شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی//

بهترین کشورها برای سفر در بهار

سفر خارجی رویای همیشگی مسافرانی است که می‌خواهند کشورهای مختلف در سراسر جهان را کشف کنند.

بهترین کشورها برای سفر در بهار

سفر خارجی رویای همیشگی مسافرانی است که می‌خواهند کشورهای مختلف در سراسر جهان را کشف کنند. گرانی سفرهای خارجی به دلیل بالا بودن نرخ ارز و کاهش ارزش آن و حتی بالا بودن هزینه‌های رزرو هتل دغدغه‌های زیادی را برای افراد فراهم کرده است؛ با‌این‌حال، این پایان ماجرا نیست؛ چرا که افراد می‌توانند با کمی تحقیق، ارزان‌ترین مقاصد خارجی را پیدا کنند و سفر هیجان‌انگیزی داشته باشند.

اگر قرار است در بهار به کشورهای خارجی سفر کنید و برای این کار هزینه زیادی را کنار نگذاشته‌اید، بهتر است حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. ما در این مقاله، ارزان‌ترین مقاصد خارجی را برای ایرانیانی که می‌خواهند سفر می‌کنند، توضیح می‌دهیم. با ما همراه باشید؛ به‌خصوص اگر قصد دارید امسال بهار متفاوتی داشته باشید!

 

سفر به دبی، نزدیک‌ترین کشور به ایران

سفر به دبی به‌عنوان یکی از نزدیک‌ترین کشورها به خلیج فارس یکی از مقاصد عالی برای ایرانیان است. خیلی از افراد برای سفر به این کشور، دغدغه رزو  هتل یا حتی خرید بلیط هواپیما را دارند؛ این در حالی است که شما می‌توانید به‌راحتی با مراجعه به وب سایت هتل متل، هتل‌هایی با قیمت مناسب و بلیط‌هایی با نرخ مقرون‌به‌صرفه پیدا کنید و این اصلا کار سختی نیست!

 

بهترین زمان برای سفر به دبی

در مورد بهترین زمان برای سفر به دبی، بهتر است در نظر داشته باشید که تابستان گرم‌ترین زمان سال در دبی است، بنابراین هزینه سفر نسبت به سایر فصول کمتر است.

 

15

 

به همین دلیل، اگر یک سفر خارجی ارزان به دبی را انتخاب کرده‌اید، باید تابستان را انتخاب کنید. البته این را هم بگوییم که سفر به این کشور زیبا و دیدنی در فصل بهار هم گزینه خوبی است.

بهترین زمان برای سفر به دبی در ماه‌های سپتامبر و آوریل است، زمانی که هوا آفتابی است اما خیلی گرم نیست. در حالی که بیشتر نیمکره شمالی در این دوره برای زمستان پوشانده شده است، شهر همچنان آسمان‌های روشن و دمای ملایم دارد.

دما از ماه می‌تا آگوست افزایش می‌یابد، بنابراین قیمت هتل‌ها کاهش می‌یابد و جمعیت پراکنده می‌شوند. این شهر در ماه رمضان معمولاً آرام‌تر است، مهم نیست چه زمانی در طول سال است؛ به‌خصوص که امسال نوروز هم مصادف شده است با ماه مبارک رمضان! این زمان می‌تواند زمان خوبی برای رفتن به دبی باشد، اما تعطیلات به دلیل محدودیت‌ها می‌تواند بر فعالیت‌های خاصی تأثیر بگذارد و شما نمی‌توانید در مکان‌های عمومی غذا بخورید، بنوشید یا حتی سیگار بکشید.

 

سفر به بیروت، پایتخت جذاب لبنان

بیروت شهری کوچک و زیبا در لبنان است که در سال‌های اخیر به دلیل پیشرفت در زمینه‌های مختلف، گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. این شهر صنعتی بسیار به کشور ما نزدیک است و به همین دلیل برای مسافران تور ترکیه، دبی و ارمنستان جذاب است.

هزینه سفر به لبنان و گشت‌وگذار در بیروت نسبت به سایر مقاصد محبوب توریستی ارزان‌تر است و میانگین هزینه توریستی روزانه 240 دلار است که شامل همه چیز مانند اقامت در هتل و غذا می‌شود.

 

16

 

بهترین زمان برای سفر به بیروت

بیروت به طور کلی شهری است که در تمام طول سال برای گردشگران جذاب است. از زمستان و کریسمس گرفته تا تابستان و فستیوال‌های هنری، این شهر محیط مناسبی را برای تفریح در چهار فصل سال ایجاد کرده است.

اما اگر قصد کاهش هزینه‌های خود را دارید، می‌توانید با انتخاب سفرهای بیروت در ماه فوریه و مارس، هزینه‌های خود را کاهش دهید. چند کافه برتر در بیروت وجود دارد که سفر شما را ارزشمند می‌کند؛ این مکان‌ها جاهای خوبی برای گذراندن و لذت بردن از شهر و حتی مردم این کشور هستند.

 

سفر به آنکارا؛ یک مقصد جذاب

آنکارا بدون‌شک یکی از جذاب‌ترین مقاصد برای ایرانیان است؛ زیرا ترکیه با توجه به ویژگی‌های مشترک فرهنگی آن با ایران، بیش از سایر کشورهای همسایه مورد علاقه مردم کشورمان است.

سفر به آنکارا در فصل بهار و تابستان به اوج خود می‌رسد، اما اگر شما هم جزو کسانی هستید که دوست دارید در زیباترین زمان ممکن به آنکارا سفر کنید، پیشنهاد می‌کنم برای برنامه سفر خود فصل بهار را در نظر بگیرید.

 

17

 

سفر به باکو، خاص‌ترین کشور خارجی

باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان، یکی از نزدیک‌ترین مقاصد گردشگری محبوب برای ایرانیانی است که دوست دارند از سفری کم هزینه و لذت بخش به خارج از کشور لذت ببرند. این کشور به دلیل فرهنگ نزدیکی که با مردم ایران دارد، طرفداران زیادی دارد.

اکثر ایرانیان باکو را به‌عنوان مقصد نوروزی خود انتخاب می‌کنند، چرا که تمام آداب و رسوم نوروز و آغاز بهار در جمهوری آذربایجان نیز صادق است. به همین دلیل بسیاری از ایرانیان ترجیح می‌دهند این کشور را برای سفرهای نوروزی خود انتخاب کنند؛ البته این را هم اضافه کنیم که شما می‌توانید با رزرو هتل ارزان قیمت، سفر خاطره‌انگیزی داشته باشید.

 

سفر زمینی به گرجستان و ارمنستان

سفر زمینی یکی دیگر از جذاب‌ترین انواع سفر است که هزینه کمتری نسبت به سفر هوایی دارد. از این حیث، ارمنستان و گرجستان مقاصد عالی برای ایرانیانی هستند که می‌خواهند به این کشور سر بزنند. با انتخاب این نوع سفر می‌توانید به راحتی به کشورهایی مانند گرجستان و ارمنستان سفر کنید و با کمترین هزینه از لذت سفر به خارج از کشور لذت ببرید.

البته سفر به کشورهای همسایه می‌تواند با رزرو هتل ارزان، خرید بلیط لحظه آخری و تورهای ویژه هزینه‌های سفر را کاهش دهد و تجربه لذت بخشی از سفرهای خارجی را تجربه کند.

 

سخن پایانی

لازم نیست برای سفرهای خارجی نگران خرید بلیط هواپیما یا حتی رزرو هتل باشید؛ شما می‌توانید با مراجعه به سایت هتل متل، بهترین مکان را برای خودتان رزرو کنید و حتی بلیط هواپیما برای سفر به کشورهای نزدیک به ایران را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید. دبی، گرجستان، ارمنستان، باکو، آنکارا و بیروت نزدیک‌ترین کشورهای همسایه به ایران هستند که شما می‌توانید برای سفرهای نوروزی یکی از این کشورها را انتخاب کنید و سفری لذت‌بخش داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied