شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

چرا باید نرم افزار حضور و غیاب کارسو را انتخاب کنیم؟

امکان اتصال آن به دستگاه حضور و غیاب با امکان کنترل و ثبت تردد کارکنان، سبب شده تا پرسنل تمامی همت خود را برای حاضر شدن به موقع در محیط کار خود داشته باشند که این کار می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی منجر به ایجاد یک نظم خاص در سازمان شما شود.

چرا باید نرم افزار حضور و غیاب کارسو را انتخاب کنیم؟

کنترل ورود و خروج کارمندان

امکان اتصال آن به دستگاه حضور و غیاب با امکان کنترل و ثبت تردد کارکنان، سبب شده تا پرسنل تمامی همت خود را برای حاضر شدن به موقع در محیط کار خود داشته باشند که این کار می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی منجر به ایجاد یک نظم خاص در سازمان شما شود.

این در حالی است که در اکثر اوقات در صورت عدم بکار گیری از دستگاه حضور و غیاب، کارکنان می توانند دیرآمدگی یا ترک زود هنگام کار خود را با هر دلیلی توجیه کنند که این امر در مدت زمان بالاتر می تواند سبب به تحمیل هزینه های زیادی به سازمان ها شود.

کنترل اضافه کاری و کسری کار ها

با توجه به اینکه تمامی تردد ها به طور منظم توسط نرم افزار حضور و غیاب ثبت و نگهداری می شود، بنابراین محاسبه دقیق میزان کسر کار در صورت دیرآمدگی ها یا اضافه کاری براحتی و بدون کوچکترین خطایی امکان پذیر خواهد بود.

امکان محاسبه حقوق و دستمزد از روی کارکرد

با انتقال سریع و آسان اطلاعات و ساعات ورود و خروج پرسنل از دستگاه حضور و غیاب به نرم افزار حضور و غیاب، امکان پردازش و محاسبات سریع و آسان حقوق و دستمزد پرسنل با نرم افزار حقوق و دستمزد کارسو در کمترین زمان امکان پذیر می باشد که به نوعی در منابع انسانی صرفه جویی می شود و هزینه های اضافی سازمانی را کاهش می دهد.

نگهداری آرشیو کاملی از ورو و خروج پرسنل

با استفاده از دستگاه حضور و غیاب شما می توانید آرشیو کاملی از زمان ترددهای کارمندانتان داشته باشید، که به دلیل ذخیره سازی در پایگاه داده مرکزی،  امکان دسترسی سریع تر و راحت تر به اطلاعات را برای استفاده کردن در قسمت های مختلف فراهم می کند که نسبت به روش های سنتی سریع تر می باشد که در آخر منجر به کاهش اتلاف وقت شده توسط کارکنان و بخش نیروی انسانی می شود.

نرم افزار حقوق و دستمزد به شما این امکان را می دهد که اطلاعات کارکنان خود را به طور کامل و ساختار یافته در دسته بندی های منظم ذخیره کنید و با دیگر اعضا به اشتراک بگذارید. این امر سبب شفاف سازی روابط بین کارمندان و مدیران باشد که در نهایت به پیشگیری از پایمال شدن حقوق پرسنل می شود.

نرم افزار حضور و غیاب

پیشگیری کردن از خطای انسانی

استفاده از شیوه های سنتی و ثبت در داخل دفاتر حضور و غیاب می تواند مشکلات بسیاری را به همراه داشته باشد و درصد خطای انسانی در این شیوه ثبت بسیار بالا می باشد.

حذف کردن فرایند دستی و سنتی

شاید استفاده کردن از شیوه های دستی و سنتی برای محیط های کاری کوچک و استارت آپ ها پاسخگو باشد، اما این پاسخگویی به معنی ایده آل و بدون خطا بودن این روش نمی باشد و می تواند سبب تحمیل هزینه هایی ناخواسته به سازمان ها شود.

امکان توسعه نرم افزار کارسو

استفاده از شیوه های سنتی و دستی نمی تو اند پاسخ گوی مجموعه ها و سازمان های کاری بزرگ در حال رشد و تغییر  باشد، به همین دلیل نیاز به استفاده از نرم افزاری مناسب برای سازمان های بزرگ که توانایی رشد و ارتقای همزمان با فعالیت مجموعه را داشته باشد از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. خرید دستگاه حضور و غیاب با نرم افزار حضور و غیاب می تواند به نوعی پاسخ گوی نیاز این سازمان ها باشد. شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید حضور و غیاب با لوکیشن هم انجام دهید.

امکان تهیه گزارشات و خروجی گرفتن

در هر سازمانی مدیران برای تصمیم گیری های موفق نیاز به گزارش های دقیق و کاملی دارند، با توجه به حجم عظیمی از اطلاعات درون سازمانی استفاده از یک روش مطمئن و سریع می تواند کمک بسیاری در گرفتن تصمیمات مهم و موثر مدیران داشته باشد.

پس می توان گفت یکی از مزایای استفاده از دستگاه حضور و غیاب در هر مجموعه کاری در واقع پاسخی دقیق و مناسب به این نیاز مدیران می باشد.

نرم افزار حضور و غیاب

صرفه جویی اقتصادی داشتن نرم افزار کارسو

یکی دیگر از مزیت استفاده از دستگاه حضور و غیاب با توجه به موارد ذکر شده می توان گفت استفاده کردن از دستگاه ثبت تردد در هر مجموعه کاری می تواند سبب کم شدن هزینه ها و در نهایت صرفه جویی اقتصادی شود. در صورت نیاز به راهنمایی برای انتخاب دستگاه ثبت تردد مناسب می توانید به سایت کارسو مراجعه کنید.

همه موارد گفته شده می تواند مهر تائیدی بر این نکته باشد که خرید دستگاه حضور و غیاب و استفاده کردن از آن نه تنها برای مجموعه های کاری بزرگ، بلکه برای کسب و کارهای کوچک نیز می تواند در افزایش بهروری و سود دهی موثر واقع شود.

این روزها با افزایش میزان آگاهی و دانش مدیران و لزوم استفاده از شیوه های نوین در مدیریت درست سازمان ها، مزایای استفاده از سیستم کنترل تردد از اهمیت ویژه ای برخودار است و می تواند به طور چشم گیری در وقت و هزینه های مجموعه های کاری صرفه جویی کند.

هر سازمان می تواند بسته به نوع فعالیت یا محیط کاری خود یکی از انواع سیستم کنترل تردد بیومتریک که شامل دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی یا کنترل تردد شخیص چهره می باشد یا حتی دستگاه حضور و غیاب کارتی را تهیه کند. برای دریافت راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب متناسب با محیط کاری در این سایت مقاله ای ارائه شده است.

با توجه به موارد فوق که گفته شد می توان گفت مهم ترین مزیت استفاده از دستگاه حضور و غیاب در محیط های کاری افزایش بهروری و کاهش هدر رفت وقت می باشد که در کنار این موارد با ایجاد اعتماد سازی کردن بین کارمند و کارفرما سبب افزایش رضایت مندی کارمندان که می تواند سبب مسئولیت پذیری بیشتر کارکنان برای مدیریت زمان حضور و غیاب خود در مجموعه کاری شود. بنابراین هر مجموعه کاری می تواند با تهیه یکی از انواع دستگاه حضور غیاب بسته به محیط کاری خود براحتی از مزایای استفاده از دستگاه حضور و غیاب بهرمند شود.

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی