شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

دانلود قسمت 52 سریال جیران (دانلود سریال جیران قسمت آخر ۵۱ کامل)

برای دانلود قسمت آخر سریال جیران قسمت 52 که روز جمعه ساعت 8 صبح منتشر می شود به ادامه مطلب مراجعه کنید. نسخه های دانلود قسمت ۵۲ سریال جیران قسمت اخر و پایانی با بالاترین کیفیت و ترافیک رایگان نیم بها بصورت قانونی قابل دریافت هستند.

دانلود قسمت 52 سریال جیران (دانلود سریال جیران قسمت آخر ۵۱ کامل)

  به گزارش شمانیوز به نقل از راشدون ما برای شما کاربران محترم دانلود قسمت اخر سریال جیران قسمت ۵۲  را آماده کرده ایم.  جیران به کارگردانی حسن فتحی ساخته شده است. حسن فتحی در آخرین عاشقانه خود این بار به سراغ داستانی تاریخی و واقعی رفته و روایتگر دلدادگی سلطان قاجار به سوگلی محبوبش است. که قسمت 52 جیران قسمت آخر که این هفته جمعه ساعت 8 صبح منتشر می شود را می توانید از  لینک زیر دریافت کنید.

برای دانلود سریال جیران قسمت 52 و آخر کامل و قانونی با ترافیک و حجم رایگان نیم بها به ادامه مطلب مراجعه کنید و به دانلود قسمت 50 جیران قسمت ۵۰ پنجاهم با کیفیت عالی بپردازید.

 

برای دانلود سریال جیران قسمت آخر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت 52 سریال جیران

 

مروری بر قسمت گذشته

شاه بعد از آنکه صدراعظم خائن را از سمتش برکنار کرد در قسمت پنجاه و یکم سریال جیران در یک شب مهتابی زنان حرمسرا را به فراز کاخ فراخواند تا نگاهی به شهری بیندازند که آبستن اتفاق‌های مختلف است و دولتمردان خائنی چون میرزاآقاخان نوری اجازه نمی‌دهند مردم به آرامش برسند و تنها منافع شخصی خودشان برایشان مهم است. شاه نهیب به زنان قدرتمند دربار می‌زند که از این به بعد باید حواسشان بیشتر به مردم بی نوا و بی پناه باشد که هیچ کس در دربار قدرت دلش برای آن‌ها نمی‌سوزد.

در قسمت پنجاه و یکم سریال جیران سیاوش بالاخره به اهدافش نزدیک شد. او که به دنبال انتقام از قاتلین همسرش بود حالا بعد از آنکه موفق شد مسببین این اتفاق را از دم تیغ بگذراند به این فکر می‌کند که برای ادامه اهداف خاندان زندیه با متحد همیشگی‌اش کفایت خاتون پا در مسیری بگذارد که بتواند سلسله قاجاریه را برای همیشه از صحنه قدرت کنار بزند. او در این مسیر به سراغ عباس‌میرزا برادر ناتنی شاه و مادرش خدیجه چهریقی رفت و آن‌ها در این مسیر سعی کردند با سیاوش متحد شوند تا دشمن مشترکشان یعنی ناصرالدین‌شاه را از صحنه سیاست کنار بگذارند. دیدار سیاوش با عباس میرزا و مادرش مقدمه یک جنگ جدی است تا با سپاهی که کفایت خاتون ایجاد کرده است بتواند شاه را شکست دهد. در این میان تلاش‌های خواجه الیاس در درون حرمسرا و متحد کردن خواجه‌های ناراضی باعث شد نقشه‌هایی که برای از میان برداشتن سلسله قاجاریه توسط سیاوش و کفایت خاتون کشیده شده است سرعت بیشتری به خود بگیرد. سیاوش در جمع متحدان و یارانش نامه‌ای چند بندی را خواند که در آن اشاره به جنگ در نهایت آرامش و بدون خونریزی شده است. سیاوش تمامی زنان و کودکان و افراد تسلیم شده را امان داد تا اگر روزگاری بر مسند قدرت نشست حکومتی که قرار است شکل بگیرد بدون راه رفتن روی خون‌های بی‌گناه باشد.

نقره که با حیله خواجه الیاس به بام کاخ آمده بود در آنجا ملک‌زاده را دید و ملک‌زاده او را دعوت به مشاعره‌ای کرد که اگر در آن شکست می‌خورد جانش را از او می‌گرفت. نقره توان مشاعره با خواهر شاه را نداشت و همین باعث شد که ملک‌زاده با دلی پر خون دستور قتل او را بدهد و او را از بالای بام کاخ به پایین بیندازند. سرنوشت نقره یکی از سرنوشت‌های عبرت‌آموز سریال جیران بود.

مقدمات شورش علیه حکومت ناصرالدین شاه توسط سیاوش و یارانش فراهم شد و کشور آبستن اتفاق‌های عجیبی است. از همین رو سیاوش از طریق یکی از قراول‌ها نامه‌ای را به جیران می‌رساند تا جیران در شبی که قرار است به کاخ حمله شود در کاخ نماند و دیداری با سیاوش در زیر همان درخت تاریخی داشته باشند. جیران که حال مساعدی ندارد و سرفه‌هایش و مریضی‌اش شدت گرفته به دیدار سیاوش می‌آید و سیاوش دستور حمله به کاخ را می‌دهد. خواجه‌های متحد شده با الیاس تمامی زنان و شخص شاه قاجار را در محاصره قرار می‌دهند. از سوی دیگر سیاوش که دیگر عشق جیران به کار او نمی‌آید تنها به خاطر رفاقت‌های گذشته تصمیم گرفته است جان او را از قائله کاخ ناصری نجات دهد.

حالا باید ببینیم که در قسمت اخر جیران قسمت 52 چه اتفاقاتی در راه هست که از لینک بالا می توانید قسمت جدید جیران را دریافت کنید.

سریال جیران

قسمت آخر سریال جیران قسمت 51 کی پخش می شود؟

قسمت آخر سریال جیران قسمت 52  روز جمعه ساعت 8 صبح منتشر می شود که از طریق لینک های بالا قابل دریافت است.

 

لینک های دانلود سریال جیران قسمت ۵۲ از کجا قابل دریافت است؟

شما کاربران محترم می توانید با خرید اشتراک فیلیمو یا خرید بصورت تکی و قانونی از سایت راشدون بدون خرید اشتراک قسمت ۵۲ جیران را دریافت کیند.

 

بازیگران قسمت 52 جیران

 بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل‌کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و مریلا زارعی (در نقش مهدعلیا) در قسمت 51 جیران به ایفای نقش پرداخته اند.

 

درباره سریال جیران قسمت ۵۲

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. سریال جیران ماجرایی عاشقانه و تاریخی است. این داستان، دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند؛ زمانی که ناصرالدین شاه با جیران آشنا می‌شود و این آغاز یک عشق است. مجموع قسمت‌های این سریال تا حدود ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را برای مخاطب به تصویر می‌کشد. اینجا اطلاعات کامل این سریال تازه فیلیمو را مشاهده می‌کنید و معرفی کاملی از شخصیت‌های این سریال و بازیگران و عوامل کار تازه حسن فتحی را می‌خوانید.

 

سریال رهایم کن قسمت ۶

سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی به هنرمندی پرداخته‌اند. برای دانلود قسمت 6 سریال رهایم کن به سایت راشدون مراجعه کنید.

 

جمع بندی

ما برای شما دانلود قسمت 52 جیران قسمت آخر را آماده کرده ایم، براید انلود جدیدترین سریال های شبکه نمایش خانگی به سرویس فیلم و سریال سایت راشدون مراجعه کنید و بصورت قانونی این سریال را دریافت بفرمایید.

 

مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied