شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

با جسارت به میلیاردر بزرگ شهر معروف شدم

اگر جسارت انجام کارهای بزرگ را نداشتم هیچ گاه نمی توانستم در راهی که می خواهم حرکت کنم و باید ثابت می ایستادم اما من با ورود به دنیای تجارت به همه ثابت کردم جسارت امتحان کردن کارهای بزرگ را دارم و در این راه با تلاش و کوشش توانستم به ثروت زیادی برسم و به میلیاردری تبدیل شوم که جسارت انجام هر کاری را دارد.

با جسارت به میلیاردر بزرگ شهر معروف شدم

ورق گالوانیزه خام

ورق گالوانیزه خام در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد و به دلیل پوشش خاصی که دارد زنگ نمی زند و علاوه بر این، شکل دهی و فرم دهی این ورق ها آسان است.

همان طور که مستحضر هستید به ورق گالوانیزه آهن گالوانیزه نیز گفته می شود که این ورق ها با استفاده از دو فرآیند نورد سرد و گرم تولید می شوند.

ورق نورد گرم معمولاً پس از تولید در یک فرآیند خاص "گالوانیزه" می شود و متخصصان لایه نازکی از عنصر فلزی روی (ZN) را به سطح خارجی ورق می‌ زنند.

گالوانیزه یا آبکاری مقاومت ورق فولادی را در برابر زنگ زدگی و خوردگی در اثر شرایط آب و هوایی مختلف بالقوه بسیار افزایش می دهد.

علاوه بر این، در ساخت انواع مخازن ثابت یا متحرک، ساخت سقف و بدنه سوله های بزرگ یا سوله های صنعتی، انواع لوازم آشپزخانه مانند یخچال استفاده می شود.

 

 

ورق گالوانیزه حصار کارگاهی

در هنگام خرید ورق گالوانیزه حصار کارگاهی، اولین و مهمترین نکته ای که باید به آن توجه کرد، ورق آهن یا فولاد اولیه که ورق پایه نیز نامیده می شود باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

علاوه بر این، هر چه سرعت سرد شدن ورق در فرآیند گالوانیزه بیشتر باشد، کیفیت ورق تولیدی بالاتر خواهد بود و قابلیت ضد زنگ آن بیشتر است.

روی فلزی در ساخت ورق های گالوانیزه برای ایجاد یک لایه پوشش استفاده می شود که هرچه پوشش این فلز بیشتر باشد، کیفیت ورق گالوانیزه بهتر است.

ولی گاهی اوقات علاوه بر فلز روی از فلزات دیگری مانند نیکل و آلومینیوم استفاده می شود که تاثیر زیادی بر کیفیت ورق تولید شده دارد.

 

 

آراد برندینگ

 

ورق گالوانیزه خارجی

قیمت ورق گالوانیزه خارجی تحت تاثیر عواملی مانند کیفیت و ضخامت صفحه پایه، ضخامت لایه روی و تجهیزات به کار رفته در گالوانیزه کردن ورق تا حد زیادی در قیمت نهایی محصول تاثیرگذار است.

زیرا بخشی از مواد اولیه ساخت ورق گالوانیزه از خارج از کشور وارد می شود و به دلیل نوسانات ارزی قیمت این نوع تجهیزات ورق ثابت نمی باشد.

قیمت این محصول متری در بازه 20 هزار متر تا 40 هزار تومان می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

مرکز فروش ما یکی از مراکزی است که ورق گالوانیزه را به صورت عمده و خرده می فروشد و بهترین نمونه ورق گالوانیزه را به شما ارائه می دهد.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی