شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان

در هرفرهنگ و هر کشوری، علی الخصوص در ایران خانه محلی برای آرامش و جذب انرژی و آماده شدن برای یک روز دیگر است. پس همه دوست دارند پس از گذراندن طول یک روز کاری، در خانه محیطی آرام و گرم و متناسب با روحیاتشان انتظارشان را بکشد تا از اجزای تشکیل دهنده آن جذب انرژی و آرامش کنند. نور مناسب، تمیزی و پاکیزگی، نظم در اجزای سازنده و نظم در ساخت از مهمترین مواردی است که باعث ایجاد این حس آرامش و راحتی اعصاب می شود.

در هرفرهنگ و هر کشوری، علی الخصوص در ایران خانه محلی برای آرامش و جذب انرژی و آماده شدن برای یک روز دیگر است. پس همه دوست دارند پس از گذراندن طول یک روز کاری، در خانه محیطی آرام و گرم و متناسب با روحیاتشان انتظارشان را بکشد تا از اجزای تشکیل دهنده آن جذب انرژی و آرامش کنند. نور مناسب، تمیزی و پاکیزگی، نظم در اجزای سازنده و نظم در ساخت از مهمترین مواردی است که باعث ایجاد این حس آرامش و راحتی اعصاب می شود.

باید این نکته را یاد آور شویم که ایجاد طرح دکوراسیون داخلی به دانش و اطلاعات در زمینه دکوراسیون، رنگ شناسی، معماری، روانشناسی و ... دارد. طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان با توجه به پیشینه این شهر و تاریخ و روحیات معمول افراد در این شهر و البته با توجه به خصوصیات اخلاقی شما و سفارشات شما در زمینه رنگ های مورد علاقه و میزان علاقه تان به نور و نوع سبک های دکوراسیون انجام می گیرد. متخصصین و طراحان نیز موظف هستند شما را در جریان مراحل طراحی و پیاده سازی قرار دهند و نظرات شما را پیگیری کنند.

در هر زمینه ای مخصوصا طراحی داخلی ساختمان، سلایق و روحیات افراد مختلف با یکدیگر بسیار متفاوت است،  بنابراین امکان ایجاد یک نسخه برای دکوراسیون داخلی خانه و برای همه افراد غیر ممکن است یکی از موارد مهم، توجه به کاربری ساحتمان است، مسلما طراحی دکوراسیون داخلی مجتمع تجاری و اداری با طراحی دکوراسیون منزل، آشپرخانه و اتاق خواب متفاوت است.  به همین منظور سبک های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی منزل در دسته بندی هایی از جنس فرهنگ و سلایق متفاوت ایجاد شده است که هر یک از این طرح ها و دکوراسیون ها ، توسط نوعی از شخصیت افراد مورد استقبال قرار میگیرد.

 

Capture

 

ارتباط طراحی دکوراسیون با خدمات بازسازی و نوسازی منزل

معمولا در منازل و ساختمان هایی که از عمرشان مدت ها میگذرد، نوسازی و یا بازسازی ساختمان صورت میگیرد. در نوسازی و بازسازی دکوراسیون و طراحی انجام نمیگیرد و تنها به اصلاح برخی عیب ها و نو سازی و سنگ و کاغذ دیواری و ... بسنده می شود. در باز سازی بیشتر کار انجام می شود و ممکن است حتی لوله کشی ها و سیم کشی ها از نو نصب شوند اما نقشه اصلی خانه و ساختمان و دکوراسیون آن تغییر نمی کند. بهتر است پیش از انجام نو سازی ابتدا با متخصصین طراحی دکوراسیون در مورد تغییر سبک ساختمان مشورت کنید و با بررسی دقیق نقشه ساختمان مدل ها و طرح های پیشنهادی متخصصین را بررسی کنید و بازسازی و تغییر دکوراسیون کلی ساختمان را از 0 تا 100 به متخصصین این امر بسپارید. گروه معماران و دکوراسیون داخلی پالادیوم اصفهان با بهره مندی از کادر مجرب و با دانش در زمینه بازسازی خانه در اصفهان دکوراسیون و معماری، آماده ارائه خدمات به شما در اصفهان می باشد.

 

سبک های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی

با توجه به توضیحات بالا انواع طراحی های دکوراسیون داخلی را در دسته بندی های مختلفی تقسیم میکنند و هر یک را با توجه به نوع رنگ های بکار رفته در آن، نوع وسایل و جنس المانهای بکار رفته در آن در یکی از این دسته بندی ها قرار میدهند. برخی از این دسته بندی های اصلی و سبک های اصلی طراحی دکوراسیون داخلی که بیشتر مورد استفاده قرار گرفته اند را در ادامه لیست کرده ایم.

  • سبک دکوراسیون داخلی مدل رنسانس
  • سبک دکوراسیون داخلی مدل باروک
  • سبک دکوراسیون داخلی ساختمان به سبک گوتیک
  • سبک دکوراسیون داخلی ساختمان به سبک روکوکو
  • سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک و نئوکلاسیک
  • سبک دکوراسیون داخلی مدرن
  • سبک دکوراسیون داخلی صنعتی
  • سبک دکوراسیون داخلی پست مدرن
  • سبک مونوکروم یا تک‌رنگ در معماری داخلی
  • سبک طراحی دکوراسیون مینمال

 

برخی از این انواع سبک های  دکوراسیون، از تغییر ظاهر جلوتر می روند و در آنها حتی نوع درب و پنجره نیز به صورت کامل عوض می شوند. مثلا در نمونه های طراحی دکوراسیون سنتی ممکن است پنجره ها جای خود را با پنجره های قدیمی چوبی و شیشه رنگی عوض کنند. همچنین در برخی از این سبک ها، مانند سبک صنعتی، ممکن است بر روی دیوار ها به جای استفاده از رنگ، از لایه های پوششی بتنی استفاده شود. انتخاب نوع سبک طراحی و المانها توسط متخصصین و حین انجام کار به صورت مرتب با کارفرما چک شده و تایید می شود.

22

 

پرطرفدارترین سبک های طراحی دکوراسیون در ایران و اصفهان

اصفهان، از نظر بسیاری از جهانگردان به عنوان یکی از زیباترین شهر های دنیا شناخته شده است و معماری ایرانی اسلامی و سنتی آن و استفاده از رنگ ها و نوع دکوراسیون آن در تمام جهان مشهور است. در شهر اصفهان مهم ترین سبک های طراحی دکوراسیون، سبک های سنتی ، سبک مدرن، سبک مینمال و سبک کلاسیک است. مردم اصفهان علاقه زیادی به تابیده شدن نور خورشید در خانه شان دارند و دوست دارند در خانه، پذیرایی بزرگتری نسبت به اتاق ها داشته باشند و به نوعی میتوان گفت، برای خانواده های اصفهانی، قسمت پذیرایی  مهمترین قسمت است.

با توجه به میل قلبی اکثریت مردمان این شهر به موسیقی سنتی، طبیعت و حس نوستالژی که دارند، سبک سنتی و کلاسیک بیشترین طرفدار را در این شهر دارد. استفاده از رنگ سفید و رنگ های روشن و فیروزه ای و زرد برای دیزاین جزو پر طرفدار ترین رنگ ها در این شهر است. اما به تازگی و امروزه طرح های دکوراسیون داخلی مدرن کم کم جای مدل های دیگر سبک طراحی را گرفته و باعث شده در کمتر خانه ای از شیشه های رنگی و پنجره های سنتی خبری باشد. در این میان دکوراسیون نئو کلاسیک که ترکیب طراحی کلاسیک و سنتی و دکوراسیون مدرن هستند نیز طرفداران خاص خود را دارد.

 

هزینه های اجرای دکوراسیون داخلی

اگر بخواهیم هزینه طراحی دکوراسیون را تخمین بزنیم، باید به بسیاری از جوانب دقت کنیم، به عنوان مثال، متریال استفاده شده در ساختمان، میزان کار انجام شده بر اساس ساعت، نوع طراحی انجام شده و متراژ ساختمان و ... به همین دلیل قیمت گذاری برای هر پروژه به نسبت خود آن پرژه انجام می شود و ممکن است هیچ دو پروژه ای از نظر قیمت با یکدیگر قابل مقایسه نباشد. بنا بر این قیمت دهی با توجه به نوع پروژه و درخواست مشتریان انجام می شود و در جلسه مشاوره و پس از بررسی دقیق به کارفرما ارائه می شود. گروه پالادیوم آماده ارائه خدمات طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در اصفهان با بیش از 20 سال تجربه کاری موفق و قابل استعلام با نمونه کارهای فراوان است.

33

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied