شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

با این پارچه کسب و کار با درآمد میلیونی داشته باشید

پارچه می تواند شما را به مال و ثروت برساند، موارد استفاده پارچه بسیار زیاد است و مردم بسیار از آن استفاده می کنند، همین عوامل باعث شده بازار پارچه رونق زیادی داشته باشد پس با پارچه می توانید کسب و کاری با درآمد بالا داشته باشید، در ادامه چند نوع از انواع پارچه را بررسی می کنیم.

با این پارچه کسب و کار با درآمد میلیونی داشته باشید

پارچه غواصی

پارچه لباس غواصی یکی از پارچه های پر کاربرد در صنعت نساجی است. از این پارچه در دوخت های لباس‌های غیر مجلسی و اسپرت استفاده می شود.کاربرد پارچه غواصی در لباس‌های ورزشی و بدنسازی بسیار زیاد است. جنس این پارچه از الیاف مصنوعی بوده که با ترکیب پلی استر کارایی آن چند برابر  می شود.از پارچه لباس غواصی می توان در همه ی فصول سال استفاده کرد و به دلیل کشسان بودن این پارچه می توان در زمستان و تابستان به عنوان یک پوشش مناسب مورد استفاده قرار بگیرد. از پارچه لباس غواصی با رنگ مشکی می توان به عنوان لباس مجلسی نیز استفاده کرد. این پارچه را می توانید در طرح ها و رنگ‌های مختلف تهیه کنید و راحتی و سبکی را با پوشیدن آن احساس کنید.

 

پارچه حوله ای

همانطور که ذکر شد پارچه حوله ‌ای، پارچه‌های بسیار نرم و لطیفی هستند و همین ویژگی مثبت آنها را بسیار مناسب برای تولید لباس‌های بچگانه و همچنین نوزاد می‌کند البته برای لباس های نوزاد بسیار دقت کنید تا از جنس مرغوب استفاده کنید زیرا لباس هایی که پرز می‌دهند برای ریه نوزاد مناسب نیستند. کودکان به علت پوست لطیف و نرم و البته به دلیل شیطنت‌های فراوان و جنب و جوش زیاد، نیاز به لباس هایی بسیار لطیف و سازگار با لطافت کودکانه دارند و به همین دلیل این از این پارچه‌ها برای دوخت لباس‌های بچگانه استفاده می‌کنند. شلوارهای راحتی بچگانه با این جنس بسیار محبوب کودکان و البته والدین آنهاست. این پارچه‌ها در انواع طرح‌ها قابلیت تولید دارند و می‌توانند مناسب برای استفاده به عنوان لباس های دخترانه و پسرانه هستند.

 

آراد برندینگ

 

پارچه فاستونی

نگاهی به صنعت نساجی ایران کنید، متوجه می‌شوید که پارچه فاستونی یکی از معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین پارچه‌های تولیدی در ایران است. این نوع پارچه نسبت به سایر منسوجات قدیمی‌تر است و کاربردهای بسیاری نیز دارد. پارچه‌های فاستونی با توجه به الیاف و ویژگی‌هایی که دارند، کاربردهای متفاوتی دارند. در این مقاله قصد داریم به طور دقیق متوجه شویم که پارچه فاستونی چیست؟ انواع آن کدامند و برای تولید این پارچه از چه الیافی استفاده می‌شود؟ پارچه فاستونی از قدیمی‌ترین پارچه ها در دنیا است. این پارچه اولین بار در شهر کوچکی به نام ووستد در انگلستان تولید شد و بعد از ورود به روسیه به فاستونی تغییر نام یافت. امروزه نیز از کلمه فاستونی در ایران برای این پارچه استفاده می‌شود. پارچه های فاستونی ایرانی نیز برای نخستین بار در یکی از کارخانه‌های نساجی اصفهان تولید شدند.

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما نیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied