شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

با انجیر خشک طرز تهیه یک زندگی ثروت ساز را یاد گرفتم

یکی از محصولاتی که می تواند ثروت زیادی را ایجاد کند، فروش فرآورده های میوه های مختلف می ‌باشد و با توجه به خاصیت بالای انجیر تقاضای بالایی برای انجیر خشک در بازار وجود دارد. از این ‌رو من این فرصت را غنیمت شمردم و با محصول انجیر خشک توانستم تقاضای زیادی از خریداران را پاسخ دهم و به ثروت بالایی که تا چند ماه پیش در آرزویش بودم را دست یابم.

با انجیر خشک طرز تهیه یک زندگی ثروت ساز را یاد گرفتم

انجیر خشک آفتابی

انجیر خشک آفتابی به دلیل دارا بودن ویتامینهای فراوان موجب حفظ سلامتی بدن و تقویت اندامهای مختلف می شود. انجیر خشک آفتابی همانگونه که از نام آن مشخص است توسط نور خورشید خشک شده است به همین دلیل دارای ویژگیها و مشخصه هایی است که خریداران در زمان خرید باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند، از جمله این مشخصات به این شرح است: دارای رنگی به نسبت تیره تر نسبت به سایر انجیرهای عرضه شده به بازار است زیرا زیر نور مستقیم خورشید خشک شده است. هیچ گونه بوی نا مطبوعی ندارد زیرا در طی خشک نمودن آن از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است و درجه 1 می باشد.

 

 

انجیر خشک آردی

انجیر خشک آردی یکی از بهترین گزینه ها برای خرید یک خوراکی خوشمزه و مقوی می باشد. یکی از مواد خشکباری که مغذی است و در سراسر جهان وجود دارد، انجیر خشک است که طعم شیرینی دارد و دارای مزایای زیادی هستند. این خشکبار را می توان به صورت تازه و خشک مصرف کرد و انواع مختلفی مانند آردی، پرک و خشک شده دارد. این میوه دارای کلسیم و پتاسیم و آهن است و برای سلامتی بدن بسیاری مفید است. انجیر به دلیل داشتن فیبر بالا و چربی و کالری کم برای رژیم غذایی مفید است و می توان آن را در برنامه رژیمی جای داد. حدود 100 گرم از انجیر دارای 220 کالری است.

 

 

آراد برندینگ

 

انجیر خشک ریز

مصرف انجیر خشک ریز به همه گروه‌های سنی توصیه می‌ شود چرا که قند طبیعی دارد و افرادی که دچار دیابت هم هستند می‌ توانند با خیال راحت از این انجیر های خشک استفاده کنند. و آن را جایگزین قند کرده و چای خود را به همراه انجیر مصرف کنند. مشخصات انجیر خشک ریز را با ذکر چند مشخصات عمده بیان می کنیم تا بتوانید این محصول را به صورت صد در صد طبیعی خریداری کنید. ظاهر این انجیر را به خاطر سایز کوچک آن کاملاً متفاوت می باشد، دارای بافت بسیار نرم و گوشتی است، به هیچ عنوان شکستگی و کرم خوردگی در این انجیرها مشاهده نمی شود.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی