شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

راهنمای پیدا کردن و اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران برای دو دسته از افراد بسیار مناسب است. دسته اول کسانی هستند که قصد دارند به تهران سفر کنند و می‌خواهند کوتاه مدت و برای یک روز در این شهر اقامت داشته باشند. این دسته از افراد ممکن است با انگیزه‌های مختلفی به تهران سفر کنند. بعضی‌ها به دلایل کاری، برخی برای تفریح و یا ممکن است دلیل اقامت درمانی باشد و مسافر بعد از عمل جراحی در تهران، ترجیح بدهد که دوران نقاهتش را در یک خانه مبله بگذارد.اچاره

راهنمای پیدا کردن و اجاره آپارتمان مبله در تهران

 دسته دوم خود تهرانی‌ها هستند که دوست دارند با اجاره روزانه آپارتمان در تهران برخی از دورهمی‌ها، مهمانی‌ها و مراسم خاص خود را بدون دغدغه برگزار کنند. با اجاره آپارتمان مبله در تهران شما به جای برگزاری مهمانی در خانه خودتان، آن را در یک خانه بزرگ‌تر و مجهزتر برگزار می‌کنید. مثلا می‌توانید با هزینه‌ای کم، یک واحد نوساز گاندی اجاره کنید و مراسمتان را برگزار کنید.

خلاصه با هر دلیل و منطقی که قصد اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران دارید، این مطلب تهران مبله که راهنمای شما در اجاره آپارتمان مبله در تهران است را بخوانید و بدون شک اطلاعات بسیار خوبی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

دلیل اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران چیست؟

دلایل زیادی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها در راهنمای اجاره آپارتمان مبله در تهران نام برد. اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران یعنی آزادی عمل زیاد شما در مدت اقامت.

همچنین امکاناتی که در آپارتمان مبله وجود دارد نیاز شما را نسبت به هر وسیله ضروری و حتی لوکس برطرف می‌کند. در آپارتمان‌های مبله تمام امکانات لازم و ضروری برای زندگی مهیاست مثل مبلمان لوکس، وسایل خواب با کیفیت و تمیز، تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، لوازم مخصوص آشپزی، ظروف غذاخوری، میز تحریر، وسایل تفریحی، بسته بهداشتی .

البته جدای از این امکانات، بسیاری از آپارتمان‌های مبله در تهران، پارکینگ برای پارک خودرو دارند. استفاده از پارکینگ آپارتمان‌ها بدون حساب هزینه اضافی است.

یکی دیگر از خوبی‌های اجاره روزانه آپارتمان در تهران، اختیارات دربست آن است، طوری که شما می‌توانید به‌راحتی در بیشتر این آپارتمان‌ها مهمانی بگیرید و یا قرارها و جلسات کاری خود را آنجا به راحتی برگزار کنید.

 

 

اجاره آپارتمان مبله در تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس امیر رگا

هر آنچه که باید در زمان اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران بدانید

●امکانات اقامتگاه را در سایت به دقت چک کنید

برخی سایت‌های اجاره اقامتگاه از آیکون برای نشان دادن امکانات واحد استفاده می‌کنند. برخی هم هستند که2 توضیحات مفصلی می‌نویسند. بعضی‌ها هم ممکن است از بهترین حالت استفاده کنند یعنی ترکیب هر دو. تهران مبله تنها پلتفرمی است که ترکیبی از هر دو را دارد.

به هر حال اطلاعات در هر حالتی که باشد لازم است دقت کنید و از امکانات مطمئن شوید و بدانید چه طور واحدی با چه امکاناتی را در تهران اجاره می‌کنید. ممکن است چیزهایی برای شما حیاتی باشد که باعث شود یک اقامتگاه برایتان بی‌نظیر باشد و اقامتگاه دیگر به هیچ وجه به دردتان نخورد. پس در سایت چک کنید که آیا چیزهایی مثل ماشین لباس‌شویی، سیستم سرمایش و وای‌فای دائمی در اختیار مهمان قرار می‌گیرد یا نه.

●سوالات خود را با مالک، مدیر یا مسئول اقامتگاه در میان بگذارید

سعی کنید پرسش‌های خود را از مالک بپرسید. مگر اینکه شرایط خاصی باشد و مثلا آخرین لحظات در حال سفر هستید ولی همیشه می‌توانید قبل از سفر با پشتیبانی سایت تهران‌مبله تماس بگیرید و اگر در مورد قوانین خاصی مطمئن نیستید پرس‌وجو کنید.

●عکس‌ها، آدرس و نقشه اقامتگاه را با دقت بررسی کنید

اگر سایت چند عکس دارد ولی شما را مطمئن نمی‌کند همیشه می‌توانید برای مشاهده بیشتر و دقیق‌تر عکس بیشتری بخواهید. البته در سایت تهران مبله تمامی عکس‌ها واقعی بدون کوچک‌ترین دستکاری به نمایش گذاشته شده تا بحث غافلگیری در اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران اتفاق نیفتد و توی ذوق مهمانان نخورد.

البته ناگفته نماند که حتما متراژ ملک و فضای طبقه را بپرسید. خصوصا اگر قرار است مدت نسبتا زیادی را در آنجا بمانید بهتر است این نکات را در نظر داشته باشید.

البته برای اقامت‌های طولانی مدت ماهانه پرسیدن این سوالات خیلی مهم و به‌دردبخور است و سرعت انتخابتان را بالا می‌برد یا لااقل با سرعت بیشتری گزینه‌های به‌دردنخور را حذف می‌کنید.

 

اجاره آپارتمان مبله در تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس امیر رگا

●در مورد قرارداد از میزبان حتما پیگیری کنید

برخی میزبانان افرادی آرام هستند و ممکن است امور را ساده برگزار کنند مثلا کلیدها را به محض ورودتان به شما تحویل دهند یا حتی آنها را در صندوق پستی یا زیر گلدان بگذارند اما بعضی دیگر اینطور نیستند و ممکن است از شما انتظار داشته باشند تا حدی که توافق‌نامه امضا کنید.

●هزینه‌های ریز اقامتگاه را بررسی کنید

بعضی اقامتگاه‌ها سرویس ناهار و شام و صبحانه دارند و بعضی با هزینه شما سرویس نظافت کامل با درخواست شما انجام می‌دهند. این خرده هزینه‌ها شاید همیشه واضح نباشند. اگر مطمئن نیستید خجالت نکشید و سوال کنید تا برایتان مشخص شود این هزینه‌هایی که پرداخت می‌کنید دقیقا شامل چه چیزی می‌شود مثلا اینترنت و خدمات اضافی مثل خرید و شارژ لوازم آشپزخانه یا بهداشتی هم هزینه دارد؟

خلاصه که مطمئن شوید بابت چه چیزهایی هزینه می‌کنید و فراموش نکنید که مشاوران ما در تهران‌مبله همیشه یک تلفن با شما فاصله دارند.

●اقلامی که طبق لیست در اقامتگاه است را با دقت چک کنید

بعضی اقامتگاه‌ها اقلامی که در واحد گذاشتند را لیست می‌کنند. از کارد و چنگال و ملحفه گرفته تا لامپ و نخ و سوزن. حالا اگر جایی رفتید که اینطور بود حتما همان ابتدا این لیست را چک کنید و تیک جلوی هر وسیله را بزنید. اگر چیزی بشکند یا آسیب ببیند یا به هر شکلی مدیر ساختمان بگوید آن وسیله متعلق به اقامتگاه نیست، شما باید بابت آن هزینه بپردازید.

●به جزئیات با دقت زیاد نگاه کنید

شاید برایتان سوال باشد که آیا باید در زمان ورود چیزهایی مثل دستمال توالت، صابون، آب بطری و جای کیسه‌ای در اقامتگاه وجود داشته باشند یا نه. اگر نظر ما را بخواهید باید باشند چون همین دقت به امور کوچک و فراهم کردنشان حس خوبی را در شما ایجاد می‌کند،  این که میزبان به شما فکر کرده است.

حالا تصور کنید اگر از راهی طولانی هم رسیده باشید مسلما خسته هستید و نوشیدن چایی گرم می‌چسبد. اگر این اقلام اولیه فراهم باشند مطمئن باشید باز هم برای سفر بعدی‌تان به این مقصد قطعا از این اقامتگاه استفاده خواهید کرد.

توجه داشته باشید که اگر این اقلام در واحد نبودند می‌توانید به راحتی از میزبان بخواهید تا آنها را برایتان فراهم کند.

 

 

اجاره آپارتمان مبله در تهران

منبع عکس: وب سایت تهران مبله

با تهران‌مبله بهترین آپارتمان‌ مبله تهران را با چند کلیک ساده رزرو کنید

اجاره روزانه آپارتمان در تهران یکی از آن کارهای پر استرس و وقت‎گیری است چون در میان انبوهی از اقامتگاه‌های مبله هستید که کیفیت هیچکدام مثل هم نیست. بهترین راه این است که در لیستی از آپارتمان‌ها بگردید که هم امتیازهای بالایی دارند و به صورت دوره‌ای بازرسی می‌شوند و هم میزبان‌های حرفه‌ای با سابقه و مهمان‌نوازی دارند. برای همین پیشنهاد ما این است که یک راست به سراغ آپارتمان‌های مبله درجه یک تهران‌مبله بروید.

سایت تهران مبله با خدماتی که به میزبان‌ها و مهمان‌ها ارائه می‌دهد، تبدیل به راه حلی آسان و به صرفه شده است.

در تهران مبله به راحتی می‌توانید بین آگهی‌های مختلف جستجو کنید و با کمک تیم پشتیبانی با خیال راحت اجاره روزانه آپارتمان در تهران را برای دورهمی دوستانه و یا قرارهای کاری انجام دهید. یادتان باشد که با تهران‌مبله کمتر هزینه می‌کنید و خدمات بیشتری دریافت می‌کنید.

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied