شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

از هویج های نارنجی تا اسکناس های سبز

از محصولاتی که در بازار از فروش بالایی برخوردار می باشد و می تواند فروشندگان خود را به ثروت بسیاری برساند هویج ها می باشند اگر می خواهید کسب و کاری نو آغاز کنید ما این حیطه ی کاری پر سود را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر از این حوزه ی کاری پر سود با ما همراه باشید.

از هویج های نارنجی تا اسکناس های سبز

هویج عمده

هویج عمده محصولی آبدار و مرغوب است که دارای طعم فوق العاده و ارزش غذایی بالا می باشد و از خواص فراوانی برخوردار است هویج عمده در مناطق مختلف کشت می شود و یکی از سبزیجات بی نظیر و آبدار است که محبوبیت بالایی دارد و از خواص بی شماری برخودار می باشد این محصول کاملا ارگانیک می باشد و در شرایط کاملا مناسب تولید می شود.

از افراد بزرگ گرفته تا بچه های کوچک عاشق این سبزیجات هستند و می توان آن را به صورت خشک شده یا تازه به عنوان یک میان وعده کاملا سالم برای افراد در نظر گرفت از این محصول در تهیه سالاد و بعضی غذا ها و یا به صورت میوه قابل استفاده می باشد همچنین در بین سبزیجات جز شیرین ترین سبزیجات محسوب می شود.

 

 

هویج قرمز رنگ

این محصول یعنی هویج قرمز رنگ دارای یک پوسته بسیار نرم می باشد و رنگ پوسته آن قرمز است و این پوسته از خاصیت های بسیار منحصر به فردی نیز برخوردار می باشد یکی از خاصیت های مهم این هویج، این است که می تواند میزان خطر ابتلا به سرطان را تا حدود زیادی کاهش دهد و به بدن افراد سلامتی کامل را نیز اهدا نماید این هویج، یکی از انواع هویج می باشد که با هویج های معمولی دیگر تفاوت بسیار زیادی دارد و مورد استفاده تمامی افراد نیز قرار می گیرد.

این نوع هویج بومی اروپا می باشد یکی از خواص عالی این نوع هویج، این است که می تواند به سلامت قلب نیز کمک بسیار زیادی بکند و توصیه می شود افرادی که دچار مریضی های قلبی هستند از این محصول استفاده کنند می توان گفت که این نوع هویج، خاصیت ضد التهابی دارد و می تواند برای بدن بسیار مفید باشد.

 

 

آراد برندینگ

 

هویج فرنگی

در زمان خرید هویج فرنگی باید به نکات فراوانی توجه داشته باشید قبل از خرید به نوع بسته بندی و پلمپ بودن محصول توجه نمایید دقت داشته باشید که محصول انتخابی شما رنگ روشن داشته باشید و دارای لکه نباشد همچنین به سالم و با کیفیت بودن آن دقت داشته باشید که دارای خرابی و یا کپک نباشند در زمان خرید این سبزی خوشمزه بهتر است به رنگ آن توجه کنید اگر تغییر رنگ داده باشد نشانه ماندگی و کهنگی محصول است.

قیمت هویج فرنگی وابسته به عوامل گوناگونی از جمله نوع بسته بندی، کیفیت، محل کشت، نوسانات بازار، وضعیت اقتصادی، تحریم ها، تورم ها و غیره می باشد فروشگاه ما این محصول خوشمزه را به صورت آنلاین و غیر حضوری به فروش می رساند که شما عزیزان می توانید به مقدار مورد نیازتان به ما سفارش دهید قیمت این محصول حدودا بین 10/000 تومان تا 20/000 تومان در بازار می باشد که این اختلاف قیمت به خاطر کیفیت محصول است.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی