شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

مشهد مقدس شهر بهترین هتل های و هتل آپارتمان های کشور

هتل چهار ستاره آسیا یکی از با تجربه ترین هتل در مشهاد است. اگرچه هتل به سبک کلاسیک است ، اما مدرن نیز هست. هتل فعالیت خود را در سال 1988 آغاز کرد و در سال 2009 بازسازی شد و امکانات مطابق با آخرین استاندارد به هتل اضافه شد. هتل فقط چند دقیقه با حرم مقدس امام رضا فاصله دارد و دسترسی بسیار آسانی به بیشتر مناطق شهر دارد و این انتخاب خوبی برای کسانی است که در این شهر با تجارت و همچنین زائران به این شهر سفر می کنند. این هتل از 20 سوئیت مجهز ، آپارتمان و سوئیت های رویال و 134 اتاق تشکیل شده است ، همه جادار هستند و دارای پنجره هایی به شهر هستند. آنچه این هتل را متمایز می کند ، فضای زیبا و کلاسیک است. دو رستوران در طبقه بزرگ وجود دارد که غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کنند و یک کافی شاپ که نوشیدنی های خوشمزه و دسر را سرو می کند. استخر ، سونا ، جکوزی و سالن بدنسازی امکانات ورزشی موجود در آنجا هستند. هتل دارای مراکز خرید است که می توانید سوغاتی خریداری کنید که بعداً به شما یادآوری می کند.

مشهد مقدس شهر بهترین هتل های و هتل آپارتمان های کشور

یکی از هتل‌های چهار ستاره‌ای که در مشهد بر سر نزدیک‌ترین هتل به حرم امام رضا (ع) رقابت می‌کند، هتل الغدیر است. این هتل ده دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد که برای زائرانی که می خواهند در نزدیکی باشند فاکتور قابل توجهی است. هتل الغدیر در سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد و برای ارائه خدمات بهتر در سال 1394 بازسازی شد و امکانات جدیدی به آن اضافه شد. سونا، جکوزی، گیم نت، فکس و مرکز تجاری از امکاناتی است که در این هتل وجود دارد و اقامتی راحت را برای زائران و بازرگانان فراهم کرده است. این هتل دارای اتاق‌های بسیار متنوعی است، به‌علاوه اتاق‌های دو و سه تخته، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های بزرگی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها احساس راحتی کنید. نکته آخر اینکه قیمت اتاق ها فول برد است و شامل صبحانه، ناهار و شام می باشد. جدا از این، منوی غذا بر اساس انتخاب مهمانان، سلف سرویس است. این هتل روبروی باغ نادری و آرامگاه نادرشاه واقع شده است. این هتل یک مرکز خرید به همین نام در طبقه همکف دارد تا بتوانید از سفر خود سوغاتی بخرید.

هتل ایران مشهد با 40 سال سابقه در ارائه خدمات پذیرایی یکی از قدیمی ترین هتل های شهر می باشد. این هتل در خیابان اندرزگو و تنها پنج دقیقه با حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد. هتل چهار ستاره ایران از زمان ساخت چندین بار بازسازی شد و ساخت و ساز و قطعات مختلفی به آن اضافه شد. آخرین مورد در سال 2009 بود که به کلی دکوراسیون هتل را تغییر داد و اتاق ها را مجهزتر کرد. هتل ایران علاوه بر بازسازی، ارائه خدمات خود را نیز بهبود بخشید و برای انجام این کار، کارکنان به طور مداوم دوره های مختلفی را در زمینه ارائه خدمات پذیرایی می گذرانند. یکی از بهترین نکات این هتل استفاده از مشاوره کارشناسان بهداشتی در هر قسمت از هتل است. مراکز خرید اصلی، موزه ها، جاذبه ها و مناظر طبیعی به راحتی از طریق این هتل قابل دسترسی هستند. اگر مشتاق قدم زدن در فضای سبز هستید، پارک کوهسنگی نزدیک هتل است.

لیست تکمیلی هتل آپارتمان های مشهد :

https://www.persiantravel.net/hotel-booking/mashhad-hotel-apartment

هتل چهار ستاره توریست توس مشهد بیش از 30 سال است که خدمات پذیرایی را ارائه می دهد و در سال 2008 بازسازی شده است. فضای چهار هزار متری و فضای سبز اطراف آن مکانی منحصر به فرد برای اقامت کنندگان در این هتل است. با اقامت در هتل توریست توس مشهد دسترسی به اینترنت و تلویزیون در اتاق خود دارید تا خسته نشوید اما راه های دیگری نیز برای هیجان انگیزتر کردن سفر خود دارید، استخر، سونا و جکوزی در اختیار میهمانان است. برای استفاده. اگر مشتاق خرید در بازار هستید، هتل برای آن ترانسفر دارد. بیشتر مسافران مشهد دوست دارند آرامگاه فردوسی را که حدود نیم ساعت با ماشین از هتل فاصله دارد دیدن کنند. این هتل دارای سوئیت ها و اتاق های بزرگی است که همگی شیک و زیبا هستند. رستوران و سالن های چند منظوره هتل آماده پذیرایی از میهمانان می باشد.

هتل چهار ستاره الماس نوین هتلی نوساز است که فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و در موقعیت ایده آلی در خیابان امام رضا (ع) در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد و دارای 124 واحد مسکونی در 16 طبقه می باشد. اتاق‌های بزرگ و سوئیت‌های شیک کاملاً مجهز به جدیدترین و مدرن‌ترین امکانات هستند و مهمانان می‌توانند بر اساس نیاز و تعدادشان انتخاب کنند. رستوران هایی با منوهای پر از غذاهای ایرانی، خارجی و دریایی، کافی شاپ به همراه روم سرویس 24 ساعته و معماری باشکوه رضایت مسافران این شهر مقدس را به همراه دارد. همچنین هتل امکانات تفریحی مانند مجموعه آبی، زمین بازی کودکان و سالن ماساژ را در اختیار شما قرار می دهد. هتل الماس نوین با موقعیت معمولی خود دسترسی آسانی به راه آهن مشهد، بازارهای شهری و جاذبه هایی مانند آرامگاه نادری می دهد. کارکنان مجرب و مجرب همواره تمام تلاش خود را می کنند تا هر خواسته ای را که مهمانان در طول اقامت خود در این هتل داشته باشند برآورده کنند. انتخاب این هتل مطمئنا خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد.

لیست تکمیلی هتل های مشهد :

https://www.persiantravel.net/hotel-booking/mashhad-hotel

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied