شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

خدمات متنوع شرکت ترخیص کالا

شرکت های بازرگانی متخصصانی هستند که کلیه عملیات و رویه های صادرات و واردات را پوشش می دهند.

خدمات متنوع شرکت ترخیص کالا

شرکت های بازرگانی متخصصانی هستند که کلیه عملیات و رویه های صادرات و واردات را پوشش می دهند. یک شرکت ترخیص کالا وظیفه واردات کالا را بر عهده دارد. محصولات را در یک کشور خریداری می کند و در کشورهای مختلف که شبکه توزیع خود را دارد می فروشد. این نوع شرکت ها بیشتر با حجم بالای تولید محصولاتی مانند مواد اولیه، مواد شیمیایی، داروهای ژنریک و غیره کار می کنند.

کارگزار گمرکی یا شرکت ترخیص کالا چیست؟

شرکت ترخیص کالا نماینده ای برای واردکنندگان است که واردکنندگان را در انجام معاملات گمرکی خود کمک می کند.

این شرکت ترخیص کالا توسط قوانین تعرفه مجاز هستند. کارگزار گمرکی یک فرد یا شرکت خصوصی است که مجوز گمرک و حفاظت از مرزهای ایالات متحده (CBP) را برای سازماندهی ورودی های سفارشی، پرداخت عوارض و اینکه چگونه این فرآیند ممکن است تحت تأثیر خروج کالاها از انبار CBP قرار گیرد، دارند.

کارگزاران واردات کالا با چه خدماتی می توانند کمک کنند؟

یک کارگزار واردات کالا/می تواند با کدهای HTS که بر اساس کدهای طبقه بندی محصولات بین 8 تا 10 رقم هستند، کمک کند. شش رقم اول کدهای HS هستند و کشورهای واردکننده شامل ارقام بعدی هستند که برای طبقه‌بندی اضافی ارائه شده‌اند. علاوه بر این، تعیین کشور مبدا برای گمرک می تواند دشوار باشد. کشور مبدا برای علامت گذاری مهم است. کشوری که کالاها مونتاژ شده یا بیشترین کار روی محصول گذاشته شده است، تعریف می شود.

حق ثبت سفارش کالای بازرگانی

حق ثبت سفارش عبارت از میزان و مبلغی که به موجب قانون و بودجه هر سال تعیین میگردد و به بعضی کالاهای وارده به کشور از جمله اینکه ازطریق سیستم بانکی یا خارج ازسیستم بانکی سفارش داده شده باشد، تعلق میگیرد.

هدف از ایجاد سیستم ثبت سفارش کالا، ثبت آماری و کنترل ضوابط فنی برای کالاهای وارداتی توسط دولت می باشد.

شرکت ترخیص گمرکی

فعالیت های یک شرکت بازرگانی عبارتند از:

  • شناسایی تامین کنندگان در کشورهای مختلف با ظرفیت عرضه حجم زیادی از محصولات ژنریک با قیمت های رقابتی

  • مذاکره در مورد شرایط فروش و تحویل محصولات

  • تامین مالی و تضمین پرداخت به تامین کننده صادر کننده

  • مدیریت لجستیک و حمل و نقل

  • مدیریت گمرکات و موانع تجارت بین المللی

  • توزیع و فروش محصولات از طریق شبکه خرده فروشی آن.

در حال حاضر، شرکت های تجاری در کشورهای نوظهور در مناطق آسیا، آفریقا یا آمریکای لاتین تخصص دارند. وظیفه آن شناسایی تامین کنندگان رقابتی، مذاکره و خرید محصولات آنها و فروش آنها از طریق شبکه توزیع در کشور خود یا کشورهای همسایه است. از نقطه نظر قراردادی، یک شرکت بازرگانی می تواند به چهار روش مختلف عمل کند:

  • نماینده فروش برای صادرکنندگان داخلی. شرکت بازرگانی با درخواست از مشتریان خارجی به نام سازنده، حضور بازاریابی در بازارهای خارجی را ایجاد می کند. صورتحساب به نام سازنده انجام می شود و به صادرکننده در تمام جزئیات معامله صادرات کمک می کند. ممکن است شرکت بازرگانی قیمت صادراتی را پیشنهاد دهد، اما این اصل در مورد پذیرش سفارش نیز حرف آخر را می‌زند. ارتباط با مشتریان آن از طریق یک قرارداد آژانس تجاری بین المللی برقرار می شود.

  • نماینده خرید برای واردکنندگانی که می خواهند نوع خاصی از محصولات را در یک قلمرو خاص خریداری کنند که می تواند یک کشور یا چندین کشور باشد که توسط شرکت تجاری شناخته شده است. مسئولیت های شرکت بازرگانی ممکن است شامل موارد زیر باشد: شناسایی تولیدکنندگان و تامین کنندگان محصولات در محدوده توصیف شده؛ مذاکره در مورد قیمت ها، شرایط تحویل و پرداخت؛ و مدیریت حمل و نقل بین المللی اسنادی که با رویه های صادرات و واردات مطابقت دارند. ارتباط با مشتریان آن از طریق یک قرارداد نمایندگی خرید بین المللی برقرار می شود.

  • توزیع کننده انحصاری بر اساس خرید و فروش. شرکت بازرگانی یک تولید کننده را با قیمت تعیین شده خریداری می کند و با قیمتی که خودش تعیین می کند به مشتریان خارجی می فروشد. وقتی شرکت بازرگانی به عنوان توزیع کننده عمل می کند، ممکن است تولید کننده کنترلی بر قیمت صادرات نداشته باشد و حتی مشتریان خارجی را نداند. ارتباط با مشتریان آن از طریق یک قرارداد توزیع بین المللی برقرار می شود.

  • واسطه در عملیات تجاری خاص که در آن نه به عنوان خریدار یا فروشنده بلکه به عنوان واسطه ای عمل می کند که از عملیات صادرات و واردات پورسانت دریافت می کند. روابط با مشتریان آن (معمولاً صادرکننده/فروشندگان) از طریق یک قرارداد واسطه برای عملیات تجاری برقرار می شود.

هزاران شرکت و متخصص این فعالیت تجاری بین المللی را انجام می دهند. در فهرست تجارت جهانی بیش از 3500 واسطه تجارت بین المللی وجود دارد که بر اساس کشور و بخش طبقه بندی شده اند.

شرکت بازرگانی السا تجارت راد radcommercialgroup.com با هدف خدمات تخصصی بازرگانی خارجی، حمل و نقل بین المللی و ترخیص کالا بوده و در طی این سال ها، سهم عمده ای از بازار خدمات واردات در صنایع تجهیزات پزشکی را به دست آورده است. این مجموعه در همین مسیر برای دستیابی به اهداف خود و جلب رضایت مشتریان، با به کارگیری از تجربه و تخصص کارشناسان کارآزموده توانسته است، نیاز طیف های مختلف بازار را با کمترین هزینه و بیشترین سرعت برآورده کند. وجه تمایز السا تجارت راد، اطلاعات و تجربه و تلاش برای کسب اعتماد مشتریان است.

این مجموعه خدماتی مانند ثبت سفارش کالا، بازرسی کالا در مبدا، ترخیص کالا، حمل کانتینری، حمل هوایی بار، صادرات کالا و واردات کالا و اینکوترمز ارائه می دهد. تجربه اندوخته شده از سال ها فعالیت در امر واردات، صادرات، حمل و نقل بین المللی بازرگانی و ترخیص کالا، سرعت، دقت و کاهش هزینه ها و رضایت همکاران تجاری را برای شرکت بازرگانی السا تجارت راد فراهم کرده است.

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما نیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied