شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

بک لینک معتبر و قوی از برترین سایت ها

یکی از موضوعات بسیار مهم و حائز اهمیت در سئو مبحث لینک سازی است. نظرات بسیار زیادی در رابطه با بک لینک و تاثیر آن وجود دارد در این قسمت سعی می کنیم در رابطه با تاثیرات بک لینک در اعتبار و افزایش بازدید مطالب را بیان کنیم.

بک لینک معتبر و قوی از برترین سایت ها

یکی از موضوعات بسیار مهم و حائز اهمیت در سئو مبحث لینک سازی است. نظرات بسیار زیادی در رابطه با بک لینک و تاثیر آن وجود دارد در این قسمت سعی می کنیم در رابطه با تاثیرات بک لینک در اعتبار و افزایش بازدید مطالب را بیان کنیم. از بک لینک برای افزایش بازدید و همچنین اعتبار وب سایت استفاده می‌کنند ولی نکات بسیار مهم و حائز اهمیتی وجود دارد که باید پیش از خرید بک لینک فالو یا نوفالو باید مورد بررسی قرار بگیرد.

 

 بک لینک؛ قدمی برای صعود وب سایت

اگر بخواهیم به صورت کاملا اجمالی و کلی تعریفی از بک لینک داشته باشیم می توانیم بگوییم بک لینک یا لینک سازی در واقع یک فرآیند دریافت لینک از سایت های اینترنتی برای وب سایت خود شخص است. بک لینک ها بر روی متن یا تصاویری هستند که با کلیک بر روی آن ها افراد می‌توانند به صفحه‌ دیگر منتقل شوند که آن صفحه می تواند وب سایت شما باشد. در حقیقت ربات های گوگل لینک های موجود در یک صفحه را بررسی می کنند و به کاربر اجازه می دهند تا به صفحات لینک شده مراجعه نمایید که تاثیر بسیار زیادی در سئو و بهینه سازی وبسایت خواهد داشت.

بک لینک دارای انواع مختلفی است و به بک لینک فالو و همچنین بک لینک نوفالو و لینک داخلی و خارجی طبقه بندی می شود. بخش اصلی در لینک سازی به داخلی و خارجی تقسیم می شود. لینک سازی داخلی یعنی ایجاد بک لینک میان صفحات یک سایت به عبارتی اگر صفحه از سایت شما به صفحه دیگر از سایت شما لینک داده باشد، لینک داخلی ایجاد شده اما اگر از سایت دیگر به یکی از صفحات سایت شما لینک داده شود یک لینک خارجی یا بک لینک برای شما ایجاد شده است. هر لینک به صورت پیش فرض فالو محسوب می شود اما در غیر این صورت اگر تغییری در کد های html بصورت rel=”nofollow” به وجود بیاید از ویژگی نوفالو استفاده می شود.

زمانی که ربات های گوگل یک بک لینک نوفالو را تشخیص بدهند ارزش و اعتبار به صفحه هدف منتقل نمی‌ شود. در حال حاضر یکی از مهم ترین موضوعات و مسائلی که بسیاری از صاحبان وب سایت ها دارند گرفتن بک لینک معتبر و قوی از برترین سایت ها است به همین منظور می توانید از سایت‌های پلتفرم خرید بک لینک برای حل مشکل خود استفاده کنید.

 

 

بک لینک معتبر و قوی از برترین سایت ها

 

 بک لینک فالو

گوگل برای تمامی وب سایت های موجود یک رتبه خاصی را مشخص می‌کند در واقع رنکینگ هر سایتی با رتبه بندی گوگل مشخص می شود. لازم به ذکر است که رتبه تحت تاثیر مستقیم بک لینک‌های ورودی قرار دارد. هر بک لینک با توجه به شرایط و موقعیت خود می تواند بخشی یا قسمتی از رتبه را به صفحه مقصد انتقال دهد. لازم به ذکر است که تمامی بک لینک ها توانایی انتقال رتبه را دارند. این توانایی و شرایط بک لینک را بک لینک فالو می گویند.

 

 

بک لینک معتبر و قوی از برترین سایت ها

 

بک لینک نوفالو

 برخی از سایتها و همچنین مدیران آن ها به وسیله یک کد html توسط زبان های برنامه نویسی از انتقال رتبه جلوگیری می نمایند به این صورت صفحه ای که از سایتی لینک داده می شود رتبه و ارزش به صفحه مقصد ارسال نمی‌کند. به طور کلی این نوع بک لینک را بک لینک نوفالو می گویند. برای دریافت بک لینک معتبر و قوی از سایر سایت ها می‌توانید از مجموعه راش وب کمک بگیرید.

تاثیر بک لینک در سئو را جدی بگیرید

یکی از مهم ترین سوالاتی که بسیاری از افراد دارند این است که آیا گرفتن بک لینک تاثیر بسزایی در سئو دارد؟ همان طور که در قسمت بالا نیز اشاره کردیم بک لینک ها می توانند کاربران را از سایتی به سایت دیگر منتقل نمایند. به عبارت دیگر می توان گفت بک‌لینک‌ها دریچه های حرکت کاربران به فضاهای نت هستند.

در صورتی که وب سایت شما بازدید کننده مناسبی نداشته باشد نمی تواند رتبه خود را ارتقا بخشد. در حقیقت نکته مهم و حائز اهمیت این است که گوگل زمانی اقدام به دادن رتبه های مناسب به وب سایت های مختلف می کند که رفتار کاربران در سایت مورد بررسی قرار بگیرد.

این بررسی با در نظر گرفتن مدت زمانی است که کاربر در صفحات وب حضور دارد. پس از گذشت مدت زمانی دوباره و مجدد به وب ‌سایت برمی گردد در این حالت رتبه سایت به وسیله گوگل بهبود پیدا می کند. نکته حائز اهمیت این است که یک سایت زمانی می تواند از سایت های دیگر بک لینک دریافت کند که محتوای جدید و قابل توجه و معتبری را ارائه دهد در غیر این صورت هیچ سایتی حاضر نخواهد شد به یک محتوای بی ارزش لینکی را ارائه دهد.

این موضوع سبب می‌شود تا گوگل به هر بک لینکی که به واسطه سایتی ارائه می شود به عنوان یک ویژگی مثبت نگاه کند. همچنین میزان تعداد رای هایی که به واسطه یک سایت داده می شود، باعث افزایش اعتبار سایت خواهد شد در نتیجه رتبه سایت افزایش خواهد یافت. برای تهیه بک لینک معتبر و همچنین قوی از برترین سایت ها می توانید به راش وب مراجعه کنید و با خاطری آسوده اقدام به گرفتن بک لینک نمایید.

 

 

بک لینک معتبر و قوی از برترین سایت ها

 

تعیین ارزش بک لینک توسط گوگل 

لازم به ذکر است که گوگل برای تعیین ارزش بک لینک ویژگی‌های مانند اعتبار دامنه و همچنین اعتبار صفحه و تعداد لینک های خروجی را در نظر می‌ گیرد. همچنین میزان ارتباط موضوعی سایت با سایت لینک دهنده و محل قرارگیری بک لینک به عنوان یکی از موضوعات بسیار مهمی است که موجب می‌شود تا ارزش بک لینک افزایش پیدا کند. گرفتن بک لینک معتبر و قوی از بهترین سایت ها و افزایش اعتبار و رتبه وب سایت به وسیله راش وب امکان پذیر است.

 

 

بک لینک معتبر و قوی از برترین سایت ها

 

به طور کلی می‌توان گفت لینکی که از یک سایت به سایت دیگر وارد می شود را به اصطلاح بک لینک می گویند. در واقع از بک لینک زمانی استفاده می شود که سایت گیرنده قصد افزایش اعتبار و بازدید وب سایت خود را دارد. در حال حاضر یکی از بهترین روش هایی که می توان به وسیله آن میزان اعتبار و همچنین رنکینگ وب سایت خود را افزایش داد استفاده از بک لینک است. شما می توانید برای دریافت معتبرترین و قوی ترین  بک لینک از برترین سایت های موجود در راش وب استفاده کنید. 

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied