شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

راهکار استثنایی پول پارو کردن کشف شد

در مسیر ثروتمند شدن اگر در ابتدا موفق نشدید، راه دیگری را امتحان کنید، به جای ناامیدی، باز هم راهکارهای جدید بیابید. راه موفقیت مستقیم نیست. در آن، توقف و شروع، چرخش و انحراف وجود دارد. هرکسی که بگوید مسیر دقیق موفقیت شما را پیدا کرده احتمالاً یک آدم دروغگو است.به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با حوزه سودمند انواع ملحفه بیمارستانی بیشتر آشنا شوید.

راهکار استثنایی پول پارو کردن کشف شد

ملحفه بیمارستانی یکبار مصرف

با خرید ملحفه بیمارستانی یکبار مصرف یعنی اهمیت به بهداشت محیط و بیماران عزیز که در مراکز بهداشتی مختلف بستری یا حضور دارند.

در گذشته از پارچه های نخی سفید یا کرمی رنگ برای تخت های بیمارستان استفاده می شد که بعد از ترخیص کوتاه مدت بیمار با صابون شسته می شدند که روش مناسبی برای از بین بردن کامل آلودگی های بیمارستانی نبود.

از این رو بعد از گذشت زمان با استفاده از موادی مانند پری پروپلین برای ساخت و تولید ملحفه هایی با ضخامت های متفاوت که فقط یکبار مصرف می شوند.

استفاده از این محصول در محل نگهداری بیماران مختلف در مکان هایی مانند بیمارستان کمک بزرگی به کاهش آلودگی و انتقال بیماری داشته است.

 

 

ملحفه یکبار مصرف اپیلاسیون

شایان ذکر است ملحفه یکبار مصرف اپیلاسیون با کسب استانداردهای لازم و بصورت کاملا بهداشتی تولید شده و ضد آلرژی و سازگار با انواع پوست می باشد.

ملحفه یکبار مصرف اپیلاسیون برای راحتی کار آرایشگران و تامین بهداشت در این محیط ها طراحی شده است.

این ملحفه ها در شرایطی کاملا بهداشتی تولید شده و ضد حساسیت و آلرژی هستند.

با استفاده از این محصول می توانید از شرایط بهداشتی مناسبی در سالن زیبایی خود برخوردار شوید.

این محصول به صورت یک بار مصرف بوده و نیاز به شستشو ندارد و پس از هر بار مصرف دور ریخته می شود.

حذف عمل شستشو موجب صرفه جویی در زمان و هزینه ها شده و آسایش را برای آرایشگران به ارمغان آورده است.

 

 

آراد برندینگ

 

ملحفه یکبار مصرف رنگی

یکی از منسوجات ملحفه یکبار مصرف رنگی محسوب می شود که به صورت نبافته شده است و به عنوان لوازم بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

شاید بسیاری از شما برای انجام کارهای تزریقات و سرم وصل کردن به مراکز بهداشت نیز مراجعه کرده باشید و مشاهد کنید که انواع مریض از یک تخت برای این تزریقات استفاده می کنند.

برای اینکه بتوانیم بهداشت را در این مکان ها حفظ کنیم می توانیم از ملحفه یکبار مصرف استفاده کنیم این ملحفه از تماس شما با انواع تخت محافظت می کند و سلامت شما را تضمین می کند.

این محصول یکبار مصرف می باشند و قابل شستشو نیستند و با هر بار استفاده کردن باید دور انداخته شود و در ساخت آن از تکنولوژی مخصوصی بکار رفته است.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied