شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

10 نکته مهم در دکوراسیون خانه های کوچک با دی ایران

دکوراسیون خانه های کوچک چالش های خاص خود را دارند اما با رعایت نکاتی میتوان فضای کوچک را بسیار دلبازتر و جذاب تر نشان داد. در ادامه این مطلب با کارشناسان دی ایران همراه باشید تا 10 نکته بسیار مهم دکوراسیون خانه های کوچک را به شما معرفی کنیم.

10 نکته مهم در دکوراسیون خانه های کوچک با دی ایران

1 - استفاده از رنگ های روشن

رنگ های روشن اتاق را بزرگتر نشان می دهند و آن را بیشتر به نظر می آورند این رنگ ها از آنجا که نور بیشتری را بازتاب می دهند فضای مورد نظر را در نظر بیننده بزرگتر جلوه میدهند برای اتاق های کوچک از رنگهای تیره استفاده نکنید یا حد اقل استفاده از رنگهای تیره را حداقل کنید.

2 - استفاده از آینه

استفاده از آینه یکی از بهترین روش های افزایش فضا در دکوراسیون است آینه ها با بازتاب نور و همچنین انعکاس فضا خانه را بسیار بزرگتر از آنچه هست نشان می دهند. بسیاری از فروشگاه ها امروزه از این ترفند برای بزرگتر جلوه دادن مغازه شان استفاده می کنند به طوری که یک اتاق ۱۲ متری را شبیه یک اتاق ۵۰ متری جلوه میدهند.

3 - استفاده از مبل کوچک

در خانه های کوچک برای خرید مبل باید سایز کوچک و یا مبلهای ال را در نظر گرفت. زیرا مبلمان بزرگ ضمن از بین بردن فضای کاربردی در نظر بیننده نیز فضای خانه را بسیار کوچک و گرفته جلوه میدهند مبلهایی با پشت کوتاه و تعداد نفرات کمتر در یک فضای کوچک می تواند بسیار شیک تر و مدرن تر به نظر بیاید ضمن اینکه با صرفه جویی در فضا کلیت اتاق را بزرگتر جلوه میدهد.

مبل در خانه های کوچک

4 - استفاده از وسایل با کاربری چندگانه

از وسایل استفاده کنید که کاربرد های چندگانه دارند مثلاً یک مبل تختخواب شو در حالیکه کاربرد مبل را برای ما دارد نیاز ما را به تخت خواب نیز برطرف می کند و شب هنگام می توانیم به راحتی مبل خود را به یک تخت راحت تبدیل کنیم یا تخت خواب هایی که با ایستادن تبدیل به کمد می شوند برای خانه های کوچک به راحتی می توان از این وسایل با کاربرد دوگانه استفاده کرد تا حداکثر صرفه‌جویی در فضا اتفاق بیفتد.

5 - استفاده از سبد ها و قفسه ها

استفاده از سبد ها و قفسه ها به شما کمک می کند تا از تمامی فضاهای به راحتی استفاده کنید ضمن اینکه با استفاده از این وسایل می توان نظم بسیار خوبی را در فضای خانه ایجاد کرد.

6 - استفاده از پرده های نازک

در خانه های کوچک استفاده از پرده های نازک می تواند فضا را بسیار بازتر جلوه دهد پرده های ضخیم فضا را کوچک نمایش میدهند .

7 – میز ناهار خوری بخرم یا نه

در مورد میز ناهار خوری در نظر داشته باشید که میتوان اپن آشپزخانه را به گونه ای طراحی کرد که کاربری دوگانه داشته باشد و آن را با قرار دادن صندلی در کنارش بعنوان میز ناهار خوری مورد استفاده قرار داد. اما اگر فضای شما آنقدرها هم کوچک نیست از یک میز ناهار خوری کم جا استفاده کنید.

میز ناهار خوری در خانه های کوچک

8 - نورپردازی مناسب

در خانه های کوچک بهتر است نورپردازی و نوری که از بیرون می آید به گونه‌ای باشد که بیشترین نور وارد فضای خانه شود زیرا نور کم وسعت دید را کم کرده و فضا را کوچک نمایش می دهد.

9 - استفاده از وسایل ساده

فضای خانه های کوچک محلی برای وسایل تجملی نیست بهتر است از وسایل ساده و طرح های شیک استفاده شود.

10 - استفاده از فضاهای خالی

هیچ فضایی را در خانه دست کم نگیرید از تمامی فضاهای پرت و کوچک حتی فضاهایی مانند زیر مبلمان زیر تخت خواب و گوشه کنار ها را میتوان به راحتی مورد بهره برداری قرار داد.

در پایان امیدواریم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید برای مشورت در مورد مبلمان منزل و انتخاب رنگ و سبک آنها دی ایران را فراموش نکنید. سایت دی ایران با بیش از ده سال سابقه در تولید و عرضه محصولات دکوراسیون بهترینها را برای شما آرزومند است.

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied