شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

مشاوره بازاریابی چاپ در تهران پرینت

بازاریابی چاپ را در واقع می توان یکی از روش های موثر برای تبلیغات محصولات یا خدمات در یک کسب و کار معرفی کرد.

مشاوره بازاریابی چاپ در تهران پرینت

بازاریابی چاپی

بازاریابی چاپی را نوعی روش تبلیغاتی محسوب می کنند که در واقع برای تبلیغات از مواد و متریال فیزیکی استفاده می کنند. از جمله این موارد می توان به چاپ ساک دستی ها، جعبه های آماده، تراکت، بروشور، پوستر، کارت ویزیت و ... اشاره کرد. هر کدام از این موارد می توانند به عنوان یک ابزار بازاریابی چاپی محسوب شوند. در واقع این مجموعه ها و چاپخانه های بسیاری در سراسر ایران خدمات بازاریابی چاپ را ارائه می کنند. اما شما برای انتخاب یک مجموعه مطمئن باید دقت نظر داشته باشید. بازاریابی چاپی در واقع یکی از روش هایی است که می تواند مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کند. با این روش در واقع شما اطلاعات مورد نیاز مشتری را در اختیار او قرار می دهید. در نظر داشته باشید که برای تبلیغات محصولات یا خدمات خود، شما به ابزار های تبلیغاتی نیاز دارید. این ابزار های تبلیغاتی نیاز به ایده پردازی و خلاقیت دارند.

 

مزایای بازاریابی چاپ

شما برای مشاوره بازاریابی چاپ نیاز است که با یک مجموعه کارآمد و حرفه ای مشورت کنید. تهران پرینت با توجه به کادر و کارکنان حرفه ای و توانمندی که دارد، می تواند به عنوان یک مشاور در این زمینه شما را یاری دهد. اما شاید با خود فکر کنید که بازاریابی چاپ چه مزایایی برای شما دارد. از جمله مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از مهمترین مزایای بازاریابی چاپ این است که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. در واقع بسیاری از روش های بازاریابی مانند تبلیغات تلویزیونی و بیلبورد های تبلیغاتی از نظر هزینه ای می توانند برای کارفرما گران محسوب شوند. در واقع این روش ها برای اجرایی شدن و همچنین جذب مشتری نیاز به بودجه زیادی دارند. اما به جرات می توان گفت که بازاریابی چاپ یکی از روش های موثر است که از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.
  • یکی دیگر از مزایای مهم بازاریابی چاپ این است که می توان آن ها را به راحتی طراحی و چاپ کرد. در نظر داشته باشید که شما برای طراحی و چاپ این ابزار های تبلیغاتی نیاز به زمان زیادی ندارید و در کوتاه ترین مدت زمان می توانید این موارد را به چاپ برسانید. البته انتخاب یک مجموعه حرفه ای و توانمند برای طراحی و چاپ یک مورد مهم است که شما باید آن را در نظر داشته باشید و البته در اولویت قرار دهید.
  • از دیگر مزایای مهم بازاریابی چاپ می توان این مورد را ذکر کرد که مشتری این ابزار تبلیغاتی را نگهداری می کند و در وقت آزاد به بررسی یا مطالعه آن می پردازد. برای مثال کارت ویزیت به عنوان یکی از ابزار های بازاریابی چاپ، به مشتری این امکان را می دهد که آن را در جیب کیف پول خود نگهداری کند و زمان نیاز از آن استفاده کند. در واقع با این ابزار تبلیغاتی، مشتری به راحتی می تواند با شما در هر زمانی ارتباط برقرار کند. باید گفت که بازاریابی چاپی باعث می شود اثر تبلیغات بلند مدت باشد و اثر لحظه ای آن از بین رود.
  • و ...

 

چاپ

 

بازاریابی چاپ در کسب و های کار متفاوت

شما با توجه به کسب و کاری که دارید می توانید از یک روش بازاریابی چاپ استفاده کنید. برای مشاوره بازاریابی چاپ می توانید از مجموعه های توانمند و حرفه ای کمک بگیرید. برای مثال ممکن است برای یک کسب و کار کاتالوگ کارایی بیشتری داشته باشد و برای کسب و کار دیگر تراکت بیشتر بر روی مشتری موثر باشد. در برخی از مشاغل، بروشور حرف اول را می زند این در حالی است که در مشاغل دیگر مانند حیطه درمان و پزشکی یک ابزار تبلیغاتی مانند کارت ویزیت اهمیت بیشتری دارد. در واقع اثرات هر کدام از این موارد بر روی مشتری در کسب و کار های مختلف ممکن است با هم تفاوت هایی داشته باشند. فراموش نکنید که برای هر کدام از این موارد شما باید طراحی و چاپ با کیفیت را در اولویت قرار دهید. اما همانطور که اشاره شد هر کدام از ابزار های تبلیغاتی دارای ویژگی هایی هستند که برای یک کسب و کار مناسب به نظر می رسند.

 

بازاریابی

 

تراکت یا کاتالوگ؟

تراکت را می توان یکی از ابزار های بازاریابی چاپ محسوب کرد که از نظر هزینه ای نیز مقرون به صرفه است. شاید به صورت روزمره شما تراکت های بسیاری را ببینید که در خیابان رها شده اند و مشتری رغبتی به نگهداری آن ها ندارد. فراموش نکنید که طراحی اصولی و دقیق یکی از مواردی است که باید در مورد تراکت رعایت شود. شما از تراکت می توانید برای اطلاع رسانی در بازار فروش استفاده کنید. برای جشنواره ها و تخفیف هایی که روی محصولات خود اعمال می کنید تراکت یک بازاریابی چاپی موثر محسوب می شود. در تراکت می توانید اطلاعات فروشگاه یا مجموعه خود را درج نمایید و با مشتریان خود تعامل داشته باشید. در یک تراکت شما اطلاعات مهمی می توانید از کسب و کار خود به مشتری ارائه می دهید.

بروشورو کاتالوگ علاوه بر اینکه ابزار اطلاع رسانی محسوب می شوند، می توانند برای بازاریابی چاپ نیز مورد  استفاده قرار بگیرند. در یک کاتالوگ یا بروشور شما می توانید توضیحات جامع و کاملی در مورد محصولات و یا خدمات خود به مشتری ارائه دهید. البته فراموش نکنید که نباید در این مورد زیاده روی کرد. در یک کاتالوگ یا بروشور شما می توانید با متن و تصاویر اطلاعات مهمی به مخاطب خود انتقال دهید. برای بسیاری از کسب و کار های تولیدی و فروشگاهی کاتالوگ و بروشور به عنوان بازاریابی چاپ ضرورت دارد.

یکی از دیگر ابزار های بازاریابی چاپ، ست های اداری سازمانی است. در واقع ست های اداری می توانند برای مشاغل و کسب و کار های مختلف استفاده کنند. فراموش نکنید که ست اداری می تواند شامل اجزای مختلفی مانند پاکت نامه، سربرگ، سررسید، تقویم، دفترچه یادداشت و ... باشد. در واقع ست های اداری به عنوان هدایای تبلیغاتی نیز شناخته می شوند که تاثیر مثبتی بر روی مشتری دارند. البته اجزای ست اداری می تواند با توجه به نظر کارفرما انتخاب شود. در واقع تمامی موارد ذکر شده به عنوان ابزار های بازاریابی چاپ شناخته می شوند که شما با توجه به کسب و کار خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

 

تبلیغات

 

تهران پرینت

تهران پرینت یکی از مجموعه های فعال در زمینه مشاوره بازاریابی چاپ است. شما با توجه به نیاز و البته نوع کسب و کاری که دارید می توانید یکی از ابزار های بازاریابی چاپ را انتخاب نمایید.

چاپ کاتالوگ، چاپ ست اداری، چاپ تقویم و سالنامه ها مهم ترین فعالیت های این مجموعه میباشد

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied