شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

افراد موفق و ناموفق در توانایی های خود تفاوت چندانی ندارند

تفاوت بین افراد موفق و نا موفق تنها در میزان تلاش افراد می باشد شما برای اینکه بتوانید به موفقیت برسید تنها باید در این راه تلاش کنید من برای رسیدن به ثروت تنها درراه تجارت قدم گذاشتم و توانستم در مدت زمانی کوتاه با کار کردن در این راه به ثروت رسیدم.

افراد موفق و ناموفق در توانایی های خود تفاوت چندانی ندارند

جانماز سرمه دوزی شده

به سبب دوخته شدن سرمه های براق بر روی پارچه های ترمه و مخمل، جانماز سرمه دوزی شده بسیار زیبا و چشم نواز است.

سرمه ها از ملیله های کوچک فلزی و یا شیشه ای تشکیل شده اند که جلوه خاصی به پارچه جانماز می دهند همچنین در برابر شست و شو تغییر رنگ نداده و زیبایی خود را حفظ می کنند.

سرمه های استفاده در جانمازها گاها با طلا یا نقره نیز تولید می شوند که بر ارزش این محصول زیبا و هنری می افزاید.

همچنین از طرح های بته جقه و سنتی برای دوختن سرمه ها بر روی پارچه استفاده می گردد که همگی طرح برجسته محسوب می شوند.

 

 

جانماز گلدوزی شده

در هنگام خرید جانماز گلدوزی شده باید در ابتدا به اصالت هنر آن توجه کرد چرا که هزینه ی واقعی برای ارزش والای این کار است.

نوع و کیفیت پارچه ای که گلدوزی روی آن انجام شده است نیز اهمیت دارد چون هدف از خرید جا نماز و یا سجاده استفاده کردن از آن است نه صرفا زیبایی و باید کیفیت به گونه ای باشد که دوام بالای آن را تضمین کند.

سپس با توجه به کاربرد آن رنگ پارچه را انتخاب می کنید مثلا اگر قصد خرید به عنوان ست عروس و داماد را دارید به شما پیشنهاد می شود رنگ های روشن را تهیه کنید.

 

 

آراد برندینگ

 

جانماز گلدوزی شده بادست

قیمت جانماز گلدوزی شده بادست نوسانات انچنانی در بازار نداشته است، تغییرات قیمتی این محصول همزمان با نوسانات قیمتی پارچه بوده است.

یکی‌ از عوامل تغییر قیمت این محصول دستمزد خیاطان است که ممکن است متغیر باشد، بازه قیمتی خرید محصول از 600 هزار تومان تا 3 میلیون تومن است.

برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه های خاص فروش ان مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید، همچنین می توانید به وبسایت های معتبر فروش این محصولات مراجعه کنید و به صورت انلاین خرید کنید.

مشاوران ما می توانند راجع به طرح و رنگ محصولتان به شما کمک کنند، برای خرید ای محصول می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی