شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

شرکت حسابداری مالی کده

با گستری تجارت و صنعت در دنیا امور مالی اعم از حسابداری و مالیات و حسابرسی هم مورد توجه صنایع و فعالان اقتصادی قرار گرفت و به همین موجب موسسات خدمات مالی و مالیاتی مانند شرکت حسابداری شکل گرفتند و به متقاضیان خدمات مربوطه را ارائه دادند.

شرکت حسابداری مالی کده

با گستری تجارت و صنعت در دنیا امور مالی اعم از حسابداری و مالیات و حسابرسی هم مورد توجه صنایع و فعالان اقتصادی قرار گرفت و به همین موجب موسسات خدمات مالی و مالیاتی مانند شرکت حسابداری شکل گرفتند و به متقاضیان خدمات مربوطه را ارائه دادند.

 

 

شرکت حسابداری خدمات متفاوتی را به نیازمندان امور مالی ارائه می دهند که می توان به خدمات حسابداری، خدمات مالیاتی ماننده مشاوره مالیاتی و همچنین حسابرسی و امور بیمه اشاره کرد. این خدمات صرفا خدمات موضوعی به حساب می آیند و همکاری با این شرکت های مالی و مالیاتی مزایای مختلفی را به همراه دارند که می توان هزینه مناسب و کیفیت خدمات را نام برد.

شرکت های حسابداری و خدمات مالیاتی از متخصصان مختلفی در حوزه های مذکور تشکیل شده است. این شرکت ها به صورت سازماندهی شده و بر اساس اصول از پیش تعیین شده با مشتریان خود به توافق رسیده و خدمات خود را ارائه می کنند.

این مجموعه ها به دلیل ثبت رسمی شدن در سازمان ثبت شرکت ها به نسب از اعتبار بیشتری نسبت به اشخاص حقیقی برخوردار هستند و دارای کی مکان مشخص و تیم متخصص مالی و مالیاتی هستند.

مشاور مالیاتی

یکی از مهم ترین و پر تقاضا ترین خدمات مالیاتی مشاوره مالیاتی است. یک مشاور مالیاتی وظیفه ارائه مشاوره مطلوب و در خور کسب و کارها دارد و پیش نیاز آن در ابتدا اطلاع از قوانین و مسولیت های مالیاتی کسب و کارها می باشد و از طرفی می بایست با صنعت و کسب و کارها آشنا باشند تا بتوانند سیاست های مالیاتی متناسب با فعالیت هر مجموعه را کنترل و برنامه ریزی نمایند.

 

 

شرکت حسابداری مالی کده

 

مشاور مالیاتی بسیار شغل استرس زا و حساسی می باشد زیرا با اظهار نظر و رهنمود های آنها امکان دارد یک مجموعه پیشرفت مالی چشمگیری داشته باشد و از طرفی در صورت اشتباه در آن می تواند ضرر و زیان سنگینی به اشخاص حقوقی و حقیقی برساند.

یک مشاور مالیاتی نیز مانند شرکت حسابداری که به عنوان اشخاص حقوقی شناخته میشوند می تواند یک موسسه یا شرکت باشد. شرکت های حسابداری هم خدمات مالیاتی ارائه می دهند و در دسته خدمات خود مشاوره مالیاتی نیز گنجانده اند. دلیل این امر ارتباط بسیار نزدیک امور مالیاتی با امور حسابداری می باشد که در اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی گروه اول و دوم بیشتر به چشم می خورد.

شرکت حسابداری مالی کده ارائه دهنده خدمات مالی و مالیاتی به عنوان ارائه دهنده خدمات مذکور آماده همکاری با اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی در امر مشاوره مالیاتی و خدمات مذکور است.

خدمات حسابداری

حسابداری چیست؟ آیا حسابداری نیاز هر کسب و کاری است؟ حسابدار چه کار می کند؟ این موارد سوالات بسیار پر چالشی برای کسب و کارها و کارفرمایان است. خدمات حسابداری پاسخ بسیاری از این سوالات می باشد.

 

 

شرکت حسابداری مالی کده

 

حسابداری زبان تجارت شناخته می شود و تمام فعالان اقتصادی به نسبت حساسیت، حجم و نوع کارشان به حسابداری نیاز دارند. حسابداری صرفا حساب و کتاب ساده نیست و به آن بسنده نمی شود. حسابداری از نظر بسیاری دیگر از فعالان مالی و اقتصادی به عنوان گزارشگری مالی نیز مطرح می شود.

حسابداری باعث نظم بخشیدن به امور مالی و حسابداری می شود و به دلیل ارتباط نزدیک آن به امور مالیاتی بسیار تاثیر گذار و با اهمیت است. حسابداری یک امر عمومی و ساده نیست و به عنوان یک شغل تخصصی شناخته می شود. شاید در کشور ما به این حرفه کم لطفی شده باشد و هر شخص غیر حسابداری به شغل حسابداری روی آورده است اما در اکثر موارد بی اهمتی به حسابداری و عدم به کارگیری متخصصان حسابداری و مالی باعث بی نظمی و به هم ریختگی حساب ها و گزارشات مالی می شود که می تواند به مجموعه لطمه بزند. پس خدمات حسابداری را جدی بگیرید و مزیت ها آن غافل نشوید.

خدمات مالیاتی

همانطور که می دانید مبحث مالیاتی در اکثر کشورها چالش برانگیز و حائز اهمیت است و دلیل آن به خاطر درآمدی بودن مالیات برای کشورها و دولت ها می باشد. پس در این کشورها خدمات مالیاتی بسیار مورد نیاز مردم و واحدهای تجاری است. مالیات سهم دولت از سود فعالیت های اقتصادی و کسب منافعی است که مردم به دست می آورند.

 

 

شرکت حسابداری مالی کده

 

مالیات در کشور ما ایران به دو نوع مالیات های مستقیم و مالیات های غیر مستقیم تقسیم می شود. این مالیات ها خودشان دارای زیر مجموعه ها و عناوین مختلفی هستند که مهمترین و رایج ترین آنها مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده است.

نرخ مالیات بر ارزش افزوده در کشور ما در حال حاضر 9 درصد می باشد و طبق قانون برخی موارد و اشخاص مشمول مالیات بر ارزش افزوده نیستند و یا در برخی موارد نرخ مالیات بر ارزش افزوده آنها با سایرین متفاوت است.

مالیات بر درآمد هم در اصلی ترین عامل که اشخاص حقوقی و حقیقی است دارای تفاوت است. نرخ محاسبه مالیات بر درآمد در اشخاص حقیقی با توجه به ماده 131 ق.م.م محاسبه می شود و اشخاص حقوقی بر اساس نرخ ماده 105 که در برخی موارد استثنا به دلیل مشوق ها با نرخ 25 % فرق می کند. مثلا در مواردی برای شرکت ها تولیدی دارای پروانه ساخت نرخ 20 % در نظر گرفته شده است.

کم کردن مالیات اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی بر اساس قوانین امکان پذیر و بدون مشکل است اما آن را با فرار مالیاتی اشتباه نگیرید. بسیاری از شرکت ها به کمک مشوق های مالیاتی و تسهیلات مالیاتی و طبق قوانین وضع شده مالیات های پرداختنی خود را کاهش داده اند.

ارتباط حسابداری و مالیات

همانطور که قبلا مطرح شد امور مالی و مالیاتی بسیار با هم مرتبط هستند. در بحث مالیات موضوع مسولیت های مالیاتی مطرح است و حسابداری و گزارشات آن علاوه بر امور درون سازمانی به کمک انجام تکالیف مالیاتی مانند تهیه اظهارنامه عملکرد، اظهارنامه ارزش افزوده و گزارش معاملات خرید و فروش فصلی و... می آید.

همچنین در رسیدگی و حسابرسی مالیاتی توسط سازمان امور مالیاتی گزارشات متنوعی از وضعیت مالی شرکت مورد نیاز است که بدون واحد حسابداری این امور بسیار دشوار و خطا پذیر می شود. برای مثال در موقع رسیدگی مالیاتی گزارشاتی از قبیل تراز آزمایشی چهار و شش ستونی در سطح های معین و کل و تفصیل مورد نیاز می شود و یا گردش موجودی موارد و کالا در شرکت های بازرگانی و تولیدی مورد استفاده قرار میگیرد که وظیفه این امور بر عهده بخش حسابداری است. علاوه بر این موارد هنگام تحریر دفاتر، رویدادهای مالی زیر نظر و مدیریت حسابداری است که آن را در دفاتر ثبت می کنند و همچنین نگهداری اسناد و مدارک که از وظایف اصلی هر حسابدار می باشد.

همه این موارد دلایلی برای اثبات اهمیت داشتن واحد حسابداری و تاثیرات آن بر انجام و رعایت قوانین مالیاتی است. به همین موجب ما یک حوزه مشترک از حسابداری و مالیاتی به عنوان حسابداری مالیاتی داریم که بسیار مورد توجه متقاضیان این امور است.

شرکت حسابداری مالی کده از پیشتازان ارائه خدمات مالی و مالیاتی است که به مودیان و فعالان اقتصادی خدمات ارزنده ارائه می دهد. به همین موجب برای دریافت مشاوره و بررسی فعالیت های مالی و مالیاتی خود می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی