شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

اوضاع زندگیتو با یه دوش مدیریت کن

اگر در زندگی شرایط سختی دارید و نمیدانید چگونه از این مشکلات رها شوید به شما پیشنهاد می کنم با فعالیت در حوزه ی انواع دوش و شیرآلات که از محصولات پر فروش بازارمی باشند با زندگی جدیدی روبرو خواهید شد و از این مشکلا رها می شوید برای آشنایی بیشتر با این حوزه ی کاری پرسود و نمونه های پر فروش این کالا با ما همراه باشید.

اوضاع زندگیتو با یه دوش مدیریت کن

دوش یونیورست

از مشخصات دوش یونیورست تولید و عرضه جنس های متنوع و مختلف به بازار است انواع این دوش ها عبارت اند از دوش یونیورست پلاستیکی: در تولید این محصول از پلاستیکی به نام PVC استفاده می کنند دوش یونیورست فولادی: در ساخت این محصول از فولاد ضد زنگ استفاده میشود که شامل استحکام بالایی شده و در برابر خورد شدن و خوردگی بسیار زیاد مقاوم بوده است.

دوش یونیورست برنجی: دوش برنجی نسبت به دیگر دوش های استیل از انعطاف پذیری بالاتری برخوردار بوده است که این انعطاف پذیری به دلیل استفاده از برنج در ساختار این محصول است دوش استیل به راحتی زنگ نمی زند، تحمل فشار بالایی دارد، مقاومت بالا در برابر خرد شدگی هم دارد دوش پلاستیکی یونیورست نسبت به دیگر دوش ها بسیار سبک بوده و همچنین از ضد زنگ بودن آن می توان خیال راحتی داشت.

 

 

دوش استیل

دوش استیل امروزه بسیار در در خانه ها استفاده می شود و دلیل آن این است که به دلیل به دلیل پیشرفت تکنولوژی شرکت ها توانستند طراحی های فوق العاده ای برای دوش استیل داشته باشد همین امر باعث شد تا زیبایی آنها چندین برابر شود همچنین دوش استیل در مقایسه با آلومینیوم می تواند در برابر خوردگی بیشتر مقاومت کند همچنین این دوش ها مقاومت بیشتری در برابر لوسیون مو و لوسیون بدن و دیگر مواد پاک کننده که اسیدیته بوده دارند.

از طرفی این دوش ها در اثر استفاده مداوم خراب نمی شوند و می توانند سالها کیفیت خود را حفظ کند و زیبای خود را از دست ندهند خرید دوش استیل نیاز دانستن نکاتی دارد تا خرید را برای شما پر سود تر کند در خرید این دوش ها حتماً به اندازه و چیدمان سرویس خود توجه کنید هدف خود را از خرید دوش مشخص کرده و در نهایت اندازه محل نصب دوش را به صورت دقیق به فروشنده بگویید.

 

آراد برندینگ

 

دوش جدید

از سال 1379 دوش جدید حمام وارد ایران شدند به دلیل تقاضای زیاد واردات آن زیاد شد با پیشترفت علم و تکنولوژی و فعالیت های مداوم پس از سال ها دوش های حمام جدید با جنس مناسب تولید شده اند دوش جدید با سر دوش متحرک یا ثابت ساخته شد تا نیاز مشتری به واردات دوش را برطرف کند و توانستیم دوش های لوکس و زیبا و ساده را تولید کنیم تا در این زمینه خود کفا باشیم.

دوش های متنوع با توجه به هر سلیقه و سبک دکوراسیون هر حمام تولید شده اند جنس رویه اون دوش ها ضد زنگ بوده است دوش جدید در جنس استیل بوده در برابر خوردگی و زدگی مقاوم است وکاملا ضد زنگ می باشد این محصول سبک است و قابلیت نصب آسان از امتیاز آن می باشد.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی