شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۸ هشتم ( دانلود قسمت 8 سرگیجه کامل) حجم رایگان نیم بها

برای شما دانلود سریال سرگیجه قسمت 8 نسخه کامل را بصورت قانونی آماده کرده ایم. سریال سرگیجه قسمت ۹ روز چهارشنبه ساعت هشت شب منتشر می شود که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 8 سریال سقوط قسمت اخر با بالاترین کیفیت و ترافیک رایگان نیم بها بصورت قانونی بپردازید.

 دانلود سریال سرگیجه قسمت ۸ هشتم ( دانلود قسمت 8 سرگیجه کامل) حجم رایگان نیم بها

 به گزارش شما نیوز به نقل از راشدون ما برای شما کاربران محترم دانلود سریال سرگیجه قسمت 8 را آماده کرده ایم. سریال سرگیجه محصول کشور ایران و در ژانر درام ، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی بهرنگ توفیقی در سال 1402 ساخته شده است. در سریال سرگیجه بازیگرانی چون هادی حجازی فر، حامد بهداد، هومن سیدی، مهراوه شریفی نیا، رعنا آزادی ور، و... به ایفای نقش پرداخته اند. برای دانلود قانونی بدون نیاز به اشتراک به لینک زیر مراجعه کنید و به دانلود قسمت ۸ سریال سرگیجه  پپردازید.

بازیگران سریال سرگیجه قسمت 8

حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و شبنم مقدمی

 

برای دانلود قسمت ۸ سریال سرگیجه روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید:

دانلود قسمت 8 سریال سرگیجه کامل

 

داستان سریال سرگیجه قسمت هشتم

در سریال سرگیجه : پیمان تلاش می کند با تعقیب کردن افراد مظنون به همکاری در ماجرای ناپدید شدن کامران، حقیقت را آشکار کند. از سوی دیگر، پریسا خبردار می شود که...

پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می شود. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

در قسمت قبل دیدیم که پیمان تلاش می کند با تعقیب کردن افراد مظنون به همکاری در ماجرای ناپدید شدن کامران، حقیقت را آشکار کند. از سوی دیگر، پریسا خبردار می شود که.. حال باید ببینم در قسمت 8 سرگیجه چه اتفاقاتی در پیش است.

درباره قسمت ۸ سریال سرگیجه

سریال ایرانی و جدید سرگیجه محصول سال 1401 کشور ایران به نویسندگی داستان و فیلمنامه محمد منعم و همایون حجازی و تهیه کنندگی مهدی بدرلو، کارگردانی سریال سرگیجه نیز بر عهده بهرنگ توفیقی می باشد. این سریال دومین تجربه حضور بهرنگ توفیقی در شبکه نمایش خانگی نیز می باشد.

مهمترین بازیگران این سریال میشود به حضور رعنا آزادی ور و هادی حجازی اشاره کرد که این روزها سریال های مهم دیگری را نیز در شبکه نمایش خانگی به نام جیران و پوست شیر در نوبت پخش دارند.  هادی حجازی فر که این روزها به مرد شماره یک سریال های شبکه نمایش خانگی تبدیل شده است و با پخش هر یک از سریال این شبکه در آن حضور فعال دارد، در این سریال نیز به کارگردانی بهرنگ توفیقی به ایفای نقش پرداخته است. از طرف دیگر حامد بهداد و هومن سیدی که در این سریال یکی از نقش های مهم و کلیدی این سریال را نیز ایفا می کنند هر دو پنجمین حضور خود در سریال های شبکه نمایش خانگی پشت سر می می گذارند. این دو بازیگر تا کنون در هیچ یک از سریال های منتشر شده در شبکه نمایش خانگی و تلویزیون در کنار یکدیگر به ایفای نقش نپرداخته اند و سرگیجه اولین همکاری این دو بازیگر در یک سریال می باشد که قرار است در سرگیجه نقش های مهم و کلیدی  از شخصیت های سریال ایرانی سرگیجه را نیز ایفا کنند.

سریال

درباره سریال جیران

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و تاریخی می‌باشد. در این سریال بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، امیرعباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی، اشکان هورسان، نوید گودرزی و بهزاد داوری به هنرمندی پرداخته‌اند. برای دانلود قسمت 50 سریال جیران به سایت راشدون مراجعه کنید.

جمع بندی

ما برای شما دانلود سریال سرگیجه قسمت  8 را آماده کرده ایم، برای دانلود قسمت 9 سریال سرگیجه به سرویس فیلم و سریال سایت راشدون مراجعه کنید و بصورت قانونی این سریال را دریافت بفرمایید.

سایت راشدون کاملا بصورت قانونی سریال های شبکه نمایش خانگی را منتشر می کند و با خیال راحت می توانید به دانلود و تماشا فیلم و سریال های شبکه نمایش خانگی بپردازید.

سریال های پیشنهادی دیگر

دانلود قسمت 7 سریال آکتور

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied