شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

بسته بندی آماده 50 تایی برای فروشگاه خود از کجا بخرید؟

مشتریان عصر دیجیتال خرید جعبه آماده از فروشگاه های آنلاین را ترجیح می دهند. آسان است، در زمان صرفه جویی می کند، و همچنین کاملاً ایمن شده است. در چند سال گذشته، صنعت تجارت الکترونیک شکوفا شده است، و رقابت شدیدی وجود دارد که با آن هر برندی برای به دست آوردن مشتریان جدید و خشنود ساختن مشتریان موجود تلاش می کند.

بسته بندی آماده 50 تایی برای فروشگاه خود از کجا بخرید؟

مشتریان عصر دیجیتال خرید جعبه آماده از فروشگاه های آنلاین را ترجیح می دهند. آسان است، در زمان صرفه جویی می کند، و همچنین کاملاً ایمن شده است. در چند سال گذشته، صنعت تجارت الکترونیک شکوفا شده است، و رقابت شدیدی وجود دارد که با آن هر برندی برای به دست آوردن مشتریان جدید و خشنود ساختن مشتریان موجود تلاش می کند.

بسته بندی محصولات برای برندهای آنلاین از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. اول از همه، از آنجایی که یک کسب و کار فقط به صورت مجازی با مشتریان ارتباط برقرار کرده است، جعبه آماده برای محصولات فرصتی برای جذب خریداران و به جا گذاشتن یک اثر ماندگار در مورد برند است. برای استارت ‌آپ‌ های آنلاین جدید، آن‌ ها از طریق تعداد بسته‌ بندی برندسازی می ‌کنند. می تواند درک یک کسب و کار را ایجاد کند یا از بین ببرد.

ثانیاً اگر بسته بندی شما مطابق با استاندارد نباشد، کیفیت محصول تحت تأثیر قرار می گیرد. حمل و نقل در مسافت طولانی می تواند بر روی بافت یک کالا، به ویژه موارد شکننده، تأثیر بگذارد. بنابراین در اینجا بایدها و نبایدهای ضروری بسته بندی سفارشی برای فروشگاه های آنلاین آمده است.

بایدها و نبایدهای بسته بندی آماده برای برندهای آنلاین کدام است؟

بایدها و نبایدهای بسته بندی آماده برای برندهای آنلاین کدام است؟

طراحی بسته بندی خود را متمایز کنید

اگر می خواهید خریداران شما جزئیات کسب و کار شما را به خاطر بسپارند و برای اطلاعات بیشتر بازگردند:

  • به طراحی جعبه محصول خود توجه کنید.
  • اثر هنری را انتخاب کنید که تجارت و محدوده محصول شما را مشخص کند.
  • از یک شعار جذاب برای تبلیغ برند خود استفاده کنید.

می توان از برندهایی الهام گرفت که از جذاب ترین و شیک ترین قالب های بسته بندی برای فروش و بازاریابی محصولات خود استفاده کرده اند. اطمینان حاصل کنید که ایده یا طرح دیگری را کپی نمی کنید، اورجینال باشید، حتی اگر طرح جعبه ساده باشد اما به طور واضح محصول شما را تکمیل کند، آن را دنبال کنید. از چاپگر خود بخواهید پس از بحث در مورد نیازها و ترجیحات شما، گزینه های طراحی سفارشی را در اختیار شما قرار دهد.

چند نمونه پرینت بگیرید و ببینید کدام یک بهترین به نظر می رسد. همچنین می توانید تغییراتی در فونت، تصاویر یا طرح رنگ ایجاد کنید.

به دنبال مواد چاپ ارزان نباشید

هنگامی که به دنبال راه حل های چاپ عمده فروشی هستید، با گزینه های باورنکردنی ارزان روبرو خواهید شد. بسیاری از چاپگرها از موجودی با کیفیت پایین برای جعبه های بسته بندی استفاده می کنند. محصولات شما باید به مشتریان ارسال شود، بنابراین مواد جعبه های سفارشی شما باید ماندگار باشد. استفاده از جعبه آماده با کیفیت خوب و همچنین چاپ با کیفیت می تواند ارزش بسته بندی شما را بالا ببرد.

بنابراین به خدمات بسته بندی با قیمت مناسب مانند جعبه های آماده توجه کنید، گزینه های مواد را بررسی کنید و یکی را انتخاب کنید که از محصولات شما پشتیبانی می کند و می تواند مطابق با مشخصات دلخواه سفارشی شود. کرافت و مقوا انتخاب مقوای محبوب برای جعبه های سفارشی هستند. شما می توانید تغییرات و ویژگی های هر دو را قبل از ترجیح دادن بررسی کنید. مقوا گزینه بهتری برای انعطاف پذیری است، اما کرافت سبک وزن است، بنابراین گزینه های خود را ارزیابی کنید و فکر کنید کدام یک را باید انتخاب کنید.

خرید و سفارش جعبه آماده براحتی امکان پذیر است. برای مشاهده قیمت جعبه آماده و مشاهده نمونه کارهایی مانند جعبه آماده شمع، جعبه آماده ماگ، جعبه آماده لباس، جعبه آماده مزون و جعبه آماده روسری می توانید از صفحه جعبه آماده در این لینک دیدن فرمایید یا با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ در تماس باشید.

جزئیات محصول را ذکر کنید

چه کالاهای چرمی، پوشاک، لوازم جانبی، وسایل تزئینی منزل یا هر محصول دیگری را بفروشید، ضروری است که از طریق بسته بندی اطلاعات دقیقی به مشتریان بدهید. خریداران شما در فروشگاه نیستند تا از شما سؤال بپرسند، بنابراین خود را جای آن ها بگذارید و در مورد تمام سؤالات و نگرانی های احتمالی که ممکن است داشته باشند، فکر کنید.

دستورالعمل ها، نکات احتیاطی و تمام جزئیات دیگر را روی بسته بندی سفارشی خود چاپ کنید تا مصرف کننده مجبور نباشد برای سوال با شما تماس بگیرد. همچنین باید به فروشنده حمل و نقل خود بگویید که احتیاط های ضروری مانند اگر مهر و موم باز است، بسته را نپذیرید، بنویسد. این امر باعث می شود که محصولات شما به مشتریان تحویل ایمن شود.

با بازاریابی زیاده روی نکنید

بسته بندی شما موثرترین ابزاری است که می توانید برای بازاریابی سایر محصولات خود از آن استفاده کنید.

بسته بندی شما موثرترین ابزاری است که می توانید برای بازاریابی سایر محصولات خود از آن استفاده کنید. با این حال، مطمئن شوید که در تلاش ‌های بازاریابی خود افراط نکنید و در نهایت مشتری را آزار ندهید. یک کاتالوگ می تواند در جعبه بسته بندی شما ارسال شود تا به خریداران در مورد مجموعه آینده شما بگوید.

از مواد بازاریابی اضافی با بسته بندی جعبه سفارشی خود استفاده نکنید. بیشتر بر ایجاد یک تجربه خدمات لذت بخش از طریق بسته بندی محصول و خدمات خود تمرکز کنید. در صورتی که قول تحویل 3 تا 5 روز کاری را داده اید، اطمینان حاصل کنید که محصول طبق جدول زمانی ذکر شده تحویل داده می شود. با تماس تلفنی پس از فروش، بررسی کنید که آیا مشتری سفارش را دریافت کرده و از خدمات شما راضی است یا خیر.

از رسانه‌ های اجتماعی خود برای جمع ‌آوری بازخورد در مورد فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید و در مورد بسته ‌بندی محصول خود نظر سنجی کنید تا بتوانید آن را مطابق با ایده ‌های خریداران بالقوه خود بهبود بخشید. به آخرین تحولات بسته بندی تجارت الکترونیکی توجه کنید تا بدانید چه چیزهای جدید و پرطرفداری هستند.

بسته بندی آماده 50 تایی برای فروشگاه خود از کجا بخرید؟

اگر می خواهید در سریع ترین زمان معتبرترین و بهترین مجموعه برای ارائه خدمات در زمینه چاپ و بسته بندی (جعبه آماده یا ساک دستی آمادهرا پیدا کنید باید این نکته را در نظر بگیرید که تخصص و تعهد مجموعه، مهمترین ملاک انتخاب شما باشد.

حال اگر نظر کارشناسی ما را بخواهید؛ اگر بخواهیم یکی از مجموعه‌های متخصص در زمینه تولید و چاپ بسته بندی از جمله بگ پارچه‌ای را به شما معرفی کنیم که سابقه فعالیت بیش از ۱۰ سال در این زمینه را دارند، می‌توانیم به مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک https://panick.pro/ اشاره کنیم. این مجموعه فروش محصولاتی مانند ساک دستی آماده، جعبه آماده، ساک پارچه ای آماده، کاغذ پوستی آماده، چاپ روبان در متراژ کم، فروش بند ساک دستی و خدمات مربوط به هدایای تبلیغاتی را انجام می‌دهد. برای گرفتن مشاوره رایگان می‌توانید با شماره 09125786139 تماس حاصل فرمایید. 

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied