شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

تا پایان ماه بعد بنز بخرید

ثروتمندان از روز و ساعت خود به صورت حرفه ایی استفاده میکنند. آن ها برایشان ثانیه ها هم مهم است. اینگونه است که میتوانید یک شب راه صد سال را بروید باید برایتان ثانیه ها مهم باشد. من از این روش ثروتمندان برای تولید کسب و کار در زمینه بادمجان استفاده کرده ام و موفق شده ام. این مقاله در مورد بادمجان است به شما هم کمک بسیاری خواهد کرد

تا پایان ماه بعد بنز بخرید

بادمجان دلمه ای

قیمت بادمجان دلمه ای در بازار کاهش داشته است. یکی از صیفی‌جات پرکاربرد در سفره ما ایرانیان به حساب می‌آید که انواع و اقسام غذاهایی نظیر بادمجان شکم‌پر یا دلمه بادمجان (بادمجان دلمه ‌ای)، میرزا قاسمی، کشک بادمجان و … با آن درست می‌شود. برای هر کدام از این غذاها  ممکن است از نوع خاصی از بادمجان استفاده شود بنابراین در هنگام خرید بادمجان باید به نوع آن دقت داشته باشید. با توجه خواصی که بادمجان دارد، گاهی‌اوقات به عنوان جایگزین گوشت در غذاهای گیاهخوران و دستورهای آشپزی آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.بادمجان یک گیاه گرمسیری است که در مناطقی با آب و هوای معتدل نیز رشد می‌کند. عمر بوته این گیاه به یک سال هم می‌رسد. این گیاه ابتدا در آسیای شرقی و جنوبی کشت می‌شد که به تدریج در تمام نقاط جهان به کشت رسید. انواع متفاوتی از بادمجان که در ایران یافت می‌شوند.

 

 

بادمجان سرخ شده

قیمت بادمجان سرخ شده در بازار افزایش داشته است. برای تهیه محصولات خوراکی، عمدتا باید به مشخصات هر محصول دقت کرد و برای خرید بادمجان سیاه قلمی ریز هم این مورد کاملا صدق می کند و با تهیه نوع با کیفیت بادمجان، بی شک از خواص متعددی که برای این محصول در نظر گرفته شده، تا حد زیاد بهره مند خواهید شد. امروزه با پیشرفت جوامع بشری بیماری ها هم پیشرفت زیادی کرده اند و یکی از راه های نجات انسان از بیماری های مختلف شناخت کامل طبیعت و آشنایی با خواص گیاهان و میوه ها است.از مهمترین میوه هایی که در قرآن از آنها نام برده شده است می توانیم به انجیر و زیتون اشاره کنیم که به تازگی یک گروه تحقیقات ژاپنی پی به خواص فوق العاده مصرف یک عدد انجیر و هفت عدد زیتون شده است. در مرحله بعدی می توانید بادمجان را داخل آرام پز قرار دهید و پس از گذشت حدود نیم ساعت الی چهل و پنج دقیقه، بادمجان قلمی شما آماده خواهد بود و هم می توانید به همین شکل آن را میل فرموده و هم می توانید برای درست کردن غذاهای دیگر از بادمجان استفاده داشته باشید.

 

 

آراد برندینگ

 

بادمجان شکم پر

قیمت بادمجان شکم پر یکی از جنجالی ترین قیمت صیفی جات است. است که در تمام فصول سال وجود دارد و بر خلاف تصوراتی که آن را بی خاصیت می‌دانند، سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی است. بادمجان خواص دارویی فراوانی دارد. بادمجان قطعا یک هدیه از طرف مادر طبیعت است؛ زیرا فواید سلامتی و تغذیه ای بسیاری برای انسان ها فراهم می کند. بادمجان عضوی از خانواده تیره مشابه سیب زمینی، گوجه فرنگی و فلفل شیرین است. بادمجان منبع غنی فسفر، ناسونین، فولات، ویتامین های B، کلسیم، پتاسیم، ویتامین A و بتاکاروتن، کربوهیدرات، آهن، فیبر و ویتامین C و یک منبع ضد ویروسی و مفید است که در این بخش از سلامت نمناک فهرست فواید بادمجان وجود دارد و می توانید با تمامی آنها آشنا شوید. خوردن یک سری مواد غذایی مضر باعث به وجود آمدن غلظت خون می شود.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما نیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied