شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

سریال پدر گواریولا با بازی ارش AP و مهران مدیری

در این ایام شبکه نمایش خانگی آثار و فیلم های مختلفی را به کاربران خود عرضه کرده که هر کدام از آنها به نحوی می تواند توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند.

سریال پدر گواریولا با بازی ارش AP و مهران مدیری

در این ایام شبکه نمایش خانگی آثار و فیلم های مختلفی را به کاربران خود عرضه کرده که هر کدام از آنها به نحوی می تواند توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند. سریال پدر گواردیولا یکی از جدید ترین و جذاب ترین آثاری بوده که در این شبکه منتشر شده است. در واقع این اثر را می توان جزو آن دسته از مجموعه هایی دانست که مخاطبان و طرفداران آن بیش از یک سال منتظر انتشار آن بودند. حال با عرضه نخستین قسمت، این انتظار به پایان رسیده است. اگرچه این سریال حواشی و اخبار زیادی را به دنبال خود می کشید، اما هنوز هم هستند افرادی که اطلاعات دقیقی در رابطه با این سریال نداشته و نمی دانند که این اثر چرا تا به این اندازه مخاطبان را به سمت خود جلب کرده است. ما در ادامه مروری بر روی آن خواهیم داشت. لذا اگر شما هم به دنبال دانلود سریال پدر گواردیولا هستید، حتماً ما را تا انتها همراهی فرمایید.

 

معرفی سریال پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا را می‌توان یکی از آثاری دانست که از هر جهت می تواند برای پر کردن اوقات فراغت شما مناسب باشد. ستارگان بزرگ، دست‌اندرکاران توانا، داستان زیبا، شخصیت پردازی‌های منحصر‌به‌فرد و… از جمله مهمترین مولفه هایی بوده که باعث شده تا این اثر پیش از پیش برای مخاطبان جذاب باشد. در پوستر اصلی این سریال بازیگران معروفی نظیر مهران مدیری، علیرضا خمسه، حمیدرضا فرخ نژاد، مهران غفوریان، امیر مهدی ژوله و… به چشم می خورند. اگرچه این افراد بیشتر برای آثار کمدی شناخته شده اند، اما سریال پدر گواردیولا بر خلاف تصور عموم، ژانری درام و اجتماعی دارد. داستان این اثر در رابطه با خانواده‌ای است که ماجراها و اتفاقات گوناگونی برایشان رخ می‌دهد. این ماجرا ها باعث می شود تا مسیر زندگی آنها از همدیگر جدا شده و هرکدام به سمت متفاوتی روانه شوند. داستانی که در جامعه امروزی به وضوح دیده می شود. همین عامل هم باعث می‌شود تا مخاطبان بتوانند به سادگی با آن ارتباط برقرار کنند.

البته این موارد تنها فاکتوری نیست که می تواند سریال پدر گواردیولا را برای شما جذاب کند؛ بلکه حضور افراد شناخته شده دیگر در داخل این مجموعه هم می تواند طرفداران بسیاری را به سمت آن جلب کند. آرش عدل پرور معروف به آرش AP، خواننده معروف حوزه پاپ، یکی از این افراد است که برای نخستین بار به عنوان همبازی مهران مدیری در این اثر حضور می‌یابد. طبق اخبار شنیده شده، او حدود ۲ میلیارد تومان برای بازی در این اثر دریافت کرده است. چنینی رقمی برای یک بازیگر در سریال شبکه نمایش خانگی نجومی به نظر می رسد، اما بد نیست بدانید که مهران مدیری هم پنج و نیم میلیارد و حمید فرخ نژاد هم ۴ میلیارد تومان برای حضور در این اثر دریافت کرده اند. همین عامل باعث شده تا بسیاری این سریال را به عنوان یکی از گران‌ترین آثار شبکه نمایش خانگی تلقی کنند. حضور سعید نعمت الله در مقام کارگردان و نویسنده این اثر می‌تواند نوید دهنده هدایت درست این هزینه ها در مسیر صحیح باشد. او را می‌توان به عنوان یکی از کارگردان‌های شناخته شده و مطرح کشور دانست که در چند سال اخیر توانسته آثار فاخری را ایجاد کند. البته این سریال به عنوان نخستین اثر او در شبکه نمایش خانگی شناخته می شود. با این حال اغلب منتقدان امید زیادی به آن دارند.

تاریخ دقیق پخش و تعداد قسمت های سریال پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا جزو آن دسته از آثاری بوده که مخاطبان خود را مدت زمان زیادی منتظر گذاشته است. این اثر قرار بود بهار سال گذشته عرضه شود. اما مشکلات مختلف و البته طولانی شدن فرآیند فیلمبرداری و تدوین آن باعث شد تا تاریخ انتشار به زمانی نامشخصی موکول شود. با این حال تیم سازنده عنوان کرده که اثر خود را در بهار سال ۱۴۰۲ عرضه می‌کند. همین فاکتور هم باعث خوشحالی مخاطبان شده است. مازاد بر این دست اندرکاران عنوان کرده‌اند که سریال پدر گواردیولا در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای منتشر می‌شود. لذا می‌توان گفت که این اثر یکی از بهترین گزینه ها برای پر کردن اوقات فراغت در ایام نوروزی خواهد بود.

نکته پایانی مقاله

سریال پدر گواردیولا را می توان جزو آثاری دانست که ستارگان بزرگ و البته تیم سازنده قدرتمندی دارد. بر همین مبنا می‌توان آن را به‌عنوان یکی از فاخرترین آثار سال جاری دانست. با خبر انتشار نخستین قسمت آن در هفته جاری، تعداد زیادی از کاربران در پی مرجعی مناسب برای دانلود سریال پدر گواردیولا هستند. چنانچه شما هم جزو این افراد هستید، می توانید از طریق سایت هکس دانلود این اثر را دانلود فرمایید.

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied