شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

پولدار شدن با چند ترفند ساده

همیشه پولدار شدن دغدغه خیلی از مردم هست مخصوصا جوانی که هزاران آرزو در سر دارند. ما به شما راهی را آموزش می دهیم که شما بتوانید به تمام آرزوهاتون برسید و این راه وارد شدن به دنیای تن ماهی است.

پولدار شدن با چند ترفند ساده

تن ماهی مشهد

در لیست غذایی روزانه مصرف پروتئین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که بخشی از آن توسط مصرف ماهی و تن ماهی مشهد تامین می شود کارخانه تولید تن ماهی کلید دار مشهد بدون واسطه با تضمین کیفیت انواع این محصولات را تولید و با فروش عمده و قیمتی بسیار مناسب در اختیار تمام مصرف کنندگان قرار می دهد.

می دانید که ماهی از انواع محصولات پروتئینی است که توصیه می شود از این خوراک دریایی حداقل هفته ای یکبار مصرف شود تا بتوان از میزان پروتئین، کلسیم، فسفر و انواع امگا موجود در گوشت آن استفاده کرد، زیرا بسیاری از نیازهای بدن توسط مصرف گوشت ماهی تامین می شود اما شاید همیشه گوشت ماهی به صورت تازه در دسترس نباشد، در این صورت می توان از انواع تن ماهی موجود در بازار با طعمهای مختلف استفاده و هم از طعم این خوراک لذت برد و هم نیازها و ویتامینهای بدن را تامین نمود.

 

 

تن ماهی مرغوب

از جمله فرآورده های غذایی سالم و آماده که در تمام فصول سال قابل استفاده است و دارای ارزش غذایی بالایی می باشد.

تن ماهی مرغوب خوش طعم از برند های معتبر بازار بوده که معمولاً قیمت آن مهم ترین عوامل در خرید آن می باشد که البته در چند ماه اخیر شاهد بالا رفتن قیمت این نوع محصولات شدیم.

اصلی ترین دلیل افزایش قیمت آن، افزایش قیمت دلار است و از آنجایی که تن ماهی جز غذاهای کنسروی محسوب می شود. واردات  فلزات در کشور ما با محدودیت روبرو شده و همین موضوع می‌تواند تولید کنندگان تن ماهی را با مشکل بسته بندی روبرو کند چون  تولید صنایع فولاد کشور ما هم کاهش پیدا کرده که تمام این موارد می ‌تواند سبب افزایش قیمت تن ماهی شود.

 

 

آراد برندینگ

 

تن ماهی گربه

پروتئین یکی از موارد بسیار ضروری برای رشد حیوانات خانگی می باشد، تن ماهی گربه یک غذای کنسروی بسیار خوش طعم برای گربه ها می باشد که می توان آن را با قیمت مناسب و بهترین کیفیت در بازار ایران برای حیوانهای خانگی تهیه نمود تا از مزایای آن بهره مند شوند.

در کنسروهایی مانند تن ماهی که در تهیه آنها کمتر از حرارت استفاده شده است مواد معدنی موجود در خود را حفظ کرده اند پس استفاده از آنها در برابر غذاهای خشک بسیار برای سلامت حیوان خود مناسب تر می باشد.

کنسرو تن ماهی به علت خاصیت آبکی بودن می تواند در حیواناتی که به اندازه لازم آب نمی نوشند آب بدن آنها را تا حدود بسیار زیادی تامین نماید.

همچنین این نوع غذاها نسبت به غذاهای خشک در گربه هایی که چاق می باشند ایجاد چاقی نخواهند کرد پس از این رو بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما نیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied