شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

شیشه سکوریت چه مزایایی دارد؟

شیشه های سکوریت شده می توانند مزایای زیادی را برای فضای تجاری و مسکونی شما به ارمغان بیاورند؛ به ویژه اگر در هندریل شیشه ای استفاده شوند. این شیشه ها به عنوان یک شیشه ایمنی، برای نگرانی های امنیتی بسیار مناسب است.

شیشه سکوریت چه مزایایی دارد؟

شیشه های سکوریت شده می توانند مزایای زیادی را برای فضای تجاری و مسکونی شما به ارمغان بیاورند؛ به ویژه اگر در هندریل شیشه ای استفاده شوند. این شیشه ها به عنوان یک شیشه ایمنی، برای نگرانی های امنیتی بسیار مناسب است. جدای از این، پنجره های شیشه سکوریت نیز به دلیل توانایی خود در مقاومت در برابر تنش کششی، در تمام شرایط آب و هوایی عملکرد خوبی دارند. علاوه بر این، ویژگی کنترل خورشیدی آنها آنها را به جایگزینی سبزتر برای پنجره های استوک تبدیل می کند. در ادامه این مطلب درباره مزایای شیشه سکوریت و شیشه لمینت و کاربرد آن ها در هندریل شیشه ای صحبت خواهیم کرد.

 

ملاحظات طراحی اولیه هندریل شیشه ای

طراح معمار باید نیاز به نرده شیشه ای و نوع نرده را با توجه به خطرات احتمالی، کاربری ساختمان و خطرات برای کاربران ساختمان ارزیابی کند. از مزایای کاربرد شیشه سکوریت در هندریل شیشه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت در برابر عناصر خارجی

ترک های ناشی از استرس بیشتر از آنچه فکر می کنید رایج هستند. اگر منطقه شما شرایط آب و هوایی سختی را تجربه کند، پنجره های شیشه ای شما تأثیر منفی می گذارد. با این حال، از آنجایی که شیشه سکوریت در برابر تنش کششی آسیب‌ناپذیر است، می‌توانید چنین ترس‌هایی را از بین ببرید. شیشه های سکوریت به گونه ای پردازش می شوند که مقاومت بیشتری در برابر ضربه داشته باشند، اما حتی اگر شیشه بشکند، به قطعات دانه ای تبدیل می شود که مضر نیستند. مطمئناً آنها از نظر ایمنی یک انتخاب عالی هستند، مخصوصاً اگر در اطراف خود بچه دارید.

  • امنیت بهینه

در حال حاضر، داشتن پنجره‌های بزرگ در خانه‌ها و دفاتر شما را تحریک می‌کند، اما می‌توانند جاذبه‌های منفی زیادی را نیز به خود جذب کنند. سارقان به راحتی می توانند شیشه را بشکنند و وارد محل شما شوند و احتمال سرقت را افزایش دهند. این یک نگرانی امنیتی بزرگ است، به خصوص اگر در فضای مسکونی یا تجاری خود اشیای قیمتی گران قیمتی داشته باشید. برای جلوگیری از چنین تهدیدات امنیتی، پنجره های شیشه سکوریت هدیه ای از فناوری پردازش هستند. به دلیل استحکام عالی و ویژگی های مقاومت در برابر ضربه، شیشه های سکوریت شده را نمی توان به راحتی شکست. این امر احتمال نفوذ و نفوذ را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

  • مقاومت در برابر حرارت

علاوه بر افزایش ایمنی و امنیت، ویژگی های مقاومت در برابر حرارت را با شیشه های سکوریت نیز دریافت می کنید. پنجره های استوک به سختی خاصیت کنترل خورشیدی دارند و اگر پرده یا پرده برای کمک به آنها نداشته باشید، حتی یک ساعت نور مستقیم خورشید می تواند فضای داخلی شما را مانند سونا ایجاد کند. اما شما این را نمی خواهید! شیشه های سکوریت شده می توانند در برابر گرما و استرس حرارتی مقاومت کنند، به همین دلیل می توانند فضای داخلی را در تابستان خنک و در زمستان گرمتر نگه دارند. واقعاً ارزش پولی!

  • ایمنی اضافی

پس از نصب، نگهداری از پنجره های شیشه ای می تواند خسته کننده شود و بدون نگهداری مناسب، عملکرد خود را از دست بدهند. برای جلوگیری از این امر، پنجره های شیشه ای یک انتخاب عالی هستند. آنها می توانند به راحتی در برابر خراش، آسیب و فرسودگی روزانه مقاومت کنند. برای شلوغی فضاهای تجاری، این پنجره ها به خوبی کار می کنند. به خصوص از POV ایمنی، شکستن شیشه می تواند به یک خطر بالقوه تبدیل شود. اما در صورت نصب شیشه های سکوریت شده، حتی شکستگی ها نیز بی ضرر بوده و به راحتی تمیز می شوند.

شیشه لمینت

وجود طلق های PVB در میان دو لایه شیشه باعث می شود که شیشه پس از شکستن فرو نریزد و ذرات شیشه خرد شده بصورت چسبنده به طلق نگهداشته شده و از جدا شدن و پخش شدن آنها در محیط جلوگیری شود به همین جهت استفاده از شیشه های لمینت در ساختمانهای مرتفع در جلوگیری از خطرات ناشی از حوادث طبیعی مثل زلزله و آتش سوزی که باعث فرو ریختن شیشه های معمولی و سکوریت می شود بسیار موثر است .

همچنین یکی از مزیت های شیشه های لمینت این است که می توان چندین نوع شیشه را به صورت همزمان در لایه های مختلف آن بکار برد و کارآیی شیشه ها را افزایش داد.

آگاهی گلس

می توانید با استفاده از شیشه های سکوریت استحکام عالی را با طرح های ساده ترکیب کنید و یک شاهکار مدرن خلق کنید. با افزایش قدرت و مزایای امنیتی آنها، شما نه تنها از تهدیدات نفوذ در امان هستید، بلکه از آسیب های ناشی از شکستگی نیز در امان هستید. و به لطف ویژگی‌های مقاوم در برابر حرارت پنجره‌های سکوریت شده، فضای داخلی شما بدون افزایش دمای داخل، نور روز مناسبی را دریافت می‌کند. در واقع، پنجره های شیشه ای نمونه ای عالی از فناوری پردازش هوشمند هستند. اگر به دنبال بزرگترین و تخصصی ‌ترین مرکز تولید شیشه و آینه هستید تا انواع شیشه و آینه را در طرح ها و مدل های گوناگون باکیفیت بالایی سفارش دهید می توانید از وب سایت مرکز صنایع شیشه و آینه آگاهی agahiglass.com دیدن کنید. مرکز شیشه و آینه آگاهی بزرگترین و بهترین تولید کننده انواع شیشه و آینه در ایران است که انواع آینه و شیشه شامل: شیشه ضد گلوله، شیشه لمینت، آینه مسی، آینه بنفش، آینه جورچین، شیشه سکوریت، شیشه دکوراتیو، آینه تراش، آینه طلایی، آینه رنگی، آینه ونیزی، آینه پتینه، شیشه هوشمند، شیشه رنگی، آینه برنز، شیشه کابینت، آینه سفید و شیشه لاکوبل را تولید می کند. صنایع شیشه و آینه آگاهی با سابقه چندین ساله آماده دریافت سفارشات مشتریان گرامی در خصوص واردات شیشه، آینه های رنگی و شیشه های هوشمند است.

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما نیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied