شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

در رسیدن به هدفم کوتاه نیامدم و میلیاردر شدم

افرادی که ذهنیت ثروت ساز دارند معمولا به داشتن شغل دوم فکر می کنند. چرا که می دانند داشتن چند منبع درآمدی آنها را سریعتر به ثروت می رساند. وقتی روی شغل اصلی یا حرفه خود تمرکز کافی داشتید، شغل دومی برای خود دست و پا کنید که پتانسیل بالایی برای ثروت آفرینی داشته باشد. در اینجا قصد دارم حوزه ای که مرا در کسب و کارم به ثروت بزرگی رساند را برای شما شرح دهم.

در رسیدن به هدفم کوتاه نیامدم و میلیاردر شدم

کلاه یکبار مصرف آرایشگاهی

می توان گفت که کلاه یکبار مصرف آرایشگاهی از لوازم مورد نیاز آرایشگاه ها می باشد. برای حفظ بهداشت استفاده از این کلاه ضروری می باشد. کلاه یکبار مصرف آرایشگاهی یکی از وسایل ضروری در آرایشگاه می باشد. زمانی که آرایشگر سر کسی را رنگ میکند برای اینکه رنگ بهتر انجام شود از این کلاه برای فرد استفاده می کند. جنس این کلاه بهتر است از پلاستیک یکبار مصرف باشد تاثیرات رنگ روی سر فرد بیشتر باشد. البته اغلب کلاه های یکبار مصرف آرایشگاهی از جنس پلی پروپیلن ساخته می شود به خاطر اینکه بوی بدی نداشته باشد.

 

 

کلاه یکبار مصرف آکاردئونی

لازم به ذکر است که کلاه یکبار مصرف آکاردئونی گزینه برتر جهت رعایت بهداشت سر، در محیط های حساس به آلودگی و نیازمند رعایت بهداشت سر و مو است. امروزه با وجود آشپزخانه های صنعتی و همچنین آزمایشگاه ها و بیمارستان ها، لزوم رعایت بهداشت بسیار ملموس تر می باشد. رعایت بهداشت برای حضور در چنین مکان هایی، تولید کنندگان لوازم بهداشتی را به سمت تولید لوازمی جهت امکان رعایت بیشتر بهداشت سوق داده است. کلاه یک بار مصرف آکاردئونی از جمله این موارد است که با تولید آن، بخش مهمی از نگرانی ها راجع به بهداشت سر، رفع گردیده است.

 

 

آراد برندینگ

 

کلاه یکبار مصرف جراحی

کلاه یکبار مصرف جراحی یک محصول ضروری مورد استفاده برای پزشکان و بیماران جهت جلوگیری از عفونت و رعایت بهداشت است. این کلاه جراحی یک وسیله کاربردی و مهم است که توسط متخصصان و پزشکان در عمل های جراحی استفاده می شود. انواع کلاه های جراحی با انواع و اندازه های مختلف در بازار موجود است که این کلاه ها به علت موارد بهداشتی به صورت یک بار مصرف، استفاده می شوند. این محصول برای حفظ مو ها در طی عمل های جراحی کاربرد دارد و استفاده می شود؛ کش دور این محصول به حفظ و قرارگیری کامل آن روی سر کمک می کند.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied