شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

با شکوفایی استعدادهایم به ثروت رسیدم

برایم مهم نیست چه کسانی از من بهتر می باشند این مهم است که از سال گذشتم بهتر باشم فقط خودم رقیب سرسخت خودم هستم. اعتماد به نفس یعنی توانایی رویارویی و شجاعت در برابر حقایق زندگی و من این توانایی را داشتم که حقیقت را قبول کنم و برای رسیدن به موفقیت همواره فقط از خودم سبقت بگیرم.

با شکوفایی استعدادهایم به ثروت رسیدم

حوله تن پوش کوتاه

برای خرید حوله تن پوش کوتاه به سایزبندی آن توجه کنید، به عنوان مثال نمونه های بزرگسال با سایز مدیوم، قد سرشانه 110 و دور کمر آن 120 سانتی متر است که برای افراد با سایز متوسط مناسب می باشد.

نکته دیگر برای خرید و انتخاب حوله تن پوش، جنس آن را متناسب با نوع نیاز روزانه خود انتخاب کنید، به این معنی که اگر روزانه یک یا دو بار دوش می گیرید، حوله های بامبو و نانو که سریع تر خشک می شوند را انتخاب کنید.

وزن حوله نباید بیش از اندازه سنگین باشد اما در عین حال میزان جذب آب بالایی داشته باشد، پس در هنگام خرید این موارد را در نظر بگیرید تا هنگام استفاده رضایت کامل را از محصول داشته باشید.

 

 

حوله تن پوش کودک

امروزه در بیشتر حوله تن پوش کودک تنوع زیادی از لحاظ شکل ظاهری دیده می شود به طوری که بعضی از پارچه های حوله از شخصیت های کارتونی استفاده شده است که کودک با توجه به علاقه خود نسبت به شخصیت محبوب کارتونی آن را انتخاب می کند.

جدیدا حوله های کودک جالب تری طراحی شده اند که معمولاً از اشکال حیوانات اهلی و وحشی به صورت عروسک مانند در قسمت کلاه حوله تن پوش استفاده می شود.

در رنگ های مختلف وجود دارد مثل: فیل، گاو، گربه، قورباغه و غیره.

استفاده از این اشکال حیوانات در حوله ها زیبایی و جلوه خاصی به حوله می دهد.

گاها در بعضی از حوله ها سفارش نام کودک در قسمت سینه حوله، پشت حوله و بعضاً در کلاه آن نام کودک به صورت دوخت درج می‌شود که این خود حس مالکیت نسبت به وسیله شخصی به کودک می دهد که به صورت سفارشی امکان پذیر است.

 

 

آرادبرندینگ

 

حوله تن پوش صورتی

در هنگام خرید حوله تن پوش صورتی با توجه به اینکه این حوله ها به صورت مستقیم با پوست در تماس هستند، باید به نکات خاصی توجه نمود.

اولین نکته مهمی که باید به آن توجه شود این است که رنگ حوله تن پوش باید طبیعی بوده و همچنین جنس الیاف و نخ های به کار رفته در تولید این حوله ها نباید شیمیایی باشد، چرا که مواد شیمیایی می توانند موجب ایجاد حساسیت پوستی شوند.

همچنین باید اطمینان حاصل کرد که رنگ حوله تن پوش بعد از شست و شو از بین نمی رود.

علاوه بر این موارد، سایز حوله تن پوش نیز جزء موارد مهمی است که باید در هنگام خرید به آن دقت شود.

 

 

آرادبرندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied