمات ‌هم معنی آموزش میدن تا بهتر توی ذهن زبان آموز ماندگار بشه تا همزمان بتونه چند تا کلمه جدید یاد بگیره. تو این سایت، فیلم‌های آموزشی هم ارائه شده و هر کس می‌تونه با توجه به هدفی که داره، از بین دسته‌بندی فیلم‌ها، مناسب‌ترین رو انتخاب کنه. بعضی از دروس آموزشی سنترال رایگانن و بعضی دیگه با پرداخت پول ارائه میشن. این سایت اپلیکیشن اختصاصی هم داره‌. برای ورود به سایت سنترال از طریق آدرس اینترنتی www.englishcentral.com/videos اقدام کنین.

images_1667116038.png

5. سایت Phrasemix

آموزش زبان انگلیسی در سایت Phrasemix خیلی به آموزش واقعی نزدیکه. در این سایت کارآموزا کلمات انگلیسی رو از طریق جملات و عبارات یاد می‌گیرن. این جملات و عبارات اصلا رسمی نیستن و درست مثل جملات و عباراتی هستن که در طول روز استفاده می‌شن. داشتن اپلیکیشن اختصاصی و ارائه آموزش‌ها با قیمت رایگان، از ویژگی‌های دیگر سایت Phrasemix محسوب میشه. برای ورود به سایت به آدرس اینترنتی http://www.phrasemix.com/ مراجعه کنین.

جمع‌بندی

توی این مقاله پنج تا از بهترین سایت‌های آموزش آنلاین زبان رو معرفی کردیم. آموزش‌های حضوری معمولا نسبت به آموزش‌های آنلاین خسته‌کننده‌ترن، به همین دلیل خیلی از زبان آموزها ترجیح میدن که از طریق سایت‌های معروف و معتبر، زبان انگلیسی رو به صورت آنلاین یاد بگیرن و مهارت‌های خودشون رو تقویت کنن. امیدواریم از خوندن این مقاله‌ استفاده لازم رو برده‌باشین.

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد سایت شما نیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied