شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

چگونه هزینه ی نمای کرتین وال خود را کمتر کنیم؟

چگونه هزینه ی نمای کرتین وال خود را کمتر کنیم؟

یکی از پرکاربردترین انواع نمای شیشه ای را می توان به نمای کرتین وال اختصاص داد، این نوع از نمای شیشه زیبایی ویژه ای که به نمای ساختمان شما می بخشد، با این حال به دلیل استفاده از آلومینیوم در این نوع از نمای ساختمانی ممکن است برآورد هزینه یا حتی کاهش هزینه های آن به عنوان چالشی بزرگ برای کارفرمایان به حسب آید، از اینر و در این مقاله راهکارهایی برای کاهش هزینه این نوع از نمای ساختمانی ا توضیح خواهیم داد.

در ابتدا به جواب یکی از پرتکرارترین سوالات کارفرمایان را خواهیم داد.

کرتین وال چیست؟

در پاسخ می توان گفت نمای کرتین وال نمای تشکیل شده از اتصالات نگهدارنده (که شامل اتصالات فلزی و آلومینیومی می شود.) و شیشه است، که میتواند نمایی شگفت انگیز و با ارزش مالی بالا را برای نمای ساختمان شما به ارمغان آوردید، دو نوع از پرکاربردترین روش ها یاجرای نمای کرتین وال را می توان به دو مورد زیر تقسیم بندی کرد.

  •  نمای کرتین وال فیس کپ
  • نمای کرتین وال یو چنل

با این از آنجایی که بخش عمده ی این نوع از نمای ساختمانی را دو متریال آلومینیوم و شیشه تشکیل داده اند، ممکن است هزینه اجرای آن برای برخی از کارفرمایان زیاد باشد، از این رو در این مقاله به دو راهکار ساده و در عین حال کاربردی برای کاهش هزینه های اجرای نمای کرتین وال خواهیم پرداخت.

 

راهکار اول: اپتیمایز لامل

لامل یا همان پروفیل های آلومینیومی نقش نگهدارنده شیشه را در سیستم کرتین وال به عهده دارن، به پروفیل های آلومینیومی که به صورت عمودی اجرا خواهند شد، مولیون و به پروفیل های آلومینیومی که به صورت افقی اجرا می شوند ترنزم می گویند.

هر یک از پروفیل های آلومینیومی (لامل ها) استفاده شده در قسمت های عمودی و افقی تشکیل شده از از شاخه های 6 یا 4 متری هستند، حال برای آنکه بتوان میزان آلومینیوم مصرفی در اجرای نمای کرتین وال چه به روش فیس کپ و چه به روش یو چنل را کمتر کرد، باید تعداد لامل های استفاده شده در نمای کرتین وال را اپتیمایز (بهینه سازی) کرد، در این صورت میزان مصرف پروفیل های آلومینیومی در اجرای نمای کرتین وال کاهش یافته در نتیجه میزان آلومینیوم مصرفی در نصب نمای کاهش می یابد و هزینه های اجرایی کاهش خواهد یافت.

برای بهینه سازی پروفیل های آلومینیومی می توان به صورت ذهنی (در صد خطای بالایی دارد.) یا با استفاده از برخی اپلیکیشن های اپتیمایز که مهندسان شاپ کار در شرکت نما دیزاین برای کاهش هزینه های پروفیل های آلومینیومی استفاده می کنند استفاده کرد.

این شرکت همچنین با ارائه برخی از روش های استاندارد که میزان استفاده از پروفیل های آلومینیومی به نصف کاهش می دهد می تواند استفاده کند تا علاوه بر اجرای نمای شیشه ای کرتین وال یو چنل یا فیس کپ ساختمان خود، هزینه های اجرایی خود را تا 30 درصد کاهش دهید، باری اطلاع از روش های اجرایی دیگر می توانید همین حالا با شماره های موجود در سایت نم دیزاین و بخش فروش این شرکا تماس فرمایید.

راهکاری برای کاهش هزینه های اجرای نمای کرتین وال

راهکار دوم: اپتیمایز شیشه

یکی از متریالهای گران قیمت در صنعت ساختمان سازی را می توان به متریال های شیشه ای اختصاص داد، مهمترین برای برآورد هزینه شیشه اطلاع از ساختار شیشه (شامل ابعاد شیشه، ضخامت شیشه، جنس شیشه (سکوریت، لمینت) و نوع شیشه (سوپر کلیر، کلیر، هایپر فورمنس و …) و …) است، بعد از انتخاب نوع ساختار شیشه باید متناسب با جام شیشه (ابعاد استاندارد شیشه) مدولار شیشه ها را که توسط مهندس شاپ کار محاسبه می شود را بدست آورید تا میزان پرتی شیشه در مصالح شیشه را تا حد امکان کاهش دهید.

نکته حائز اهمیت در در مدول بندی شیشه در ساختمان این است که قبل از از مدول بندی، باید ابعاد جام شیشه را از شرکتی که قصد تهیه این نوع متریال را دارید به دست آورید، چون ممکن است جام شیشه در برخی کارخانه ها متفاوت باشد.

شرکت نما دیزاین با به کار گیری از مهندسان شاپ کار حرفه ای خود علاوه بر بهینه سازی پروفیل های آلومینیومی شما، متریال های شیشه ای مورد نیاز در نمای شیشه ای کرتین وال فیس کپ یا یو چنل شما را نیز بهینه سازی خواهند کرد، در این صورت میتوان هزینه های تهیه متریال سیستم کرتین وال نمای ساختمان خود را تا 40 درصد کاهش دهید و صاحب نمایی منحصر به فرد و شیشه ای در بالاترین کیفیت باشید.

شرکت نما دیزاین مجری انواع نمای خشک

راه حلی برای برآورد نمای کرتین وال در کمترین زمان

شرکت نما دیزاین با کادر با تجربه خود در زمینه طراحی و اجرای انواع نمای خشک اعم از نمای کرتین وال فیس کپ و نمای کرتین وال یو چنل، نمای اسپایدر، نمای سرامیک و … می تواند برآورد هزینه اجرای نمای شیشه ای کرتین وال ساختمان شما را به صورت پیش فاکتور و در کمتر از 30 دقیقه با توجه به نقشه های ساختمانی و رندرینگ نمای ساختمان شما ارائه دهد.

برای برآورد نمای کرتین وال خود در کمترین زمان، بهینه ترین هزینه و بالاترین کیفیت کافیست همین حالا به سایت شرکت نما دیزاین مراجعه کنید و با شماره های موجود در سایت تماس فرمایید یا شماره خود را در قسمت تماس با ما به اشتراک بگذارید تا تیم فروش شرکت نما دیزاین در کوتاهترین زمان با شما تماس گیرند.

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی