شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

تحولی بزرگ در دنیای جراحی های زیبایی با دکترلند 24

این روزها، مانند دنیای اطرافمان که دستخوش تغییرات و تحول زیادی شده است، دنیای عمل‌های زیبایی صورت و بدن نیز تغییرات مثبت زیادی کرده است و دیگر شانسی نیست.

تحولی بزرگ در دنیای جراحی های زیبایی با دکترلند 24

شاید شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که تصور می‌کنید انجام عمل بینی و زیبایی صورت و بدن کاملا ریسکی و پرخطر است. یعنی انتخاب جراح بینی و زیبایی و خود عمل جراحی یک امر پرریسک و شانسی است.

اما باید بگوییم این روزها، مانند دنیای اطرافمان که دستخوش تغییرات و تحول زیادی شده است، دنیای عمل‌های زیبایی صورت و بدن نیز تغییرات مثبت زیادی کرده است و دیگر شانسی نیست.

دکترلند 24، مورداعتمادترین پلتفرم معرفی بهترین جراحان و متخصصین زیبایی در ایران و کشورهای عربی، به شما کمک می‌کند تا متناسب با شرایطتان بهترین جراح بینی و زیبایی صورت و بدن در شهر خودتان را انتخاب کنید.

چرا انتخاب جراح بینی مهم است؟

منظور از جراحی بینی یا رینوپلاستی اصلاح نواقص و عیب‌های بینی است. در حقیقت جراح بینی باید با ایجاد تناسب بین مدل بینی و سایر قسمت‌های صورت، ظاهر زیباجو را زیباتر کند. در اینجا از دو منظر متفاوت اهمیت انتخاب جراح بینی را بررسی کرده‌ایم.

اولا همانطور که می‌دانید بینی‌ها یا گوشتی هستند یا استخوانی. انتخاب جراح و سبک جراحی بسیار به نوع بینی شما دارد. شاید شنیده باشید که فلان جراح، بینی‌های گوشتی را بهتر عمل می‌کند. به عنوان مثال اگر نام یک دکتر را به عنوان بهترین جراح بینی شیراز یا تهران بگویند، فورا باید بپرسیم کدام مدل بینی را بهتر عمل می‌کند؟

دوما در دنیای جراحی زیبایی بینی، 3 سبک جراحی بینی وجود دارد. عمل بینی به سبک طبیعی، نیمه فانتزی و فانتزی (یا عروسکی). اصولا هر جراح بینی در جراحی یکی از این سبک‌ها، مهارت و تجربه دارد. پس باتوجه به سبک مورد علاقه‌تان برای عمل باید جراح خود را انتخاب کنید.

پس مهم‌ترین فاکتوری که بیشترین تاثیر در نتیجه عمل بینی شما دارد، انتخاب جراح متناسب با سلیقه، بودجه و مدل بینی شماست. 

دکترلند 24 چگونه به شما در انتخاب جراح بینی کمک می‌کند؟

در دکترلند 24، پلتفرم مشاوره و نوبت دهی جراحان زیبایی، کارشناسان و مشاوران بر اساس نوع بینی، آناتومی چهره شما و سبک مورد علاقه تان و همچنین با توجه به تجربیات مشاوره به بیش از هزاران زیباجو، جراح متناسب با شرایط شما را معرفی می‌کنند. مشاوره و پشتیبانی دکترلند 24 از ابتدا تا بعد از عمل و رسیدن به نتیجه دلخواه کاملا رایگان است.

اما چگونه از مشاوره آنلاین استفاده کنیم؟ ابتدا شما باید فرم مشاوره دکترلند 24 را پر نمایید. بعد از اینکه با یکی از کارشناسان دکترلند 24 ارتباط برقرار کردید، روند مشاوره شما آغاز می‌شود. با ارسال عکس از زوایای مختلف بینی خود، کارشناس به شما می‌گوید چه سبک جراحی مناسب شماست و کدام جراح بهترین گزینه برای شما می‌تواند باشد.

نمونه کارهای جراحان برای شما ارسال می‌شود تا با مشاهده آن‌ها، فرایند انتخاب جراح برای شما آسان‌تر شود.

بعد از انتخاب پزشک، کارشناس نوبت ویزیت فوری را برای شما به صورت رایگان یا نیم بها رزرو می‌کند.

تحولی بزرگ در دنیای عمل‌های زیبایی بدن مانند لیپوماتیک

دکترلند 24 علاوه بر مشاوره جراحی زیبایی بینی، برای سایر جراحی‌های زیبایی مانند عمل پیکرتراشی و لیپوماتیک نیز بهترین جراح را به شما معرفی می‌کند.

 همانند عمل بینی، مشاوره برای پیکرتراشی، لیپوماتیک، ابدومینوپلاستی رایگان و آنلاین انجام می‌شود.

از انتخاب جراح تا عمل جراحیتان، یک کارشناس اختصاصی با شما همراه است. شما می‌توانید تمام دغدغه‌ها و نگرانی‌های خود را با مشاور خودتان در میان بگذارید و با او مشورت کنید. 

مشاوره آنلاین پزشکان و جراحان چه مزایایی دارد؟

دکترلند24 دارای دفاتر فعال و تیم مشاوره و پشتیبانی متخصص در تمام شهرهای ایران و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس می‌باشد.

دکترلند 24، وابسته به گروه هلدینگ اندیشه، مورد اعتمادترین مرکز معرفی بهترین جراحان بینی و متخصصین زیبایی در ایران و کشورهای عربی است.

همچنین دکترلند 24 دارای سامانه نوبت دهی و رزرو آنلاین نوبت ویزیت از پزشکان ایران است. بدین صورت که کاربران بعد از مراجعه به وب سایت دکترلند 24 می‌توانند لیستی از پزشکان را ببیند و نوبت ویزیت پزشک موردنظر خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

معرفی خدمات دکترلند 24 در مشاوره انواع جراحی‌های زیبایی

همانطور که تا الان متوجه شده‌اید، دکترلند 24 در زمینه مشاوره و نوبت‌دهی آنلاین انواع جراحی زیبایی صورت و بدن فعالیت می‌کند که در ادامه در مورد همه این مورد توضیح داده‌ایم:

مشاوره عمل جراحی زیبایی بینی

یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی صورت مربوط به جراحی بینی است که با رفع نواقص فرم بینی، تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره شما دارد. مشاوران دکترلند24 با توجه به شرایط شما و بودجه مدنظرتان، بهترین جراح مناسب شما را معرفی می‌کند.

مشاوره و معرفی جراحی زیبایی صورت

علاوه بر عمل بینی، امکان مشاوره برای انواع جراحی زیبایی صورت مانند لیفت صورت، لیفت شقیقه، لیفت ابرو و پیشانی، جراحی رفع غبغب، جراحی زیبایی گوش (اتوپلاستی)، جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)، بوکال فت و ... وجود دارد.

مشاوره انواع جراحی زیبایی بدن

جراحی زیبایی بدن انواع مختلفی دارد که توسط کارشناسان دکترلند 24 مشاوره و نوبت‌دهی آن انجام می‌شود که شامل: جراحی پیکرتراشی، لیپوساکشن و لیپوماتیک، ابدومینوپلاستی و جراحی شکم، جراحی پروتز سینه و باسن، لیفت بازو و ران، تزریق چربی به باسن (لیفت باسن)، باسن برزیلی و ... است.

عوارض انتخاب اشتباه جراح زیبایی صورت و بدن

اگر برای انجام عمل بینی، صورت و جراحی زیبایی بدن به دکتر بی‌تجربه و نامناسب مراجعه کنید ممکن است با عوارض غیرقابل جبران مواجه شوید. بنابراین، در انتخاب بهترین دکتر عمل زیبایی بایستی دقت کافی داشته باشید. مشاورین باتجربه و آموزش دیده دکترلند 24 به شما در این زمینه کمک می‌کنند تا برای انتخاب و رزرو نوبت با بهترین جراح متناسب شرایط خودتان، بدون دغدغه اقدام کنید.

چرا دکترلند 24؟

  • مشاوره و نوبت دهی آنلاین و رایگان در تمام ساعات روز و هفته
  • نوبت دهی و رزرو آنلاین ویزیت تمام پزشکان سراسر ایران
  • امکان اقساطی کردن هزینه عمل‌های زیبایی تمام جراحان و متخصصین در همه شهرهای ایران
  • ویزیت نیم بها یا رایگان، آزمایش و عکس قبل از عمل نیم بها تمامی عمل های زیبایی
  • مشاوره و معرفی و نوبت دهی رایگان بهترین جراحان بینی و متخصصین زیبایی در حوزه عمل بینی، پیکرتراشی، لیفت صورت، خدمات کلینیکی
  • نوبت ویزیت و عمل سریع برای تمام جراحان زیبایی
  • پشتیبانی آنلاین و رزرو نوبت چک آپ بعد از عمل به همراه ارسال پکیج‌های آموزشی مراقبتی قبل و بعد از عمل
  • ارسال کارت طلایی تخفیف خدمات زیبایی (تزریق ژل لب، بوتاکس، فیشال تخصصی و ...) بعد از عمل
  • دارای دفاتر فعال در شهرهای ایران و کشورهای عربی خلیج فارس

برای دریافت مشاوره رایگان هر یک از جراحی های زیبایی صورت و بدن و استفاده از خدمات بی‌نظیر دکترلند 24 (https://drland24.com)، می‌توانید به صفحه مشاوره آنلاین زیبایی دکترلند مراجعه کنید و فرم مخصوص مشاوره را پر نمایید. یا با یکی از شماره‌های 91691959-021 یا 09054791515 در یکی از پیام رسان‌ها پیام دهید. کارشناسان در اسرع وقت با شما برای مشاوره تماس خواهند گرفت.

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied