شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

برای خود درآمد غیر فعال ایجاد کردم و موفق ترشدم

زمانی که یاد زندگی افراد ثروتمند می افتیم، متوجه می شویم که یکی از راه های موفقیت آن ها درآمدهای غیر فعال است، چون در این نوع درآمد بدون درگیری تمام‌وقت، حتی بیشتر از درآمد فعال می‌توان کسب درآمد کرد، یکی از انواع درآمد غیر فعال سرمایه گذاری درحوزه لوازم خانگی بر روی اتوپرس است. وارن بافت سرمایه گذار معروف آمریکایی، جمله ای دارد که می گوید: سرمایه گذاری کردن این امکان را می دهد که حتی به هنگام خواب دیدن و استراحت کردن نیز، شما درآمد کسب کنید.

برای خود درآمد غیر فعال ایجاد کردم و موفق ترشدم

اتو پرس خانگی

برای خرید و اطلاع از قیمت اتو پرس خانگی  نیز در کنار انواع برند های خارجی موجود در بازارکه طرفداران خاص خود را دارد مواردی را باید در نظر داشت. اگر قرار است تعداد زیادی لباس را هر روزه اتو نمایید خرید این وسیله به خصوص از نوع ایرانی آن سبب صرفه جویی در زمان و هزینه ی شما می گردد.این اتوها از دو درب تشکیل شده که با قرار دادن لباس در سطح داخلی و بستن درب اتو در مدت زمان کمی می توان به لباس صافی که مد نظر شماست دست پیدا کرد.

 

 

اتو پرس صنعتی

قیمت اتو پرس صنعتی به دلیل این که باید همواره به صورت دوره ای بررسی شوند و اشکالات و عیبهای احتمالی این دستگاه برطرف شودبا دیگر دستگاه ها متفاوت است  نیازمند سرکشی و بازرسی می باشند، چرا که در صورت کوتاهی کردن و نیز سهل انگاری در بررسی دوره این دستگاه یا همان دستگاه اتو پرس منجر به ایجاد خطرات کوچک و بزرگ و هم چنین سوختن و نیز از دست رفتن لباس شما خواهد شد. دستگاه های اتو پرس صنعتی ویژگیهای زیادی دارند که تشخیص این دستگاه ها را راحتر نموده و اساس کار دستگاه های اتو پرس صنعتی می باشد. دستگاه های اتو پرس صنعتی نسبت به اتو بخار و دستگاه های اتو پرس خانگی و نیز دستگاه های اتو پرس چند کاره بزرگ تر بوده و قادر است لباسهای بیشتری را اتو نماید.

 

 

آراد برندینگ

 

اتو پرس مارشال

اگر به فکرنو کردن وسایل خیاطیتان هستید یکی از گزینه هایتان اتو پرس مارشال است که برای نو کردن و یا حتی مهیا کردن یک اتو پرس نیاز به اطلاعاتی مثل قیمت اتوپرس مارشال و کیفیت مناسب و برندهای تاپ و قابل قبول در حوزه تولید اتو پرس دارید. و برای انواع البسه و انواع پارچه مناسب است این مطلب باعث می شود در هزینه های شما صرفه جویی شود چرا که دیگر نیاز به خشکشویی نخواهید پیدا کرد به همین جهت برای خانواده های پر جمعیت دارای صرفه اقتصادی بوده و بطور کلی به صرفه می باشد از سمتی اتوپرسها دارای نمایشگری هستند. مکان اعمال تنظیمات برای انواع پارچه را به شما می دهد و در مورد ساختار این نوع اتو به علت داشتن حالت میز فشار کمتری به کمر وارد می کند و به علت داشتن صفحات سنگین شما نیاز به وارد کردن فشار زیاد برای اتو کردن و صاف کردن لباس و پارچه های خود ندارید از طرفی این اتو دارای سطح بیشتری برای دسترسی برای اتو کشی است که همین امر می تواند کمک بسیار زیادی در هنگام اتو کردن لباستان کند یکی دیگر از مزایای اتو پرس در داشتن قابلیت قطع کامل حالت بخار اتو کشی به حالت خشک و همچنین وجود قفل بر روی دسته اتوپرس برای کسانی که فرزندان خردسال و کوچک دارند بسیار کاربردی است و میتواند از فاجعه های بزرگی جلوگیری کند. همچنین این اتو قابلیت ایجاد بخار با فشار بالا دارد که همین امر موجب بالا بردن سرعت اتو کشی و کیفیت بیشتر آن در پارچه های سختی مانند پارچه کتان  می شود.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما نیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied