شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

پله گرد فلزی

پله گرد فلزی در دو دسته آهنی و استیل اجرا می شود.که هر یک از آنها برتری هایی نسبت به یکدیگر دارند و کم کاستی هایی هم بی شک خواهند داشت ابتدا از مزیت پله استیل نسبت به مدل مشابه آهنی شروع می کنم که تنها امتیاز مثبت همین درخشندگی و براق بودن سطح استیل است به نظر من نمی توان نکته مثبت دیگری پیدا کرد. گرچه به وسیله رنگ آمیزی های مخصوص می شود آن سطح براق را در آهن تا حد بالایی ایجاد کرد.

پله گرد فلزی

پله گرد فلزی:

مزیت های پله گرد فلزی آهنی نسبت به استیل:

به دلیل بالا بودن خصوصیات خوب آهن سعی کردیم برای تفهیم بهتر به شما در پاراگرافی جداگانه به آن به صورت کلی بپردازیم. اگر یک فرد بخواهد محصولی را خریداری کند ابتدا از فروشنده قیمت را می پرسد پس در نتیجه ارزان بودن قیمت یک آپشن مهم و حیاتی در خرید به شمار می آید حال اینجاست که باید بگویم پله گرد نوربخش اختلاف قیمت بین 2 مدل مشابه استیل و آهنی را حداقل 3 برابر می داند پس پله دوبلکس آهنی بسیار موفق تر در جذب مشتری عمل کرده است. مزیت بعدی راحت بودن سازنده در کارکردن با آهن می باشد. یعنی در پله گرد فلزی اگر متریال اصلی آهنی باشد ابتدا در تایم کمتری ساخته می شود و دوما ایجاد آن زاویه گرد به دلیل حالت پذیر بودن آهن با یک دستگاه نورد ساده قابل اجرا می باشد.

تنوع در رنگ پله آهنی:

شما می توانید رنگ آمیزی پله آهنی را با سایر اجزای دکوراسیونی خود حال چه راه پله در محسط بیرونی باشد و یا در محیط داخلی بنا بر سلیقه خود شدنی است. در مواقعی هم افراد مقاومت بالای استیل نسبت به آب را بر سرآهن می زنند. اگر محصول فلزی شما مثلا در مناطق شمالی کشور که رطوبت بالا است. باشد با بهره گیری از رنگ آمیزی کوره ای مقاومت آهن را در برابر آب و عواملی دیگر نظیر تابش مستقیم نور خورشید تا حد زیادی بالا می برد. مگر اینکه پله گرد فلزی دائما در محرض آب باشد اینجاست که آهن این توانایی را ندارد حال هرچقدر هم می خواهید عایق بندی یا رنگ آمیزی کنید پس در این رقابت استیل موفق تر عمل می کند. در قیمت پله پیچ در سال 1401 به این مزیت ها کامل تر اشاره شده است.

پله پیچ دورلوله:

اگر فکر می کنید که ابعاد وید یا محیط شما به قدری کوچک است که نمی توان در آن پله گرد فلزی طراحی و اجرا کرد اینجاست که حتما با یک مشاور به مشورت بنشینید. پله گرد نوربخش بهترین ابعاد برای پله مارپیچ دورلوله را 150سانتی متر در 150سانتی متر می داند البته تا 30 سانت کمتر هم شدنی است ولی دیگر باید فکر جابه جایی وسایل بزرگ را از آن راه پله فلزی فراموش کنید. ستون اصلی پله حول محور همان طور که از نامش پیداست یک لوله فلزی می باشد و کف پله ها همچون مار به دور لوله می چرخند و بالا میروند از این رو لقب پله مارپیچ را از طرف سازندگان به خود گرفته است.

پله های دو محور فلزی:

کف پله ها به صورت معلق به این دو محور اصلی که عمدتا از ورق های ضخیم آهنی مثلا 10 میل ساخته شده اند متصل می شوند. در طراحی آن باید از الگوی دو دایره تو در تو تبعیت بکنیم. یعنی یک دایره یا همان شاسی اصلی برای شعاع بزرگ و دیگری برای قسمت کوچکتر یا شعاع کمتر البته مدل های کاربرتر دیگری نظیر دو محور باکس هم زیبایی های خاص خودش را دارد. وزن تقریبی این مدل به صورت تقریبی در هر متر ارتفاع بین 120 تا 150 کیلوگرم می باشد.

پله گرد فلزی تک محور:

دقیقا نحوه ساخت تک محور شبیه دو محور است با این تفاوت که شاسی اصلی از کناره ها به زیر کف پله ها آورده شده است و برای این جابه جایی ابتدا باید به وسیله دستگاه سی ان سی جای پاخور هر کف پله را بر روی شاسی به صورت شیارهایی ایجاد کرد. و از نظر قیمتی هم کمی گران تر از نوع قبلی می باشد. و دلیل این گران بودن هم ایجاد کنسول و هزینه های سی ان سی می باشد.

نصب پله گرد به چه صورت است؟

نصب پله گرد فلزی بستگی به ابعاد راه پله و موقعیت محیط نصب دارد مثلا برخی از راه پله ها برای داخل شدن به واحد آپارتمانی یا ویلای دوبلکس باید به 2 یا در برخی مواقع 3 قسمت تقسیم شوند حال از دوباره مونتاژ کردن آن کار هر سازنده پله گرد نمی باشد. ولی در اکثر مواقع کار نصب در نصف روز به پایان خواهد رسید. و هزینه آن جداگانه محاسبه می شود.

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی