شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

دانلود سریال پوست شیر فصل دوم 2 قسمت ۶ ششم 6 (قسمت 14 پوست شیر ۲) کامل

برای شما دانلود سریال پوست شیر فصل دوم قسمت ۶ ششم که مجموعا قسمت14 پوست شیر هست روز چهارشنبه منتشر می شود را آماده کرده ایم. برای دانلود قسمت ۱۴ سریال پوست شیر فصل 2قسمت 6 ششم بصورت قانونی و با ترافیک رایگان نیم بها و کیفیت عالی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود سریال پوست شیر فصل دوم 2 قسمت ۶ ششم 6 (قسمت 14 پوست شیر ۲) کامل

ما برای شما کاربران محترم دانلود قسمت 14 سریال پوست شیر فصل ۲ قسمت ۶ را آماده کرده ایم. سریال پوست شیر فصل دوم قسمت ششم سریالی اجتماعی، درام و جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و با حضور بازیگران مطرحی چون شهاب حسینی، هادی حجازی ‌فر، پانته ‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود. سریال پوست شیر قسمت ۱۴، ماجرای زندگی نعیم را به تصویر می‌کشد که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. برای دانلود قانونی بدون نیاز به اشتراک به لینک زیر مراجعه کنید و به دانلود قسمت ۱۴ سریال پوست شیر روی لینک زیر کلیک کنید.

18a52a92-eb81-4c8b-814b-fa4bcf525ad1

برای دانلود سریال پوست شیر قسمت 14 روی لینک زیر کلیک کنید

 

دانلود سریال پوست شیر فصل دوم 2 قسمت 6 ششم

bb87838e-c748-4607-9afa-814b50b24a84

درباره فصل 2 قسمت 6 سریال پوست شیر قسمت 14

پوست محصول جدید برادران محمودی است. جمشید و نوید محمودی که اصالتاً افغانستانی‌اند، نزدیک به یک دهه است که با ساخت آثار سینمایی وارد کار حرفه‌ای کارگردانی شده‌اند. گروه بازیگران سریال «پوست شیر» یکی از گروه‌های قوی بازیگری در سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی است. بازیگران اصلی هادی حجازی‌فر و شهاب حسینی‌اند.

بازیگران فصل دوم پوست شیر ۲ قسمت ۶

 شهاب حسینی، هادی حجازی‌ فر، پردیس احمدیه، پانته‌آ بهرام، بابک کریمی، مهرداد صدیقیان، ابوالفضل امیری، علیرضا کمالی، بهزاد خلج، رضا بای، ژیلا شاهی، علی اوسیوند، علیرضا استادی، سعید دشتی، آناهیتا افشار، کامران تفتی در سریال پوست شیر فصل دوم قسمت ششم به نقش آفرینی پرداخته اند.

بازیگران اصلی هادی حجازی‌فر و شهاب حسینی‌اند.

شهاب حسینی دیگر بازیگر سریال «پوست شیر» هم برای دومین‌بار حضور در شبکه نمایش‌خانگی پس از مجموعه پرطرفدار «شهرزاد» را تجربه می‌کند. محب مشکات نقشی است که می‌تواند جایگاه خاصی در کارنامه او پیدا کند. بازیگر زن اصلی «پوست شیر» پانته‌آ بهرام است. بهرام تا به حال نقش‌های متفاوتی را بازی کرده و حالا او را در قامت یک زن که دخترش را از دست داده می‌بینیم. قدرت بازی او ثابت شده است و از پس نقش خود در این سریال هم به خوبی برآمده.

حجازی‌فر که بارها بازی رئال و معمولاً با خشونتی مهارنشدنی از او در آثار سینمایی دیده‌ایم، حالا در دومین تجربه حضورش در نمایش خانگی، بازی در نقش متفاوتی را پذیرفته.

برای دانلود سریال پوست شیر قسمت ۱۴ به لینک بالای تصویر مراجعه کنید.

داستان قسمت ۱۴ سریال پوست شیر

سریال «پوست شیر» به نظر روایت آدم‌هایی است که روزگار آن‌ها را در هیبت شیر نشان می‌دهد، اما واقعیت‌های زندگی آن‌ها را به موش‌هایی تبدیل کرده که در بزنگاه‌های مهم ودر زمانی که باید دست به کار شوند و به قول کیمیایی «پاشنه کفش‌هایشان را ور بکشند» حسابگرانه سود و زیان کارشان را می‌سنجند، ‌می‌ترسند و قدم از قدم بر نمی‌دارند. در خلاصه داستان قسمت 14 پوست شیر آمده که واسه پیدا کردنت کل شهر رو زیرورو می‌کنم...

داستان این فیلم حول و حوش قصه‌ای دردناک از پدری تازه از زندان برگشته می‌گذرد که پس از ۱۵ سال با دختر نوجوانش روبرو می‌شود. در حین بازگشت از سفر یک روزه به شمال، دختر مفقود و جسد سوخته او را پیدا می‌کنند. حالا نعیم (هادی حجازی‌فر) پدر دختر؛ متهم ردیف اول این جنایت است.

سریال سقوط

سریال «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان زاده (با مشاوره محمدحسین مهدویان) است. در خلاصه داستان این سریال آمده است که: پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک شان، جانی دوباره می گیرد. آنها برای آبیاری درخت عشق شان راهی ماه عسل می شوند...سفری که پایان اش تاریکی است.

سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال حمید فرخ نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی فر، سجاد بابائی، ابتسام بغلانی، امین میری و وحید آقاپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

این هفته قسمت 4 سریال سقوط منتشر می شود که می توانید برای دانلود سریال سقوط قسمت 4 چهارم روی لینک رنگی کلیک یا لمس کنید.

63f88712-42ae-435b-b769-22d6d46b39c5

جمع بندی سریال پوست شیر فصل دوم قسمت ۶

ما برای شما دانلود قسمت 14 سریال پوست شیر فصل 2 دوم قسمت 6 ششم را آماده کرده ایم، برای دانلود قانونی سریال های شبکه نمایش خانگی به وب سایت راشدون بخش سرویس فیلم و سریال مراجعه کنید.

دانلود دیگر سریال های شبکه نمایش خانگی

برای دانلود دیگر سریال شبکه نمایش خانگی روی لینک های زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت دوم سریال سرگیجه

دانلود قسمت دوم سریال مترجم

دانلود قسمت 44 سریال جیران

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied