شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

با تفکر سیستمی ثروت را در دست گرفتم

پیش‌ از هر چیز مهم این است که شما چه تصمیمی برای آینده خود دارید و اگر به ‌دنبال ثروتمند شدن هستید بایستی ابتدا پیش ‌نیازهای لازم را برای آن را فراهم سازید و با پرورش تفکر سیستمی و افزایش هوش مالی در مسیر درست پول ‌سازی قرار بگیرید. یکی از بهترین و مطمئن ‌ترین روش‌ های عالی که مرا به ثروت بزرگی رساند تجارت به سبک نوین بود و من با فعالیت در این عرصه توانستم محصولات خود را که در ادامه به آن پرداخته ‌ام را در حجم عمده ای به فروش برسانم و صاحب ثروت بزرگی شوم.

با تفکر سیستمی ثروت را در دست گرفتم

مستربچ نرم کننده

مستربچ نرم کننده برای انعطاف پذیری و دوام به مواد پلاستیکی استفاده می شود. امروزه با پیشرفت علم و به وجود آمدن فضای مجازی خرید و فروش مستربچ های رنگی همانند مستربچ نرم کننده بسیار راحت و آسان شده است؛ از مستربچ های رنگی می توان در بسیاری از صنعت ها استفاده کرد. یکی از پر استفاده ترین محصولی که افراد در زندگی روزمره خود به کار می برند پلاستیک است که اکثرا هم بی رنگ است. حال وقتی شما پلاستیک های رنگی میبینید به دلیل افزودن همین مستربچ است که به پلاستیک ها رنگ و جلا می بخشد. سوالی اینجا پیش می آید که اصلا مستربچ چیست؟ مستربچ ها از ترکیب دو عنصر پلاستیک و رنگ زداها می باشد که به دلیل رنگ دانه هایی که دارد در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

مستربچ مات کننده

مستربچ مات کننده یکی از انواع پرکاربرد مستربچ می باشد. در مورد این سوال که مستربچ رنگی چیست باید گفت تولید قطعه های رنگی از مواد اولیه پلاستیکی روشی دیگر برای ایجاد مستربچ  رنگی است. این مستربچ رنگی مقدار زیادی از رنگدانه ها و درصد پایینتری از پلیمر را در خود دارد. این محصول دارای رنگ های مختلفی چون سفید، سبز و سیاه و بقیه رنگها می باشد. می توان پلاستیک ها را به کمک این مستربچ هابه هر رنگ دلخواه در آرود؛ مستربچ های رنگی سه جزء اصلی دارد که سازگار دهنده، رنگدانه و پلیمر نام دارند؛ رنگ دانه ها دارای پیگمنت هایی هستند که به وسیله مواد معدنی و آلی رنگ روی آن بی اثر است و از آن ها معمولا نمی شود در رنگ کردن استفاده کرد.

 

 

آراد برندینگ

 

مستربچ نساجی

قیمت مستربچ نساجی در بازار آنلاین با بازار شهری متفاوت می باشد. این امر می تواند دلایل متعددی داشته باشد، در بازار اینترنتی واسطه ها حذف می شوند و نمی توانند قیمت را بالا ببرند. این امر موجب کاهش نرخ فروش آن ها می شود، در صورتی که در بازار شهری واسطه ها قیمت را به سود خود افزایش می دهند. نرخ مواد اولیه ای که در خطوط تولید استفاده می شود در قیمت مستربچ ها تاثیر می گذارد. بازه قیمت محصولات را اگر بررسی کنیم تفاوت بسیاری را مشاهده می کنیم امکان خرید از قیمت 40000 تومان تا 70000 هزار تومان فراهم می آید.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی