شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

پسته و هرآنچه که در مورد فراورده­ های طلای سبز باید بدانید

در خرید پسته، قیمت و مرغوبیت آن بسیار مهم است. به منظورخرید محصول با کیفیت و قیمت مناسب، بایستی با انواع فرآورده های مختلف پسته در مغز چین آشنا شویم.

پسته و هرآنچه که در مورد فراورده­ های طلای سبز باید بدانید

هرآنچه که در مورد فراورده­ های پسته باید بدانید

پسته یکی از محصولات محبوب و پر کاربرد آجیل ایرانی می باشد که در آن بسیاری از مواد مغذی مهم را دارا می باشد. این دانه­های خوراکی چربی­های سالم را شامل می شوند که منبع خوبی از پروتئین، فیبر و آنتی­اکسیدان می باشند و همچنین پتاسیم بالایی در آن یافت می شود و در کشور ما از تنوع زیادی برخوردار است.

هر کدام از آن­ها ویژگی­های منحصر به فردی دارند و علاوه بر این، افراد مختلف با سلیقه­های گوناگون می­توانند از فراوانی محصولات مختلف بهره­مند شوند. به علت نیاز به مواد مغذی، خرید این محصول در خانواده های ایرانی بسیار رواج دارد و همچنین در بین سایر مغزیجات سود اقتصادی فراوانی دارد. در ادامه مطالب شما را با مهمترین فواید این محصول خوشمزه و همچنین انواع گوناگون فراورده­های آن آشنا می­کنیم.

فواید مغز پسته

پسته حاوی رادیکال­های آزاد می باشد که از متابولیسم سلولی به دست می­آید. مصرف روزانه مغز پسته باعث کاهش LDL یا کلسترول بد در بدن می­شود و از آسیب دیدن رگ­های خونی و تشکیل لخته­های خونی جلوگیری می­کند. منبع عالی فیبر غذایی می باشد و حاوی آنتی اکسیدان­های کاروتنوئیدی نظیر لوتئین و زآگزانتین است. این آنتی اکسیدان­ها به کاهش خطر ابتلا به بیماری لکه زرد در افراد مسن کمک می­کند و تأثیر مثبتی بر عملکرد دستگاه گوارش دارد.

یکی از نکات قابل توجه این است که این محصول حاوی مقدار زیادی مس است و این امر سبب می شود تا با کمک آن بدن، آهن بیشتری از غذا دریافت نماید و شانس شما را برای مبارزه با بیماری­هایی مانند کم­خونی افزایش می­دهد. میزان هموگلوبین خون را ارتقا می­دهند و سبب افزایش جریان خون می­شود.

به طور کلی خوردن این محصول مکانیسم جذب مواد شیرین را به میزان قابل توجهی کاهش می­دهد. بدن شما پس از مصرف این آجیل، قند کمتری جذب می­کند و با مصرف این محصول میزان قند خون به مرور زمان کاهش می­یابد و باعث کنترل دیابت می­شود.

قند طبیعی آن، منبع عالی انرژی است. قند محصولات تازه، نسبت به سایر آن­ها ضرر کمتری دارد. بنابراین این محصول برای دیابت مفید می باشد و افراد مبتلا به دیابت می­توانند به مقدار متناسب با وضعیت جسمی خود از آن استفاده کنند.برای مطالعه بیشتر در مورد پسته میتوانید به مقاله جامع صفر تا 100 پسته و فرآورده های طلای سبز مراجعه کنید

1-مصرف پسته پودری

پودر پسته سرشار از پروتئین است. پروتئین یکی از مواد مغذی ضروری در دوران بارداری است که قادر به افزایش رشد عضلات و بافت­های کودک می­شود. همچنین می­تواند به کاهش سطح کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب در خون کمک کند. بنابراین، مصرف متناسب آن، منجر به کنترل سطح چربی در دوران بارداری می شود. به دلیل دارا بودن ویتامین­های A و E خاصیت آنتی­اکسیدانی دارد و مشکلات عفونی را از بین می­برد.

حتی از بروز بسیاری از بیماری­ها جلوگیری می نماید و برخی از زنان باردار ممکن است در این دوران دچار یبوست شوند که این موضوع یک مشکل رایج در دوران بارداری است. پسته به عنوان یک منبع غنی از فیبر قادر به جلوگیری از بروز یبوست می­باشد.

2-کاربرد خلال پسته

خلال پسته یکی از بهترین و گران­ترین محصولات در بین مغزیجات است. هر دانه­ی خلال حاوی 25 گرم از این محصول می­باشد و معمولاً برای تزئین انواع غذا استفاده می­شود. این محصول ایرانی به دلیل رنگ بسیار سبز، روغن کافی و طعم ممتاز به سراسر جهان صادر می­شود. کیفیت آن بستگی به سبزی و سالم بودن خلال دارد. به طعم و میزان روغن آن هم بستگی دارد. در سرو بستنی نیز از آن به صورت خلال استفاده می­شود.

به صورت کاملاً بهداشتی تولید و به فروش می­رسد. شرکت مغز چین یکی از بزرگترین تولید کننده و بسته­بندی این محصول می باشدکه از نظر کیفیت، دانه­های درشت درجه یک را برای مشتری تولید و فرآوری می­سازد.

3-چیپس پسته

چیپس پسته یکی از پرفروش­ترین محصولات پسته می باشد و در صنایع مختلف گز و سوهان و شیرینی استفاده می شود و از شرایط خرید و فروش عالی برخوردار است. یکی از مزایایی که چیپس پسته نسبت به مغز آن در صنعت سوهان پزی دارد این است که با توجه به قیمت بالای مغز آن، چیپس پسته قادر است سطوح بیشتری از سوهان و شیرینی جات را تزیین و سبز نماید. با توجه به نوع خاص فرآوری چیپس، این محصول در بازار بسیار کمیاب می باشد و بصورت محدود این محصول تجاری در دسترس مصرف­کنندگان قرار می گیرد.

در شرکت صنایع غذایی مغزچین معاملات بزرگ، ارتباط بین خریدار و تولید کننده بدون واسطه تضمین می نماید و مشتریان می­توانند آن را با هزینه مناسب دریافت کنند.

بازار این نوع از مغزیجات خوب و رو به افزایش است. بنابراین می­توان آن را در زمان بهینه آماده کرده و برای کاربران ارسال نمود. اکثر مشتریان مایل به خرید محصولات ارزان ولی با کیفیت هستند. با این حال، امکان تولید انبوه آن­ها در این مجوعه وجود دارد. بهترین راه حل برای خرید چیپس پسته با قیمت مناسب، عمده فروشی­های آنلاین در مدت زمان بسیار کوتاهی قابل تهیه می­باشند.

4-گرانول پسته

گرانول پسته دانه­های کوچک مغز این محصول می باشد که از دانه­های کوچک مغز یا همان گرانول برای تزیین کیک و تنقلات استفاده می­شود. گرانول صادراتی برای کاربردهای مختلف برای کشورهای گوناگون صادر می­شود. خوردن دانه­های این نوع از مغزیجات، از انبساط رگ­های خونی و بروز سکته جلوگیری می­کند. مصرف فراورده های محصول ذکر شده، از بیماری ماکولای مرتبط با افزایش سن جلوگیری می­کند و لازم به ذکر است که کیفیت دانه­های گرانول به خلوص و رنگ آن بستگی دارد.

پودر بسیار ریز این محصول نیز مشابه گرانول می­باشد، منتها کاملاً یکدست و هم اندازه می­باشد و می­تواند در انواع مواد غذایی نظیر انواع خورشت مورد استفاده قرار گیرد.

گرانول پسته سبز

5-مدل صادراتی پسته اکبری

پسته اکبری در رفسنجان تولید می­شود. ویژگی متمایز آن شکل بلند و بادامی شکل آنمی باشد. رنگ این محصول معمولاً بنفش، قهوه­ای یا سبز است. پوست این محصول، نیز بیشتر به رنگ کرم روشن یا استخوانی دیده می­شود. اصولاً در شرق آسیا طرفداران زیادی دارد. هند و چین از مهم­ترین مشتریان پسته اکبری صادراتی هستند. پسته اکبری در صنعت بستنی­سازی نیز کاربرد فراوانی دارد.

6-پسته محبوب احمدآقایی

در بین انواع مغزیجات، فروش بسیار بالا، متعلق به برند احمد آقایی است. دارای یک هسته قرمز کم رنگ در کنار پوست سفید است. این زمانی است که سایر پسته های مشابه آن به رنگ سبز یشمی است. معمولاً اگر بخواهند آجیل لوکس را ترجیح دهند، آن را در کنار رقم اکبری قرار می­دهند.

این مدل کمی کوچکتر اما کشیده­تر از سایرین است و خندان بودن در این محصول بالا می باشد. این نوع اصولاً از نوع خام است. مدل شور آن نیز از جمله محصولات شرکت مغز چین می باشد

پسته احمد آقایی

سفارش با قیمت مناسب

دلایل مختلفی برای تعیین قیمت وجود دارد و از طرفی کیفیت، ابعاد و همچنین میزان طعم و رسیده بودن آن نیز در تعیین قیمت آن تاثیرگذار هستند. البته سفارش این محصول از مراکز معتبر دارای قیمت مناسب نیز بسیار مهم است.

شما می­توانید سفارش محصول مورد نظر خود را از طریق سایت معتبر شرکت صنایع غذایی مغز چین سبز و ثبت سفارش خرید پسته انجام دهید و با توجه به نوع خرید شما پس از آماده­سازی و بسته­بندی برای مشتریان عزیزمان در سراسر کشور ارسال خواهد شد. همچنین آماده پاسخگویی به شما خریداران و فروشندگان عزیز قبل و بعد از خرید می­باشند. توصیه ما این است که قبل از خرید این محصول حتما قیمت های آن را هم از فروشگاه های دیگر فروش پسته استعلام بگیرید.

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied