شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

بیوگرافی مهدی احمدوند

شمار هنرمندان و خوانندگان این مرز و بوم آن قدر بی شمار است که انتخاب بهترین خواننده را دشوار می کند. در این میان مهدی احمدوند با نوای ماندگار و زیبای خود توانسته است قلب بسیاری از افراد را تسخیر کند. مهدی احمدوند یکی از خوانندگان مشهور کشور ایران است که در ۲۹ بهمن ۱۳۷۰ در شهر کرج چشم به جهان گشود. حرفه اصلی او خوانندگی و ترانه سرایی است. علاوه بر این مهدی احمدوند به تنظیم کنندگی و آهنگسازی نیز می پردازد. سبک موسیقی او پاپ است و از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرد. یکی از معروف ترین آهنگ های مهدی احمدوند به نام ع"شق اول" بود که باعث محبوبیت این خواننده معروف گشت.

بیوگرافی مهدی احمدوند

بیوگرافی مهدی احمد از زبان وی

 

مهدی احمدوند در شهر کرج به دنیا آمده و اصالتاً اهل شهر همدان است. او  به طور کلی رشته موسیقی را دنبال می کند. علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی نیز یکی از علایق شخصی این خواننده به شمار می ‌آید. برای اینکه بتوانیم این خواننده محبوب و دوست داشتنی را بیشتر بشناسیم باید اطلاعات کامل و موثقی در رابطه با شروع فعالیت و اولین تجربه رسمی او به دست بیاوریم. تمام آهنگ های مهدی احمدوند را بهتر است برای یک بار هم که شده گوش دهید. فراموش نکنید که دانلود آهنگ خیلی دوست دارم در رأس دانلودهای قرار دهید.

Øشروع فعالیت

از همان دوران کودکی دوست داشتم در موسیقی فعالیت داشته باشم یعنی خیلی سال پیش بود که تصمیم گرفتم به صورت کاملاً جدی و حرفه ای این کار را دنبال کنم. در سن ۱۴ سالگی با ویولون از یک آموزشگاه شروع به آموزش دیدن در زمینه موسیقی کردم.

 

 

بیوگرافی مهدی احمدوند

 

Øنوازندگی، خوانندگی و ترانه سرایی

در اوایل فقط دوست داشتم ویولن بزنم اما پس از مدتی تصمیم گرفتم تا خوانندگی را نیز امتحان کنم. چون به آهنگسازی و ترانه سرایی دسترسی نداشتم تصمیم گرفتم تا خودم اقدام به انجام آن و گفتن شعر کنم. تا به حال به غیر از آموزش در زمینه ویولن هیچ کدام از حرفه های مربوط به موسیقی مانند آهنگسازی و تنظیم و همچنین ترانه گفتن را از کسی آموزش ندیدم.

Øاولین تجربه رسمی

من برای شخص خاصی موسیقی اجرا نمی کنم و هدف من فقط موسیقی است نه هیچ چیز دیگر. اولین کاری که ساختم آهنگ "خیلی دوست دارم" بود که شعر و آهنگسازی و تنظیم آن کار را خودم انجام داد. اولین کاری که برای شخص دیگه تنظیم کردم آهنگ تاوان برای سامان جلیلی بود.

Øسعی نکردم شبیه محسن یگانه باشم

بسیاری از دوستانی که دارم سعی می کنند سبکی شبیه به محسن یگانه را داشته باشند. محسن یگانه یکی از خواننده های بسیار خوب است که طرفداران زیادی نیز دارد ولی من هیچ وقت سعی نکردم شبیه ایشان کاری انجام دهم.

Øخواننده خوبی باشم

به طور کلی دوست دارم یک خواننده محبوب و خوب باشم تا آهنگساز و تنظیم کننده خوب؛ چرا که اعتقاد دارم آهنگسازی و تنظیم وقت و انرژی زیادی را از من خواهد گرفت.

Øمورد علاقه

در صورتی که بخواهم موزیسین مورد علاقه خود را معرفی کنم که هم خواننده بود و هم نوازنده و آهنگساز، شخصی به نام شادمهر عقیلی است. تمام آهنگ های مهدی احمدوند دارای سبکی بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند. در واقع تمامی افراد که برای اولین بار صدای این خواننده دوست داشتنی را می شنوند اقدام به دانلود آهنگ این خواننده دوست داشتنی می کنند. 

 

 

بیوگرافی مهدی احمدوند

 

شنیده شدن

آهنگ "عشق اول" اولین آهنگی بود که با صدای مهدی احمدوند منتشر شد. ایشان ذکر کرد که این آهنگ یکی از آهنگ های بسیار دوست داشتنی من است که در بین جوانان بسیار محبوب گشت. این آهنگ در واقع سکوی پرتاب این خواننده محبوب برای شنیده شدن و پیدا کردن طرفدار به شمار می آید. شایان ذکر است آهنگ "عشق اول" با صدای مهدی احمدوند برای مدت های زیادی به عنوان یکی از محبوب ترین پیشواز های ایرانسل بود. شمار دانلود آهنگ عشق اول این هنرمند همچنان بالا است.

از آلبوم غیر رسمی تا رسمی

پس از انتشار آلبوم هایی مانند موج منفی و نقطه ضعف، خونه غرور اولین آلبوم رسمی مهدی احمدوند در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ منتشر شد. نام این آهنگ "از این ساعت" بود. پس از دو سال در سال ۱۳۹۵ و در چهاردهم دی ماه دومین آلبوم رسمی این خواننده محبوب به نام ساعت ۷ منتشر گشت.

 

 

بیوگرافی مهدی احمدوند

 

شبکه بی بی سی

به گفته بی بی سی مهدی احمدوند یکی از ستارگان های بزرگ موسیقی ایران به شمار می آید. بنا به مجله خبری سیاسی اقتصادی فارن پالیسی در حال حاضر یکی از خوانندگان محبوب ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی در داخل و خارج کشور ایران دارد. مهدی احمدوند در طی سال ها فعالیت هنری، تمام تلاش خود را کرده است تا بتواند بهترین موزیک های موجود را تنظیم و به دست کاربران برساند. سایت های بسیار زیاد ایرانی آثار موسیقی این خواننده جوان را به علاقه ‌مندان موسیقی ارائه می دهند.

جنجال کنسرت ماهشهر

در اردیبهشت ۱۳۹۴ در ماهشهر کنسرتی توسط مهدی احمدوند برگزار شد اما به دلیل اعتراض غبیشاوی، امام جمعه این شهر، به مختلط بودن آن این کنسرت لغو شد. این اتفاق زمانی که تمامی بلیط های محل برگزاری به فروش رفته بود افتاد. 

کلام پایانی

مهدی احمدوند از خوانندگان مشهور کشور ایران است که از صدای بسیار خوبی بهره می ‌برد. این هنرمند محبوبیت بسیار زیادی در بین طرفداران ایرانی و خارجی دارد به طوری که نام او در مجله بی ‌بی ‌سی نیز به عنوان ستاره موسیقی ایران برده شده است. مهدی احمدوند در ۲۹ بهمن ۱۳۷۰ به دنیا آمد اما اصالتاً از اقوام همدان لر شهر همدان است، اما تمامی دوران نوجوانی و جوانی خود را در کرج گذراند و در زمینه موسیقی بسیار فعالیت گسترده دارد. همچنین این خواننده معروف علاوه بر خوانندگی به آهنگسازی و ترانه سرایی نیز می پردازد. این هنرمند خوش صدا هنوز مجرد است و همسری ندارد. ساز تخصصی این خواننده ویولون است البته به پیانو و گیتار نیز تسلط دارد. شروع روند کسب مهارت موسیقی از سن ۱۴ سالگی آغاز شد و با شرکت در کلاس های آموزشی مهارت بالایی در نواختن ویولون پیدا کرد.

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی