شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی//

معرفی یک دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال

دوره آموزش ارز دیجیتال کانون بورس با تدریس مهدیار حاجی علی دارای رکورد بیشترین دانشجوی حضوری ارز دیجیتال در ایران است .

معرفی یک دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال

در این مقاله می خواهیم دوره آموزش ارز دیجیتال کانون بورس را به شما معرفی نماییم و سپس به نقد و بررسی آن بپردازیم .

یکی از راه های رسیدن به درآمد سرمایه گذاری است . اهمیت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف مخصوصا در ایران برای همه کاملا مشهود است افراد سعی می کنند در حوزه های مختلف سرمایه گذاری داشته باشند تا از تورم جا نمانند و بتوانند ارزش پول خود را حفظ کرده و همچنین آن را افزایش دهند  اما سوالی که پیش خواهد آمد این است که کجا سرمایه گذاری کنیم چگونه سرمایه گذاری کنیم این کجا و چگونه سرمایه گذاری کردن همیشه چالشی بزرگ برای افراد علاقه مند به سرمایه گذاری است .

تقریبا با وجود تورم و همینطور نوسانات قیمت  ارز و کم شدن ارزش پول ملی یکی از بهترین  راه ها برای حفظ سرمایه و همچنین رسیدن به یک درآمد مطلوب، کسب درآمد دلاری است .

4

امروزه یکی از  پر بازده ترین روش ها برای سرمایه گذاری و کسب درآمد دلاری، ارزهای دیجیتال و یاهمان بازار کریپتوکارنسی می باشد که از آن به عنوان  آینده پولی یاد می شود .

ارزهای دیجیتال، ارزهایی هستند که  به دلیل استفاده از سیستم بلاک چین می توان غیر متمرکز بودن و شفافیت را از  مهمترین ویژگی های این ارزها دانست همین ویژگی ها و قابلیت های فوق العاده باعث جذابیت سرمایه گذاری در این حوزه شده است .

اکنون اگر تصمیم به شروع سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را گرفته اید باید قدم اول را بردارید .

 قدم اول در شروع هر سرمایه گذاری آموزش است . با توجه به نوظهور بودن بازار ارزهای دیجیتالی و همچنین ماهیت این بازار لازم است تا برای انتخاب دوره آموزشی کاملا وسواس به خرج دهید . قطعا باید نهاد و مرکزی برای دوره آموزشی انتخاب شود که سابقه درخشانی در حوزه بازارهای مالی داشته و به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت داشته باشد .

موسسات زیادی در این زمینه وجو دارند که یکی از این مراکز موسسه آموزشی کانون بورس است که به صورت کاملا تخصصی فقط در حوزه بورس و ارزهای دیجیتال فعالیت دارد و دوره آموزش ارزهای دیجیتالی را با عنوان دوره جامع بزرگان ارز دیجیتال  با اساتیدی نظیر مهدیار حاجی علی و ... را چندین سال برگزار کرده و می کند .

البته در یک مقاله دیگر تحت عنوان بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال در ایران برخی ویژگی های دوره بزرگان ارز دیجیتال کانون بورس را ذکر کرده بودیم و در ادامه برخی دیگر از این ویژگی ها را تشریح می کنیم .

  • جامع و کامل بودن دوره آموزشی :

یکی مشکلاتی که در دوره ای آموزش ارزهای دیجیتالی به دلیل ناشناخته بودن این بازار وجود دارد جامع نبودن آن است دوره جامع بزرگان ارزهای دیجیتالی دوره ای کاملا جامع است که تمام مفاهیم و مباحث موجود در ارزهای دیجیتالی را به صورت کاملا پیوسته پوشش داده است به نحوی که شما پس از اتمام این دوره  نیاز به شرکت در دوره آموزشی دیگری را نخواهید داشت و میتوانید به صورت کاملا مستقل و حرفه ای شروع به فعالیت و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی را داشته باشید .

  • کاربردی بودن مفاهیم آموزشی :

با توجه به مفاهیم گنگ و پیچیده ای که در ارزهای دیجیتالی وجود دارد کاربردی بودن مفاهیم آموزشی دارای اهمیت ویژه ای است به نحوی که دانشجو پس از اتمام دوره آموزشی بتواند این مفاهیم را در محیط عملی و واقعی سرمایه گذاری پیاده سازی کرده و نتیجه قابل قبولی از این مفاهیم به دست آورد .

 در دوره جامع بزرگان ارز دیجیتال تمام مفاهیم به صورت تئوری و عملی آموزش داده می شود و دانشجو می تواند تمام موارد آموزش دیده را زیر نظر اساتید دوره در یک فضای کاملا عملی و کارگاهی پیاده سازی کند و نتیجه آنها را نیز بررسی کند که این موضوع باعث تمایز این دوره نسبت به دوره های آموزشی دیگر شده است . کار در بازارهای مالی یک فعالیت کاملا عملی است و اگر قرار باشد مفاهیم آموزشی فقط به صورت تئوری ارائه گردد نتیجه دوره های این چنینی تقریبا هیچ است .

  • پشتیبانی دوره آموزشی :

با توجه به رشد پرسرعت بازار ارزهای دیجیتال در ابتدای فعالیت در این بازار مالی همیشه احساس نیاز به یک مشاور و پشتیبان که بتواند شما را درباره جدیدترین موضوعات و مفاهیم راهنمایی کند وجود خواهد خواهد داشت یکی از بزرگترین ویژگی های دوره جامع ارزدیجیتال کانون بورس پشتیبانی این دوره آموزشی است که دانشجویان می توانند در حین دوره و حتی پس از اتمام دوره درباره تمام موارد و موضوعات مربوط به ارزهای دیجیتالی از اساتید دوره به صورت حضوری و مجازی مشاوره بگیرند که این موضوع در نهایت منجر به این خواهد شد که دانشجویان در کنار آموزش می توانند از تجربیات اساتید دوره آموزشی نیز استفاده کنند . اساتید دوره همگی از سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتالی هستند و تجربه خوبی در زمینه سرمایه گذاری و آموزش دارند .

  • ارائه پلن های معاملاتی :

به دلیل این که مفاهیم و موضوعات حوزه ارزهای دیجیتالی گسترده می باشند ضروری است که با استفاده از ترکیب روش های مختلف ، استراتژی های معاملاتی مخصوص به ارزهای دیجیتالی تولید شود تا معامله گر به دلیل روش های مختلف تحلیل گری که وجود دارد دچار ابهام و سردرگمی نشده و نقشه راهی برای معامله در این حوزه داشته باشد .

5

 

 لازم به ذکر است که با توجه به مدرن بودن بازار ارزهای دیجیتالی و همچنین دوطرفه بودن این بازار داشتن سیستم های مدیریت ریسک و  سرمایه  مخصوص به همین بازارها لازم و ضرروی است که تمام این موارد در دوره جامع ارزدیجیتال کانون بورس به صورت کامل و کاربردی وجود دارد

اگر به هردلیلی همچنان برای شرکت در این دوره شک یا تردیدی برای شما وجود دارد موسسه کانون بورس امکان بسیار ویژه ای برای متقاضیان فراهم کرده است تا با حضور در موسسه با دانشجویانی که در حال گذراندن دوره هستند صحبت کنند که به این صورت میتوانند از کیفیت دوره آموزشی و نحوه تدریس اساتید آگاه شوند .

  • سخن پایانی

 ارزهای دیجیتال امروزه در سراسر دنیا به رسمیت شناخته می‌شوند. این نوع ارزها توانسته اند تحولات بزرگی در اقتصاد دنیا ایجاد کند و اقتصاد دنیا را تحت تاثیر خود قرار دهند . با توجه به کاربردهای گسترده ارزهای دیجیتالی و قابلیت استفاده از  آنها بدون هیچ محدودیتی می توان این ارزها را ارزشمندتر از پول‌های رایج در کشورهای مختلف دانست . اقتصاد دنیا سال‌هاست که به سمت یک اقتصاد دیجیتالی در حال حرکت است؛ به همین دلیل، یادگیری خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای انجام معاملات تجاری و سرمایه گذاری در این حوزه کاملا ضروری است اما  با توجه به پر ریسک بودن خرید و فروش در ارزهای دیجیتالی توصیه میکنیم به هیچ عنوان بدون دانش و قبل از تکمیل شدن آموزش خود وارد سرمایه گذاری در این حوزه نشوید .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی