شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

پنجره دوجداره را بدون واسطه از هوم وین بخرید!

این روزها پنجره دوجداره یکی از ملزومات خانه‌های مدرن است که بسیاری از سازندگان از آن به عنوان یک عنصر کلیدی در عایق‌بندی ساختمان استفاده می‌کنند.

پنجره دوجداره را بدون واسطه از هوم وین بخرید!

این روزها پنجره دوجداره یکی از ملزومات خانه‌های مدرن است که بسیاری از سازندگان از آن به عنوان یک عنصر کلیدی در عایق‌بندی ساختمان استفاده می‌کنند. پنجره‌های دوجداره به دلیل استفاده از دو لایه شیشه و پروفیل استاندارد نه تنها یک عایق حرارتی محسوب می‌شوند، بلکه مانع از ورود هرگونه سروصدایی به داخل خانه خواهند شد.

خرید پنجره دوجداره UPVC و آلومینیومی بدون واسطه و با قیمت مناسب دغدغه تمامی کسانی است که قصد ساخت‌وساز دارند یا می‌خواهند پنجره‌های قدیمی خود را بازسازی کنند. بنابراین لازم است که بهترین تحقیق را در این باره انجام دهند و یک محصول با کیفیت را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه خریداری کنند.

در ادامه با ما همراه باشید تا استانداردهای لازم برای خرید انواع پنجره دوجداره را با هم بررسی کنیم.

چرا پنجره دوجداره؟

پنجره دوجداره

با پیشرفت تکنولوژی، صنعت ساختمان نیز تغییرات چشمگیری داشته‌است. در ساختمان‌های نوساز علاوه بر ظاهر، المان‌های مهم‌تری نظیر عایق‌بندی حرارتی در نظر گرفته می‌شود. اما مهندسان از چه روش‌هایی استفاده می‌کنند که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود؟!

استفاده از پنجره‌های دوجداره رنگی و روکش لمینت در کنار متریال استاندارد باعث می‌شود ساختمان زیباتر شده و ساکنین آن هزینه کمتری را در مصرف انرژی پرداخت کنند. همچنین وجود سازه در مناطق پر رفت و آمد می‌تواند برای مالکین آزاردهنده باشد. بنابراین چه خانه نوساز باشد چه قدیمی‌ساز لازم است که از ورود آلاینده‌های صوتی به داخل ساختمان جلوگیری کرد.

از طرفی ممکن است لازم باشد که برای امنیت بیشتر، از پنجره‌های ضخیم برای جلوگیری از سرقت خانه استفاده کرد. به طور کلی پنجره‌های دوجداره به نسبت مدل‌های قدیمی از استحکام و مقاومت بیشتری برخوردارند. به همین دلیل، سازندگان علاقه‌مند به استفاده از پنجره آلومینیومی و یو پی وی سی در ساختمان هستند.

آلومینیوم یا UPVC؟!

معمولا این سوالی است که بسیاری از افراد به هنگام نوسازی و بازسازی بناهای قدیمی می‌پرسند. اما انتخاب هر کدام از این پروفیل‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد.

پنجره قدی یا کوچک

اگر تصمیم دارید که از پنجره‌های بزرگ در ساختمان خود استفاده کنید باید از پروفیل‌های آلومینیومی در ساخت پنجره استفاده کنید چرا که میزان استحکام آلومینیوم بیشتر از یو پی وی سی است و بهتر می‌تواند وزن دیوارها را تحمل کند. ولی ممکن است از نظر عایق‌بندی حرارتی، کارایی پنجره‌های UPVC را نداشته باشند.

عایق حرارتی و صوتی

برخلاف پنجره‌های آلومینیومی که استحکام بیشتری به نسبت پنجره UPVC دارند. پروفیل یو پی وی سی از نظر عایق‌بندی صوتی و حرارتی گزینه مناسبی برای استفاده در ساختمان‌های مدرن است. این ماده به این دلیل که از مشتقات نفتی ساخته می‌شوند حرارت کمتری را از خود عبور می‌دهند. همچنین می‌توان با نصب شیشه استاندارد دوجداره روی فریم UPVC میزان عایق‌بندی آن را افزایش داد.

عمر پنجره

این مورد تا حد بسیار زیادی به محیط زندگی شما بستگی دارد. اگر در محیطی با آب‌وهوای گرم و مرطوب زندگی می‌کنید بهتر است که از پنجره یو پی وی سی استفاده کنید. البته پیشنهاد می‌شود برای افزایش عمر پنجره از مدل روکش لمینت استفاده کنید تا بر اثر تابش نور خورشید دیرتر دچار زردی شود. البته اگر از پروفیل با کیفیت در ساخت پنجره استفاده شود سازنده باید این تضمین را به شما بدهد که رنگ پنجره تا ۱۰ سال تغییری نکرده و تمام مسئولیت‌های تعمیر آن را به عهده بگیرد.

پنجره کشویی یا لولایی

همانطور که گفتیم پنجره‌های دوجداره آلومینیومی استحکام بیشتری به نسبت یو پی وی سی دارند. همچنین در پنجره‌های کشویی به دلیل حرکت مداوم پنجره امکان خراب شدن پنجره‌های UPVC بیشتر خواهد بود. بنابراین در پنجره‌هایی که به صورت کشویی یا ریلی باز و بسته می‌شوند بهتر است از پروفیل‌های آلومینیومی استفاده شود.

قیمت کدام بهتر است!؟

به طور کلی قیمت پروفیل یو پی وی سی درجه یک با آلومینیوم درجه دو برابر خواهد بود. بنابراین اگر قصد استفاده از یکی از این پروفیل‌ها را دارید باید بدانید که قیمت پنجره آلومینیومی بالاتر است. ولی در ابتدا ساختمان باید توسط کارشناس نصب بررسی شده و متریال مناسب ساخت پنجره انتخاب شود. چرا که ممکن است در طولانی مدت موجب بروز اتفاقات ناگوار و هزینه‌های سرسام آور شده و شما را به دردسر بیندازد.

چرا هوم وین؟

هوم وین به عنوان یک مجموعه تخصصی در ساخت و مونتاژ انواع پنجره های UPVC و آلومینیومی دوجداره با کیفیت بالا در بازار فعالیت دارد. همچنین این مجموعه دارای سابقه طولانی مدت در زمینه تولید درب و پنجره در بازار است و بدون واسطه و به‌صورت مستقیم با تامین‌کننده در ارتباط است.

مجموعه هوم وین با شرکت‌های بزرگی چون هافمن، وین تک، هابرمن، دل وین، پروفیل آرارات و… همکاری می‌کند و با توجه به نیاز مشتریان خود باکیفیت‌ترین پنجره‌ها را مونتاژ و نصب می‌کند.

نماینده رسمی برند پروفیل هابرمن در ایران

شرکت پروفیل صنعت آرارات که یک شرکت شناخته شده در صنعت فراوری درب و پنجره های یو پی وی سی دوجداره در ایران است که در سال 1392 برای اولین بار پنجره های چند جداره UPVC خود را تحت نام تجاری هابرمن (Hubermann) را به بازار عرضه نمود. مجموعه هوم وین به عنوان نماینده رسمی این شرکت به صورت مستقیم و با قیمت مناسب پنجره های یو پی وی سی با این پروفیل به بازار عرضه می نماید که قیمتی ارزان را برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

درباره هوم وین بیشتر بدانید!

شرکت هوم وین با هدف فراوری پنجره های دوجداره عایق و استاندارد آلومینیوم، ترمال بریک و upvc برندهای مختلف با بهره گیری از فناوری های روز جهان، تخصص و تجربه 12 ساله کادر مدیریتی و فراوریی، در سال 1389 فعالیت خود را در شهر شیراز شروع کرده است و در این مدت کوتاه توانسته است با در نظر گرفتن اهداف بلند مدت (تولید درب و پنجره باکیفیت) به اهداف خود در مسیر این چشم‌انداز دست یابد. شرکت هوم وین در سال 1400 برای توسعه استراتژی های خود به تهران منتقل شد تا خدمات بیشتری به سراسر نقاط ایران ارائه دهد. این مجموعه با هدف افزایش رضایت مشتریان برترین خدمات را به سازندگان ارائه می‌دهد.

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied