شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی

نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی که به‌عنوان بزرگ‌ترین رخداد صنعتی و تجاری کشور شناخته می‌شود، به معرفی شرکت‌ها و کارخانجات در حوزه‌ی انواع مواد شوینده و پاک‌کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، محصولات محافظتی پوست، مو، عطر، خوشبوکننده و محصولات بهداشتی منزل می‌پردازد که غرفه‌ هلدینگ «سیلانه سبز» توانست با نشان‌دادن خلاقیت و ایجاد سرگرمی برای بازدیدکنندگان، نظرها را به خود معطوف کند.

نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی

نمایشگاه بین‌المللی  iran beauty and clean که به‌عنوان بزرگ‌ترین رخداد صنعتی و تجاری کشور شناخته می‌شود، به معرفی شرکت‌ها و کارخانجات در حوزه‌ی انواع مواد شوینده و پاک‌کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، محصولات محافظتی پوست، مو، عطر، خوشبوکننده و محصولات بهداشتی منزل می‌پردازد. در این نمایشگاه که در اردیبهشت‌ماه امسال برگزار شد، غرفه‌های زیادی وجود داشتند که غرفه‌ی هلدینگ «سیلانه سبز» توانست با نشان‌دادن خلاقیت و ایجاد سرگرمی برای بازدیدکنندگان، نظرها را به خود معطوف کند.

هلدینگ سیلانه سبز با این غرفه در نمایشگاه iran beauty and clean به معرفی چندین برند تولیدی خود پرداخت که تمامی آن‌ها با نمونه‌های خارجی در رقابت تنگاتنگ قرار دارند. در تور بازدیدی که در غرفه انجام ‌شد، به داستان هر برند تولیدی این مجموعه و نحوه‌ی شکل‌گیری آنان، چشم‌اندازها و مأموریت هر یک، زیر نظر مدیریت آن، مازن حریری، پرداخته شد تا مخاطبان با تک‌تک محصولات آشنا شوند و افراد با برندهای این مجموعه‌ی بزرگ، ارتباط خاطره‌انگیزی برقرار کنند. وجه تمایز دیگر این غرفه نسبت به دیگران، استقرار بخش منابع انسانی با هدف اشتغال‌زایی و جذب نیروهای متخصص در آن بود که با استقبال بی‌نظیر مردم همراه شد. درنهایت این غرفه با توجه به برگزاری مسابقات متنوع و خلاقانه در محل غرفه، طی نظرسنجی صورت‌گرفته، به‌عنوان غرفه‌ی برتر این نمایشگاه برگزیده شد.

در سال‌های اخیر و با وجود تحریم‌ها، این صنایع نیز در کنار تمامی صنعت‌های موجود و پرطرفدار کشور، دچار تغییرات زیادی شده‌اند. خروج تدریجی برندهای خارجی از اثرات بزرگ این دوران بوده است. در این زمان این فرصت برای کارخانه‌های داخلی به وجود آمده است که با کمک محققان و متخصصان برجسته‌ی کشورمان، نیاز مصرف‌کنندگان را پاسخ دهند. این نمایشگاه فرصتی برای شرکت‌های فعال در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی بود تا دستاوردها و محصولات خود را به نمایش بگذارند و روند عرضه و تقاضای بازار را تغییر دهند.

مازن حریری در سیلانه سبز

مازن حریری مدیر اجرایی شرکت سیلانه سبز

هلدینگ سیلانه سبز، یکی از شرکت‌هایی است که توانست در این زمینه با تولید محصولات باکیفیت، اعتماد مشتریان را جلب کند. این هلدینگ با مدیریت مازن حریری، با بیش از ۲۵ سال سابقه‌ی فعالیت، دارای ۱۱ برند تجاری شامل Comeon، Umberella، Dafi، Kodex ،Kapoot ،Misswake ،Zenon ،Nino، Dr.Oz  و Pixxel است. شرکت تولیدی و بازرگانی سیلانه سبز با بیش از 150 شرکت تابعه در تمامی استان‌های ایران، یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان، واردکنندگان و توزیع‌کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه است. یکی از ارکان اصلی این سازمان، بخش تحقیقات بازار حرفه‌ای این مجموعه بوده که با ارجحیت‌دادن مصرف‌کنندگان، به مطالعه‌ی عادات و ترجیحات خرید آنان می‌پردازد.

متخصصان در بخش تحقیق و توسعه‌ی هلدینگ سیلانه سبز با مدیریت و نظارت مازن حریری، همواره در تلاشند که تمامی محصولات با آخرین فناوری روز دنیا تولید شوند. سیلانه سبز، با تولید محصولات ضروری سعی می‌کند نقش مهمی در تغییر سبک زندگی مشتریان، کاهش بیماری و مشکلات سلامتی و افزایش رضایت آنان ایفا کند. تولید، هدف نهایی سیلانه سبز نیست، این شرکت با اولویت قراردادن رضایت و نظر مشتریان خود و مطالعه‌ی رفتارها و نیازهای آنان، برای وفاداری مصرف‌کنندگان خود تلاش می‌کند. این شرکت دارای شناخته‌شده‌ترین برندها و محصولات باکیفیت و قابل‌اعتماد در ایران و خاورمیانه است.

هلدینگ سیلانه سبز به دلیل دارابودن ساختار تیمی و بهره‌گیری از نیروی جوان، خلاق و متخصص، می‌تواند خود را به‌سرعت با شرایط روز دنیا منطبق کرده و نیازهای مشتریان متنوع خود را برطرف کند. هلدینگ سیلانه سبز با مدیریت مستقیم مازن حریری، در بازار محصولات بهداشتی و آرایشی کشور، پیشرو محسوب می‌شود و همیشه رضایت خریدار را سرلوحه‌ی فعالیت‌های خود قرار داده است. لازم به ذکر است که علاوه بر وجود تمامی برندهای هلدینگ سیلانه سبز، با تمامی تنوع در فروشگاه‌های مختلف در سراسر کشور، این شرکت محصولات خود را اعم از کامان، آمبرلا، دافی و ... به‌طور آنلاین ازطریق وب سایت لوکس ایرانا به فروش می‌رساند.

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما نیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied