شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

روش درست تست کردن عطرها چگونه است؟

انتخاب یک عطر مناسب شخصیت و سلیقه شما به اندازه لباسی که می پوشید حائز اهمیت است! به همین دلیل باید هنگام خرید عطر زنانه یا مردانه، دقت کنید و نکات مهمی را مد نظر بگیرید. در این مطلب قصد داریم علاوه بر نکات مهم هنگام خرید عطر، روش درست تست کردن عطرها را نیز به شما آموزش دهیم، پس حتما تا پایان همراه ما باشید.

روش درست تست کردن عطرها چگونه است؟

انتخاب یک عطر مناسب شخصیت و سلیقه شما به اندازه لباسی که می پوشید حائز اهمیت است! به همین دلیل باید هنگام خرید عطر زنانه یا مردانه، دقت کنید و نکات مهمی را مد نظر بگیرید. در این مطلب قصد داریم علاوه بر نکات مهم هنگام خرید عطر، روش درست تست کردن عطرها را نیز به شما آموزش دهیم، پس حتما تا پایان همراه ما باشید.

چالش جذاب انتخاب عطر!

با توجه به تنوع زیادی که در دنیای عطر و ادکلن‌ها وجود دارد، انتخاب یک عطر جدید، ممکن است با سختی‌هایی همراه باشد. اگر شما بخواهید بین چندین گزینه انتخاب کنید، کار راحت‌تری خواهید داشت اما اگر گزینه‌ای مد نظرتان نباشد، این کار به مراتب سخت‌تر و همراه با سردرگمی خواهد بود! به همین دلیل ما چندین نکته کلیدی را در هنگام خرید عطر به شما توصیه می کنیم تا کمی انتخاب شما را ساده‌تر کند:

1) فقط عطر اورجینال بخرید!

فقط عطر اورجینال بخرید! - روش درست تست کردن عطرها چگونه است - درین عطر

اگر نگاهی به قیمت عطرهای موجود در بازار بیاندازید، با قیمت‌هایی از چند ده هزار تومان تا چند ده میلیون تومان مواجه می شوید! برخی از فروشگاه‌ها عطرهای مشابه را با اختلاف فاحش چند میلیونی به شما قیمت می دهند، به نظر شما دلیل این اختلاف قیمت چیست؟!

احتمالا حدس زده باشید که عطرهای موجود در بازار همگی اصل نیستند و در میان آن‌ها عطرهای تقلبی که به عطرهای طرح اصل یا High Copy شهرت دارند، نیز یافت می شوند. این عطرها از نظر ظاهری شباهت زیادی با نسخه اورجینال دارند اما اصلا کیفیت نسخه اصلی ندارند و عمدتا در کشورهای چین و امارات تولید می شوند.

پیشنهاد ما به شما این است که به هیچ عنوان به سمت خرید عطرهای تقلبی نروید و اگر نمی خواهید هزینه زیادی برای خرید عطر کنید به سراغ عطرهای برندهای کمتر شناخته شده و یا عطرهای دستریز در حجم کمتر بروید. به عنوان مثال ادکلن کرید اونتوس یکی از مشهورترین عطرهای مردانه جهان است که قیمت آن در حال حاضر حدود 16 میلیون تومان می باشد! شما می توانید نسخه دستریز و یا سمپل این عطر را با قیمت کمتری خریداری نمایید و یا به سراغ استفاده از ادکلن کلاب د نایت مردانه بروید که رایحه مشابه این عطر را دارد و قیمت آن در حال حاضر حدود 1.5 میلیون است؛ به عبارت دیگر شما تقریبا با یک دهم قیمت کرید اونتوس می توانید کلاب د نایت را خریداری کنید.

2) شناخت مناسب از اصطلاحات حوزه عطر

پیش از خرید عطر حتما در رابطه با نت‌ها و گروه بویایی عطر، طبع، رایحه، غلظت و موارد مشابه تحقیق کنید. به عنوان مثال علاقه مندی بانوان بیشتر به عطرهای با رایحه شیرین و ملایم است، در حالی که آقایان تمایل به استفاده از عطرهای تلخ و تند دارند. همچنین طبع عطر شما اگر متناسب با فصل نباشد، بازدهی کمتری به شما می دهد. علاوه بر این ماندگاری و پخش بوی عطرها به غلظت عطر بستگی دارد. هر چقدر غلظت عطر بیشتر باشد، ماندگاری آن بیشتر و پخش بویش کمتر است؛ به همین دلیل استفاده از عطرهای با غلظت ادوپرفیوم و ادوتویلت برای کسانی که هم به دنبال ماندگاری و هم پخش بوی خوب هستند، پیشنهاد می شود.

شناخت اصطلاحات حوزه عطر و ادکلن - روش درست تست کردن عطرها چگونه است - درین عطر

علاوه بر این عطرها دارای سه نت اولیه، میانی و پایانی هستند که به مرور پس از اسپری کردن عطر ظاهر می شوند. شما زمانی که عطر را اسپری می کنید، در لحظه اول نت‌های اولیه را حس می کنید و ممکن است از آن خوشتان بیاید و آن را بخرید اما پس از مواجه شدن با نت‌های میانی و پایانی نظرتان تغییر کند. به همین دلیل لازم است که شما روش درست تست کردن عطرها را بدانید.

3) خرید از یک فروشگاه مطمئن و معتبر!

فروشگاه‌های زیادی در کشور به فروش عطر و ادکلن مشغول هستند اما تنها درصد کمی از آن‌ها قابل اعتماد هستند! متاسفانه در سال‌های اخیر بارها دیده شده است که برخی از فروشگاه‌ها برای اینکه پول بیشتری به جیب بزنند، عطرهای تقلبی و مشابه اصل را به عنوان اورجینال به فروش رسانده اند و مشتری به دلیل عدم شناخت کافی، تا زمان استفاده عطر و مشاهده کیفیت پایین عطر، به این موضوع پی نبرده است.

پبشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه‌هایی هستند که علاوه بر قیمت مناسب، به شما تضمین و گارانتی اصالت نیز بدهند. در ادامه بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد و یکی از بهترین فروشگاه‌های اورجینال فروش را به شما معرفی خواهیم کرد.

آموزش روش درست تست کردن عطرها!

آموزش روش درست تست کردن عطرها! - روش درست تست کردن عطرها چگونه است - درین عطر

در زیر روش درست تست کردن عطرها به شما آموزش داده شده است که با این کار کمترین خطا را خواهید داشت:

1) اگر قصد تست کردن عطری را دارید، پیش از آن به خودتان عطر نزنید. این کار باعث می شود که رایحه عطر شما و عطر تست شده با هم ترکیب شوند و شما نتوانید رایحه اصلی عطر را تشخیص دهید.

2) همانطور که گفتیم، رایحه عطرها در طول زمان می‌توانند تغییر کنند. برای اطمینان از اینکه یک عطر واقعاً برای شما مناسب است یا نه حتما آن را در یک بازه زمانی طولانی‌ تست کنید تا تمامی نت‌های اولیه، میانی و پایانی را تجربه کنید.

3) برای اینکه بتوانید تجربه بهتری از تست کردن عطر داشته باشید، می توانید ابتدا نسخه دستریز و یا سمپل عطر مورد نظر خود را خریداری کنید و پس از استفاده کامل و طولانی مدت از آن، در صورت تمایل و رضایت به سراغ عطر با حجم کامل بروید.

4) بیش از 3-4 عطر را تست نکنید زیرا پس از آن دیگر مشام شما پر می شود و نمی توانید رایحه دقیق عطر را تجربه کنید. برخی از عطر فروش‌ها برای تخلیه کردن مشام شما از عطر تست شده قبلی از قهوه استفاده می کنند که تا حدودی تاثیر گذار است و نتیجه تست را دقیق تر می کند.

5) از فروشنده و مشاور فروشگاه بخواهید تا شما را راهنمایی کند. اگر برای انتخاب دچار سردرگمی شده اید، مشاور فروشگاه می تواند به شما کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. به عنوان مثال اگر به دنبال یک عطر مردانه با قیمت مناسب و ظاهری شیک و جذاب هستید، اپیک ادونچر انتخاب بسیار خوبی است.

خرید عطر و ادکلن اورجینال با گارانتی مادام العمر!

خرید عطر و ادکلن اورجینال با گارانتی مادام العمر! - روش درست تست کردن عطرها چگونه است - درین عطر

همانطور که اشاره شد، برای خرید عطرها حتما به سراغ یک فروشگاه معتبر و مطمئن باید بروید. یکی از فروشگاه‌هایی که این روزها بر سر زبان‌ها افتاده و با توجه به قیمت مناسب و گارانتی محصولاتش، مورد استقبال قرار گرفته است، فروشگاه درین عطر است. درین عطر اولین مرجع تخصصی عطر و ادکلن در ایران است که تمامی عطر و ادکلن‌های اورجینال موجود در بازار را به همراه کارت گارانتی مادام العمر اصالت به دست شما می رساند تا دیگر نگرانی از بابت اورجینال بودن عطر خود نداشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید عطر و ادکلن اورجینال با گارانتی مادام العمر می توانید به وب سایت فروشگاه درین عطر به نشانی www.dorinatr.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 22868978-021 تماس بگیرید.

نتیجه گیری

در این مطلب سعی شد تا اطلاعات و راهنمای مناسبی در هنگام خرید عطر و ادکلن به شما گفته شود تا انتخاب بهتر و ساده‌تری داشته باشید؛ همچنین در پایان آموزش روش درست تست کردن عطرها به شما داده شد تا بتوانید با درصد اشتباه کمتری عطر مورد نظر خود را تست کنید. امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با این مطلب در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied